INNO3D GeForce RTX 3050 GAMING OC X2 - średniobudżetowa karta graficzna dostępna
Firma INNO3D słynie z wielu wysokobudżetowych układów graficznych, jednak najpopularniejsze i najbardziej atrakcyjne dla konsumentów modele występują w średnim segmencie. Idealny przykład stanowi tutaj GeForce RTX 3050 GAMING OC X2.
NVIDIA GeForce RTX 3050 to karta graficzna przeznaczona dla graczy grających w rozdzielczości Full HD. Bazuje ona na architekturze Ampere i dysponuje m.in. 2560 jednostkami CUDA, rdzeniami Ray Tracing drugiej generacji czy rdzeniami Tensor trzeciej generacji. Na pokładzie znalazła się też pamięć GDDR6 o przepustowości 14 Gb/s i pojemności 8 GB (magistrala 128-bit).
GeForce RTX 3050 GAMING OC X2 autorstwa INNO3D wyróżnia się prostym i schludnie prezentującym się chłodzeniem powietrznym wyposażonym w dwa wentylatory o średnicy 90 mm. Jak zapewnia producent, dzięki wysokiej jakości łożyskom, a także czterem rurkom cieplnym o długości 1006 mm całość działa cicho i wydajnie chłodzi rdzeń karty graficznej. Układ wyposażony został także w efektowny backplate usztywniający laminat.
Jednostka INNO3D GeForce RTX 3050 GAMING OC X2 zajmuje w obudowie komputera dwa sloty, a jej wymiary to 240 mm x 120 mm (długość i wysokość). Resztę specyfikacji uzupełniają m.in. złącze zasilania 8-pin, trzy gniazda DisplayPort 1.4a i jedno HDMI 2.1. Karta graficzna jest firmowo podkręcona przez producenta i pracuje ze standardowymi taktowaniami 1552 MHz, jednak w trybie Boost przyspiesza do 1830 MHz. Pod obciążeniem będzie więc o 53 MHz szybsza od referencyjnej wersji układu.
Dane techniczne karty graficznej INNO3D GeForce RTX 3050 GAMING OC X2 znajdują się pod tym linkiem: https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_RTX_3050_GAMING_OC_X2. Aktualnie można ją nabyć w polskich sklepach za ok. 2279 zł.
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://drive.google.com/drive/folders/104SQWiFeigUYlnj9zAM_7OlyDGExtnof

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.