Komunikaty PR

Infobip globalnym liderem w kategorii SMS A2P

2020-06-25  |  14:30

Infobip, światowy lider w rozwiązaniach omnichannel, kolejny rok z rzędu został uznany w raporcie ROCCO za najlepszego dostawcę SMS dla operatorów komórkowych oraz przedsiębiorstw. W ankiecie na podstawie której ustalono wyniki rankingu wzięło udział 353 operatorów telefonii komórkowej i 315 przedsiębiorstw z całego świata. Badane firmy były proszone o ocenę wydajności dostawców w różnych kategoriach - od wiedzy technicznej i obsługi klienta po postrzeganie marki oraz konkurencyjność.

Wyróżnienie dotyczy rozwiązania działającego w modelu application-to-person (A2P), pozostającego wciąż najszybszym rozwiązaniem dla dystrybucji powiadomień i komunikatów generowanych przez systemy informatyczne i aplikacje. Ponadto Infobip znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu ROCCO Innovator stworzonego na podstawie opinii operatorów telefonii komórkowej na temat innowacyjności dostawców na rynku usług roamingowych, komunikacyjnych i połączeń wzajemnych.

Ankiety ROCCO Research, przeprowadzane są od 2012 r. przez niezależną firmę badawczo-konsultingową starającą się odwzorować kształt rynku telekomunikacyjnego w dwóch kluczowych obszarach: hurtowej sprzedaży telekomunikacyjnej oraz zaangażowania
i komunikacji z klientami.

– „Bardzo się cieszymy, że jesteśmy najlepiej ocenianym dostawcą SMS A2P zarówno
w ankietach operatorów, jak i przedsiębiorstw. Staramy się zapewnić naszym partnerom
i klientom najlepsze technologie komunikacji mobilnej i pielęgnować ekosystem, który jest korzystny dla wszystkich interesariuszy. Uzyskane wyniki zachęcają nas do stałych postępów i wdrażania innowacji, aby stale oferować najlepsze rozwiązania operatorom i markom na całym świecie. Dążymy do konsekwentnego umacniania naszej czołowej pozycji
w rozwiązaniach omnichannel. Trzeci rok z rzędu z  nr 1 w rankingu ROCCO Research potwierdza skuteczność obranej strategii” –
komentuje Magdalena Dudek, Senior Sales Manager  z Infobip.

Infobip to globalna firma, umożliwiajaca firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip integruje w ramach jednej platformy szereg kanałów komunikacyjnych, których firma może używać do kontaktu z klientem końcowym.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.