Komunikaty PR

Bilet iTaxi dostępny we Wrocławiu, Lublinie, Łodzi i Rzeszowie

2020-01-09  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

św. Bonifacego 141
02-909 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Do pobrania IP_Bilet ( 0.15 MB )

iTaxi, czołowy dostawca usług taksówkowych, udostępnia w kolejnych miastach przełomowy Bilet iTaxi. Od teraz mieszkańcy Wrocławia, Lublina, Łodzi i Rzeszowa mogą korzystać z najpopularniejszej usługi wśród użytkowników iTaxi. Usługa do tej pory była dostępna wyłącznie w Warszawie.

Bilet iTaxi jest usługą, w której cenę całego przejazdu poznamy jeszcze przed złożeniem zamówienia i będzie taka sama przez całą podróż. Najważniejszym wyróżnikiem Biletu iTaxi  jest wyliczanie ceny bez stref i taryf.

W porównaniu do oferowanej przez przewoźników tzw. „ceny gwarantowanej”, która może ulec zmianie w przypadku nieprzewidzianych sytuacji na drodze, cena Biletu iTaxi jest zawsze stała. Oznacza to, że opłata za podróż nie zmieni się nawet wtedy, kiedy na drodze pojawi się wzmożony ruch, korki czy wypadek.

– Cieszę się, że oddajemy możliwość korzystania z Biletu iTaxi kolejnym użytkownikom. Usługa przyjęła się wśród warszawiaków, więc liczymy, że przypadnie do gustu również mieszkańcom Wrocławia, Lublina, Łodzi i Rzeszowa. To oczywiście początek poszerzania stref dostępności biletu, w planach mamy już kolejne miasta – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych i działa tylko przy włączonej płatności mobilnej w aplikacji.

Jak skorzystać z Biletu iTaxi:

  • jeśli jesteśmy nowymi użytkownikami, pobieramy ze sklepu Google Play lub App Store aplilkację iTaxi i przechodzimy przez prosty proces rejestracji. Stali użytkownicy aktualizują aplikację iTaxi na swoich smartfonach,
  • następnie na głównym ekranie wpisujemy adres docelowy i klikamy „dalej”,
  • na kolejnym ekranie pojawi się kafelek biletu wraz z ceną gwarantowaną,
  • w ostatnim kroku klikamy przycisk „zamów”.

 

Więcej o Bilecie iTaxi znajdziecie na https://itaxi.pl/bilet/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Niepewność w branży budowlanej – jaka przyszłość czeka budownictwo? Biuro prasowe
2020-09-22 | 10:00

Niepewność w branży budowlanej – jaka przyszłość czeka budownictwo?

Rynek budowlany jest tą gałęzią gospodarki, która mimo początkowych obaw nie odczuła jeszcze w dużym stopniu negatywnych skutków epidemii COVID-19. Duże perturbacje
Infrastruktura Citython Lublin – nowe podejście do zrównoważonej mobilności
2020-09-21 | 01:00

Citython Lublin – nowe podejście do zrównoważonej mobilności

Już 21 września br. rozpocznie się Citython Lublin, którego inicjatorem jest EIT Urban Mobility, a organizatorem barceloński ośrodek nauki i techniki motoryzacyjnej CARNET oraz Miasto
Infrastruktura Shell we współpracy z Toyotą i Hondą rozbuduje sieć stacji wodorowych
2020-09-17 | 17:00

Shell we współpracy z Toyotą i Hondą rozbuduje sieć stacji wodorowych

Władze stanu Kalifornia dofinansowały budowę 51 punktów tankowania wodoru, które są przedmiotem wspólnego projektu Shell Hydogen, Toyoty i Hondy. Projekt otrzymał

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Firma

Wydatki państwowych spółek kluczowe dla wychodzenia z recesji. Pomogą napędzić inwestycje sektora prywatnego

Spółki Skarbu Państwa mogą przyczynić się do szybszego wychodzenia Polski z recesji. Ich plany inwestycyjne są bowiem długoterminowe i bardziej odporne na wahania koniunktury niż sektora prywatnego. Tylko w ubiegłym roku państwowe spółki notowane na GPW przeznaczyły 37 mld zł na inwestycje. Utrzymanie przez nie wysokich nakładów może napędzić także inwestycje firm prywatnych, które w niepewnych czasach związanych z rozwojem pandemii bardzo ostrożnie planują kolejne kroki.

Finanse

Co czwarta faktura wystawiona przez małe i średnie firmy opłacana jest po terminie. Co dwudziesta nie jest regulowana w ogóle

Mikrofirmy, a także małe i średnie przedsiębiorstwa mają problem z odzyskiwaniem należności od kontrahentów. 26 proc. faktur jest płaconych po terminie, a 6 proc. należności w ogóle nie udaje się odzyskać. Przedsiębiorcom brakuje wiedzy i umiejętności windykacyjnych, obawiają się także utraty klienta, jeśli rozpoczną starania o odzyskanie należności. Rozwiązaniem może być zlecenie windykacji firmie zewnętrznej, obecnie możliwe również poprzez platformę internetową.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

Kredyty ratalne m.in. na zakup sprzętu RTV, AGD i mebli coraz popularniejsze. W sierpniu banki udzieliły ich o 10 proc. więcej niż przed rokiem

Sierpniowe statystyki Biura Informacji Kredytowej pokazały spadki sprzedaży kredytów gotówkowych, mieszkaniowych oraz udzielanych w ramach limitu na karcie kredytowej. Wyraźny wzrost odnotowały za to kredyty ratalne. – W porównaniu z danymi z ubiegłego roku w sierpniu zaobserwowaliśmy niemal 10-proc. wzrost udzielonych kredytów ratalnych, a wartościowo był to niemal 15-proc. wzrost – precyzuje Sławomir Grzybek z Biura Informacji Kredytowej. Od początku roku do końca sierpnia liczba udzielanych kredytów ratalnych była większa o 0,7 proc. w ujęciu rocznym.

Problemy społeczne

Wsparcie w opiece domowej nad osobami przewlekle chorymi może ograniczyć ich pobyt w szpitalu. Bezpłatny program we Wrocławiu cieszy się ogromnym zainteresowaniem

Program opieki domowej – uruchomiony przez Urząd Miasta we Wrocławiu – to pomoc dla pacjentów nieuleczalnie i przewlekle chorych oraz ich opiekunów. Jego głównym elementem jest edukacja dotycząca kwestii pielęgnacji, rehabilitacji, diety oraz niwelowania skutków zmęczenia fizycznego i psychicznego. W efekcie ma ograniczyć czas spędzony w szpitalu przez chorego. To szczególnie istotne w trakcie pandemii i zwiększonego ryzyka zakażenia koronawirusem, który dla osób przewlekle chorych jest szczególnie groźny.