Bilet iTaxi dostępny we Wrocławiu, Lublinie, Łodzi i Rzeszowie
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
iTaxi, czołowy dostawca usług taksówkowych, udostępnia w kolejnych miastach przełomowy Bilet iTaxi. Od teraz mieszkańcy Wrocławia, Lublina, Łodzi i Rzeszowa mogą korzystać z najpopularniejszej usługi wśród użytkowników iTaxi. Usługa do tej pory była dostępna wyłącznie w Warszawie.
Bilet iTaxi jest usługą, w której cenę całego przejazdu poznamy jeszcze przed złożeniem zamówienia i będzie taka sama przez całą podróż. Najważniejszym wyróżnikiem Biletu iTaxi jest wyliczanie ceny bez stref i taryf.
W porównaniu do oferowanej przez przewoźników tzw. „ceny gwarantowanej”, która może ulec zmianie w przypadku nieprzewidzianych sytuacji na drodze, cena Biletu iTaxi jest zawsze stała. Oznacza to, że opłata za podróż nie zmieni się nawet wtedy, kiedy na drodze pojawi się wzmożony ruch, korki czy wypadek.
– Cieszę się, że oddajemy możliwość korzystania z Biletu iTaxi kolejnym użytkownikom. Usługa przyjęła się wśród warszawiaków, więc liczymy, że przypadnie do gustu również mieszkańcom Wrocławia, Lublina, Łodzi i Rzeszowa. To oczywiście początek poszerzania stref dostępności biletu, w planach mamy już kolejne miasta – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych i działa tylko przy włączonej płatności mobilnej w aplikacji.
Jak skorzystać z Biletu iTaxi:
- jeśli jesteśmy nowymi użytkownikami, pobieramy ze sklepu Google Play lub App Store aplilkację iTaxi i przechodzimy przez prosty proces rejestracji. Stali użytkownicy aktualizują aplikację iTaxi na swoich smartfonach,
- następnie na głównym ekranie wpisujemy adres docelowy i klikamy „dalej”,
- na kolejnym ekranie pojawi się kafelek biletu wraz z ceną gwarantowaną,
- w ostatnim kroku klikamy przycisk „zamów”.
Więcej o Bilecie iTaxi znajdziecie na https://itaxi.pl/bilet/

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Modernizacje w branży wod-kan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.