Komunikaty PR

Pozytywny wynik testów wdrożeniowych dla urządzeń informacji pasażerskiej CSDIP,

2020-07-30  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Wysocki
Kolejowe Zakłady Łączności sp. z o.o.

Ludwikowo 1
85-502 Bydgoszcz
k.wysocki|kzl.com.pl| |k.wysocki|kzl.com.pl
667672081
www.kzl.pl

Kolejowe Zakłady Łączności sp. z o.o. uzyskały potwierdzenie pozytywnych testów wdrożeniowych dla urządzeń informacji pasażerskiej CSDIP.

Testy zostały przeprowadzone dla urządzeń, wykonanych w technologii TFT o rozdzielczości 1920x1080 px operujących na oprogramowaniu w wersji 5.11:

 

  • wyświetlacza krawędziowego WKR model TPM1,
  • wyświetlacza informacyjnego przyjazdy/odjazdy wiszący i wolnostojący WOP model TM40 oraz TM42,
  • wyświetlacza peronowego wejściowego WPW model TM41,
  • infokiosku dużego, wiszącego i wolnostojącego INF model IK06 oraz IK07,

oraz:

  • czujnika ruchu pociągu CZR model CZR-MZT3,
  • zegara stacyjnego ZEG model ZS09.

Testy walidujące obejmowały testy wstępne wykonywane w automatycznej aplikacji testującej, testy akceptacyjne na zgodność z protokołem komunikacyjnym CASDIP, testy funkcjonalne na zgodność z wytycznymi Ipi-6 oraz badania laboratoryjne.

Pozytywny wynik testów oznacza nie tylko wysoką jakość i dokładność wykonania urządzeń, ale przede wszystkim to, że wyżej wymienione urządzenia Dynamicznej Informacji Pasażerskiej produkcji Kolejowych Zakładów Łączności sp. z o.o. mogą być podłączone do Centralnej Aplikacji Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CASDIP) oraz eksploatowane na sieci kolejowej PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. bez ograniczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Inteligentne bramki bezpieczeństwa – nowy sposób na koronawirusa Biuro prasowe
2020-10-22 | 14:10

Inteligentne bramki bezpieczeństwa – nowy sposób na koronawirusa

Polacy przed koronawirusem zabezpieczają się maseczkami, przyłbicami, rękawiczkami, w podróży dezynfekują ręce lub korzystają z dozowników w przestrzeni publicznej.
Infrastruktura BRAK ZDJĘCIA
2020-10-21 | 14:00

Pokolenie Z w Europie stawia na kolej

Kolej jest obecnie jedną z najbardziej przyjaznych środowisku form transportu, która dzięki stale wdrażanym innowacjom rozwija się i funkcjonuje w sposób coraz bardziej zrównoważony.   Dlaczego osoby w wieku
Infrastruktura Wystartowały strategiczne inwestycje na północy Krakowa – znamy szczegóły
2020-10-05 | 11:00

Wystartowały strategiczne inwestycje na północy Krakowa – znamy szczegóły

Ostatnie tygodnie to dla północy Krakowa bardzo dobry czas. Nowe, od dawna wyczekiwane w tej części miasta inwestycje, w końcu zaczęły być realizowane. Za kilka lat ta okolica, z

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.