INNO3D GeForce RTX 3090 Ti 24 GB X3 - nowa karta graficzna z najwyższej półki
Firma INNO3D przygotowała swoje pierwsze autorskie wersje nowych kart graficznych GeForce RTX 3090 Ti. Najbardziej przystępną propozycję stanowi model X3 wyróżniający się efektownym chłodzeniem powietrznym z trzema wentylatorami.
NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti to nowa flagowa karta graficzna przeznaczona dla entuzjastów. Bazuje ona na architekturze Ampere i dysponuje m.in. 10752 jednostkami CUDA, rdzeniami Ray Tracing drugiej generacji czy rdzeniami Tensor trzeciej generacji. Na pokładzie znalazła się też pamięć GDDR6X o przepustowości 21 Gb/s i pojemności aż 24 GB (magistrala 384-bit).
Model GeForce RTX 3090 Ti 24 GB X3 autorstwa firmy INNO3D cechuje się eleganckim chłodzeniem z trzema wentylatorami o średnicy 100 mm, ogromnym radiatorem z ośmioma rurkami cieplnymi, a także komorą parową pokrywającą układ GPU i pamięci. Fani efektownego designu docenią programowalne podświetlenie RGB zgodne z systemami Aura Sync, Mystic Light i RGB Fusion.
Ponadto układ otrzymał efektowną płytkę usztywniającą laminat, która posiada specjalne otwory pozwalające na ucieczkę gorącego powietrza. Karta graficzna zajmie w obudowie komputera trzy sloty, a jej wymiary to 330 mm x 140 mm (długość i wysokość). Resztę specyfikacji uzupełniają m.in. złącze zasilania 12+4 pin, trzy gniazda DisplayPort 1.4a i jedno HDMI 2.1.
Model INNO3D GeForce RTX 3090 Ti 24 GB X3 pracuje ze standardowymi taktowaniami 1560 MHz, a w trybie Boost przyspiesza do 1860 MHz. Jednostka niebawem powinna pojawić się w polskich sklepach.
Dane techniczne karty graficznej INNO3D GeForce RTX 3090 Ti 24 GB X3: https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_RTX_3090TI_24GB_X3
Zdjęcia hi res do pobrania: https://drive.google.com/drive/folders/1fSCyJjUEuVECbOrWw-boWEjrcq907Ihm

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.