Komunikaty PR

Inno3D GeForce RTX 3060 - uczta dla oczu w rozsądnej cenie

2021-01-13  |  11:00
Biuro prasowe

Inno3D GeForce RTX 3060 to seria kart, które mają kusić graczy z nieco niższym budżetem. W cenie na poziomie “średniaków” poprzedniej generacji mają one oferować to, co w serii RTX 30 najlepsze. Do wyboru będą wersje iChill X3 RED, TwinX2 OC oraz TwinX2.

Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED to najbogatsza wersja z serii. Posiada podświetlenie LED w kolorze czerwonym oraz układ chłodzenia wyposażony w trzy wentylatory z łopatkami scythe. Śmigła o średnicy 9 cm tłoczą powietrze przez zawierający sześć ciepłowodów radiator. Podobnie jak jego podstawa, są one wykonane z miedzi. Chłodzenie pokrywa wszystkie kluczowe elementy - procesor graficzny, pamięci i sekcję zasilania.

 

 

Karty graficzne Inno3D GeForce RTX 3060 TwinX2 OC i TwinX2 to konstrukcje przyjazne posiadaczom małych obudów. Producent zastosował w nich po dwa wentylatory (9 cm) i cztery rurki cieplne, dzięki czemu są one krótsze o 60 mm od topowej wersji iChill X3 RED. Mniejsza jest również wysokość - wersje TwinX2 OC i TwinX2 zajmują bowiem dwa sloty, podczas gdy topowy model potrzebuje trzech. We wszystkich wariantach są montowane backplate’y, które usztywniają karty i chronią ich spodnią część. 

 

Najwyższy z opisywanych modeli ma w zestawie dwie wymienne “płetwy”. Jedna z nich posiada logo, które może uatrakcyjnić wizualnie budowaną maszynę. Podobnie jak inne modele producenta, karty graficzne Inno3D GeForce RTX 3060 iChill X3 RED i TwinX2 OC są fabrycznie podkręcone. Ich rdzenie mają osiągać w trybie Boost odpowiednio 1837 MHz i 1792 MHz. TwinX2 ma specyfikację zgodną z referencyjną Nvidii. 

 

Karty Inno3D z serii RTX 3060 oferują 3584 rdzenie CUDA i 12 GB pamięci VRAM typu GDDR6 (192-bit). Do poprawnej pracy wymagają one dodatkowego zasilania pojedynczą wtyczką PCIe 8-pin. Producent zaleca przy tym korzystanie z zasilacza o mocy minimum 550 W. Nowości powinny trafić na sklepowe półki w ciągu kilku najbliższych tygodni. Ceny podstawowego modelu powinny zaczynać się w okolicach 1500 zł. Wersje podkręcone i iChill X3 RED będą kosztować nieco więcej.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.