Komunikaty PR

Innowacyjna franczyza z kompleksowym wsparciem – Instytut Podologii Suela

2024-06-11  |  01:00
Biuro prasowe

Chcemy utworzyć największą w kraju sieć gabinetów podologicznych. Wierzymy w sukces, ponieważ mamy sprawdzony plan biznesowy i oferujemy kompleksowe wsparcie dla naszych franczyzobiorców – mówi Monika Szawłowska z Instytutu Podologii Suela. Diagnostyka i leczenie schorzeń stóp to nowość na polskim rynku franczyzy. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na tego typu usługi, otwarcie własnego gabinetu podologicznego pod znaną marką może być atrakcyjną ofertą dla osób, które chcą otworzyć biznes w perspektywicznej branży.

Instytut Podologii Suela działa od ponad 10 lat. Podolodzy pracujący w gabinetach tej sieci podkreślają, że na pierwszym miejscu stawiają holistyczne podejście do leczenia.

– Organizm człowieka stanowi jedną całość i nie możemy prowadzić terapii, skupiając się ściśle na określonych schorzeniach. Wiemy, że zdrowie stóp ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na jakość życia, ale też na kondycję innych części ciała. Nie koncentrujemy się tylko na skutkach, dążymy do usunięcia przyczyn różnych problemów – mówi podolog Kinga Harasimowicz. Dodaje, że specjaliści z Instytutu Podologii Suela priorytetowo traktują oczekiwania osób korzystających z ich usług. Sieć nie tylko prowadzi diagnostykę i zabiegi, ale również produkuje indywidualnie dopasowane wkładki do obuwia, odpowiadając na potrzeby pacjentów. Założyciele Instytutu utworzyli w Białymstoku pierwszy w Polsce gabinet podologiczny przyjazny dzieciom i osobom ze spektrum autyzmu.

Dynamiczny rozwój

Rosnąca świadomość społeczna dotycząca znaczenia zdrowia stóp i coraz większy popyt na usługi podologiczne to dwa kluczowe czynniki, które skłoniły przedsiębiorców z Podlasia do dalszego rozwoju Instytutu w formie sieci franczyzowej. Do tej pory udało im się otworzyć nowe gabinety w Białymstoku i Gdańsku, ale w planach mają już kolejne lokalizacje.

– Zauważamy duży wzrost zainteresowania naszą ofertą franczyzową, dlatego z optymizmem patrzymy w przyszłość. Otwarcie kolejnych gabinetów w innych miastach to tylko kwestia czasu – mówi Monika Szawłowska. Jak dodaje, przedsiębiorców do współpracy przekonuje nie tylko perspektywa szybkiego rozwoju branży podologicznej w Polsce, ale również kompleksowe wsparcie, które daje im Instytut jako franczyzodawca. Oferta Sueli może być atrakcyjną propozycją dla osób poszukujących sprawdzonego pomysłu na biznes.

Oferta franczyzowa

Jednym z najważniejszych elementów współpracy z Instytutem Podologii Suela jest konsekwentne korzystanie z logo marki. – Logo sieci powinno być obecne na wszystkich materiałach marketingowych, tablicach informacyjnych, opakowaniach produktów oraz na stronie internetowej. Dzięki temu budujemy jednolitą identyfikację marki i zwiększamy jej rozpoznawalność. To z kolei przekłada się na większe zaufanie pacjentów – podkreśla Monika Szawłowska.

Ponadto, franczyzobiorcy przechodzą kompleksowe szkolenia przygotowujące ich do prowadzenia własnego gabinetu podologicznego. Kursy prowadzone są przez doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin, takich jak podologia, kosmetologia czy zarządzanie biznesem. Personel zakładanej placówki zdobywa nie tylko wiedzę na temat chorób i schorzeń stóp oraz paznokci, ale także umiejętności z zakresu diagnozy, leczenia i przygotowywania pacjentów do zabiegów podologicznych. Dołączając do sieci, można liczyć również na dostęp do narzędzi i sprzętu specjalistycznego potrzebnego do wyposażenia gabinetu. Instytut Podologii Suela wspiera swoich franczyzobiorców także poprzez kampanie marketingowe, materiały reklamowe oraz w działaniach PR.

– Jesteśmy świetnie przygotowani do dynamicznego rozwoju sieci. Dlatego zachęcamy do kontaktu każdego, kto chce zainwestować w przyszłościowej branży i razem z nami budować niekwestionowaną pozycję lidera podologii w Polsce – wskazuje Monika Szawłowska.

Informacje na temat franczyzy Instytutu Podologii Suela można znaleźć na stronie suela.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.