Komunikaty PR

Rok z życia Tremend

2020-02-05  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania Tremend ( 0 MB )

Podsumowując 2019 rok, na swoim koncie Tremend zapisać może liczne sukcesy w obszarze realizacji hotelowych. W tej branży Magdalena Federowicz-Boule, architektka i prezes zarządu Tremend Sp. z o.o. widzi duży potencjał rozwojowy.

– Coraz więcej inwestorów zauważa potrzebę współpracy z architektami, co bardzo nas cieszy, ponieważ dzięki temu powstaje wiele interesujących realizacji. Rok 2019 był dla nas czasem szczególnie intensywnej pracy, która zaowocowała nagrodami. Wiele spośród działań zapoczątkowanych w ubiegłym roku będziemy kontynuować – podsumowuje Magdalena Federowicz-Boule.

Hotelowe sukcesy

Niewątpliwie, jednym z większych ubiegłorocznych sukcesów okazała się realizacja projektu wnętrz hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie. To pierwszy w Polsce obiekt nowego europejskiego brandu Louvre Hotel. Nietuzinkowy wystrój nawiązuje do chińskiej tradycji, uwzględniając przy tym oczekiwania europejskich gości. Krakowska realizacja dowodzi, że architektura może mówić międzynarodowym językiem, łączącym dwie odległe od siebie kultury. Projekt został już zauważony i doceniony przez jury International European Property Awards w kategorii Hotel Interior. Otrzymał także kilka innych nagród, m.in. Silver A' Design Award & Competition oraz International Hotels Award za najlepszy projekt hotelowy w Polsce.

Mówiąc o sukcesach warto również wspomnieć apartamenty Tulip Residences, które powstają właśnie na warszawskiej Pradze. 

– Projekt został stworzony w wysokim standardzie, z myślą o miłośnikach nieszablonowych wnętrz. Postawiliśmy tu na eklektyzm i zabawę stylem. Chcieliśmy, by apartamenty się wyróżniały, by ich wystrój był nowoczesny i pełen energii. Odwołując się do fabrycznego klimatu Pragi, wprowadziliśmy elementy nawiązujące do stylu industrialnego, które świetnie korespondują z klasycznymi rozwiązaniami – wyjaśnia Magdalena Federowicz-Boule. 

– Będziemy kontynuować współpracę zapoczątkowaną w 2019 roku z Tulip Residence. Na bazie standardów projektowych opracowanych dla tej marki w Paryżu powstaje także obiekt w Joinville-le Pont – dodaje. 

2019 rok przyniósł także kolejne realizacje dla marki Ibis Styles. Należący do grupy Accor Hotels brand słynie z licznych nawiązań do lokalnej kultury, a także umiłowania do storytellingu. W związku z tym w projekcie wnętrz hotelu Ibis Styles Bolesławiec, architekci Tremend wykorzystali najbardziej znany lokalny produkt – ceramikę Bolesławiec. Motywem przewodnim aranżacji stały się nawiązania do historii oraz procesu wytwarzania oryginalnych miejscowych wyrobów ceramicznych. Z kolei wystrój lubelskiego obiektu Ibis Styles, ulokowanego na Starym Mieście nawiązuje do miejskich legend. Odwołania do najbardziej znanych opowieści goście odkrywają w każdym z pokoi.

– Podróżując szukamy obecnie nie tylko noclegu, zależy nam przede wszystkim na doświadczeniach. Przekraczając próg hotelu, jesteśmy ciekawi, co nas spotka. Oczekujemy efektu WOW! Dlatego projektując hotelowe wnętrze warto wyjść poza schematy i znaleźć sposób, by zaintrygować odwiedzających. W przypadku Ibis Styles w Lublinie postanowiliśmy zabrać gości w podróż śladami miejskich legend. Stąd detale nawiązujące do poszczególnych opowieści – wyjaśnia prezes Tremend.

Jedną z najnowszych realizacji warszawskiej pracowni jest projekt wnętrz B&B Warszawa-Okęcie. W tym przypadku architektom zależało na stworzeniu jak najbardziej funkcjonalnej, nowoczesnej, ale i klimatycznej przestrzeni, która wpisze się w aktualne trendy oraz będzie nawiązywać do pozostałych obiektów hotelowych sieci. Fakt, że po niespełna roku funkcjonowania w nowych wnętrzach hotel otrzymał prestiżową nagrodę Profit Hotel Awards 2019 w grupie obiektów 1-2 gwiazdkowych, najlepiej świadczy o tym, że pierwotny zamysł udało się zrealizować z powodzeniem.

W kontekście działań pracowni Tremend dla branży hotelowej warto też wspomnieć o nawiązaniu w 2019 roku udanej współpracy z siecią Marriot. W tej chwili obejmuje ona cztery hotele. Architekci Tremend odpowiedzialni są zarówno za zaprojektowanie obiektów kubaturowych, jak też koncepcji wnętrz hoteli znanego na całym świecie brandu.

Nowoczesne przestrzenie użyteczności publicznej

Miniony rok przyniósł pracowni Tremend ciekawe wyzwania również na polu przestrzeni publicznych. Projekt Dworca Metropolitalnego w Lublinie to jedna z realizacji, budzących największe zainteresowanie. Koncepcja przestrzeni utrzymanej w duchu eko, która zwalczy smog, hałas, brak wody oraz wysokie zużycie energii, została dostrzeżona i wyróżniona przez jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów świata architektury – World Building of the Year. Trafił także na short listę prestiżowego konkursu World Architecture Festival w kategorii Infrastruktura. 

Swój finał w 2019 roku miał zrealizowany we współpracy z SUD Architectes projekt rozbudowy i przebudowy Centrum Handlowego Platan w Zabrzu. Nowe oblicze obiektu zyskało uznanie jury 10. edycji konkursu PRCH Retail Awards, zdobywając główną nagrodę w kategorii Przebudowa/Rozbudowa/Modernizacja. Inną przestrzenią komercyjną, nad którą w minionym roku pracowali architekci Tremend była rozbudowa galerii handlowej w Zielonej Górze. – Uzyskaliśmy pozwolenie na rozbudowę i otworzyliśmy pierwszy etap projektu – budynek A, położony w zabytkowym budynku po fabryce mebli ZEFAM – mówi Magdalena Federowicz-Boule.

Plany na 2020 rok

Po takich sukcesach 2020 rok mógł przynieść tylko... kolejne dobre wiadomości. W styczniu dowiedzieliśmy się, że projekt Hotelu Ibis Styles Stare Miasto w Lublinie otrzymał nominację w prestiżowym konkursie Property Design Awards 2020 w kategorii Design – Wnętrza: Hotel. A to dopiero początek.

Na ten rok zaplanowano otwarcie pierwszego w Polsce hotelu Crowne Plaza, należącego do sieci InterContinental Hotels Group. Obiekt mieścić się będzie w kompleksie The Warsaw HUB. Ciekawie zapowiada się także otwarcie w Warszawie designerskiego hostelu niemieckiej sieci A&O oraz nowego hotelu Ibis Style w Tomaszowie Lubelskim. Architekci Tremend pracują teraz nad dwoma projektami architektonicznymi i wielobranżowymi dla Park of Poland. Cztero- i pięciogwiazdkowy obiekt powstanie w Mszczonowie przy największym Aqua Parku w Europie. Na etapie planowania znajdują się dwa nowe projekty hotelowe na Ukrainie: w Kijowie i we Lwowie. Możemy więc być pewni, że ten rok podobnie jak poprzedni, oznaczać będzie dla Tremend kolejne ambitne wyzwania i mnóstwo pracy.

Więcej: http://tremend.pl 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Zielone światło dla przebudowy ul. Suwak! Biuro prasowe
2024-04-11 | 10:00

Zielone światło dla przebudowy ul. Suwak!

To obiecujące wieści dla użytkowników biur i mieszkańców biznesowej części Służewca! Wkrótce ruszy ważna inwestycja drogowa, która połączy ul. Suwak z ul.
Infrastruktura Plac Defilad wykorzysta wodę z drugiego obiegu
2024-04-08 | 08:14

Plac Defilad wykorzysta wodę z drugiego obiegu

Trwa przebudowa środkowej części placu Defilad – nowego placu Centralnego. W nowoczesnej przestrzeni znajdzie się wiele elementów zielonych, małej architektury oraz detali
Infrastruktura Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa
2024-03-14 | 09:32

Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa

  Spółka Sienkiewicz, produkująca prefabrykaty betonowe i żelbetowe, znalazła się w gronie laureatów rankingu Diamentów Forbesa 2024, uwzględniającego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.