INNO3D GeForce GTX 1650 GDDR6 TWIN X2 OC - klasyczny, nadal wydajny Turing
GeForce GTX 1650 to już niemal kultowa karta graficzna NVIDII, która została stworzona z myślą o graczach grających w niższych rozdzielczościach. Model TWIN X2 OC z pamięciami GDDR6 oferuje wydajne chłodzenie z dwoma wentylatorami. Pomimo upływu czasu nadal pozostaje popularnym i rozsądnym wyborem w swoim segmencie.
NVIDIA GeForce GTX 1650 to karta graficzna oparta na architekturze Turing (12 nm). Dysponuje ona m.in. 896 jednostkami CUDA oraz 4 GB pamięci GDDR6 12 Gbps na magistrali 128-bit. Układ wyróżnia się niskim współczynnikiem TDP równym 75 W, co oznacza, że cała niezbędna energia elektryczna może być pobierana bezpośrednio z gniazda PCI-Express. GeForce GTX 1650 przeznaczony jest dla użytkowników skupiających się na pracach biurowych lub oszczędnych graczy. Układ ten zapewni zauważalnie wyższą wydajność od niedawno zaprezentowanego GeForce’a GTX 1630.
Model INNO3D GeForce GTX 1650 GDDR6 TWIN X2 posiada estetyczne dwuslotowe chłodzenie z dwoma wentylatorami. Karta graficzna jest firmowo podkręcona i pracuje ze standardowymi taktowaniami 1485 MHz, a w trybie Boost przyspiesza do 1620 MHz. Mimo zwiększonych zegarów na pokładzie nie ma żadnych dodatkowych portów zasilania.
Wymiary układu to 196 mm x 113 mm (długość i wysokość). Na wyposażeniu znajdują się dwa złącza wideo DisplayPort 1.4a i jeden port HDMI 2.1.
Szczegółowe dane techniczne karty graficznej GeForce GTX 1650 GDDR6 TWIN X2 znajdują się pod tym linkiem: https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_GTX_1650_GDDR6_TWIN_X2_OC. Układ ciągle dostępny jest w polskich sklepach. Ceny zaczynają się od ok. 1000 zł.
Zdjęcia hi-res są dostępne do pobrania tutaj: https://drive.google.com/drive/folders/1iy5-shOzpOGf4BPQ_Kn0OWqYFNsKA4HE

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.