InStars - od Streetcom - nowa platforma dla influencerów

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko
Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Streetcom z nową platformą dla Influencerów InStars - nowy standard w Influencer marketingu.
Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz Agencji #.FMbędą funkcjonować na rynku jako InStars. InStars to tym samym największa społeczność influencerów w Europie, którą tworzą nano, micro i makro influencerzy oraz twórcy kontentu działający na wszystkich platformach, takich jak TIK TOK, META (Facebook, Instagram) czy YouTube. InStars to społeczność łącząca ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery.
- Instars powstało z dwóch powodów, przede wszystkim chcieliśmy stworzyć innowacyjną platformę, która z jednej strony będzie miejscem przyjaznym i wspierającym wszystkich influencerów, od tych najmniejszych aż po tych o statusie gwiazdy, a z drugiej strony da klientom realny benefit w postaci synergicznych i efektywnych kampanii skrojonych na miarę. Jesteśmy w końcowej fazie prac nad nową technologią, która będzie wdrażana etapami. W pierwszej kolejności będzie to system do realizacji i obsługi złożonych kampanii z influencerami, który został wzbogacony o nowe funkcje analityczne i pogłębione statystyki. Następnie będziemy wdrażać kolejne funkcjonalności, które dadzą naszym Klientom większą transparentność procesu, a influencerom pozwolą szybciej i lepiej realizować cele, jakie stawia im marka.
Rebranding służy także temu, by uporządkować strukturę i odróżnić społeczność od Agencji. To konsekwencja zmiany pozycjonowania firmy na rynku, która została zapoczątkowana w 2022 r. – mówi Matylda Szymalska, CEO Agencji Streetcom. Dzięki rebrandingowi i zmianom integrującym nano, micro i makro influencerów dajemy klientom do dyspozycji narzędzie mogące zbudować ogromną przewagę konkurencyjną. W 2022 roku rynek influencer marketingu osiągnął wartość 16,4 mld USD wobec prognozowanych 15 mld USD. Nielsen oszacował w 2023 roku, że wartość rynku influencer marketingu osiągnie 21 mld USD, co oznacza, że ta kategoria będzie dalej dynamicznie rosła.
InStars nowy wymiar społeczności
Do społeczności InStars mogą dołączyć nawet bardzo początkujący Influencerzy. Dzięki InStarskażdy influencer ma szanse na rozwinięcie swojej kariery, a przede wszystkim na wielowymiarową pomoc i stworzenie indywidualnego programu mentorskiego. Dzięki wsparciu merytorycznemu, udzielanemu przez zespół InStars, członkowie InStars mogą rozwijać się i stawiać kolejne kroki na ścieżce swojej kariery influencera. Przynależność do największej w Europie społeczności influencerów to nie tylko możliwość pozyskania rzetelnej i praktycznej wiedzy i indywidualnego programu rozwoju w obszarze influencer marketingu, ale przede wszystkim możliwość pracy na realnych case’ach i budowania swojej marki osobistej. To także możliwość zbudowania swojego portfolio i zaistnienia jako profesjonalista w tej branży na rynku. Tworzący InStars nano, micro i makro influencerzy stanowią sami dla siebie ogromne źródło inspiracji, każdy może liczyć na pomoc i mentoring. To stanowi o sile tej społeczności.
InStars nowy wymiar działań influencer marketingowych
Zbudowanie społeczności składającej się z tak dużej liczby, różnorodnych osób, które mają odmienne obszary zainteresowania, inne miejsce zamieszkania, korzystają z różnych kanałów i działają na wielu platformach oraz prezentują zróżnicowany poziom zaawansowania rozwoju kariery influencerskiej, pozwala na skuteczne realizowanie kampanii dla wielu klientów z różnych branż.
- Nasi Klienci od dawna chwalą sobie jakość i efekty, jakie daje synergiczne podejście do realizacji kampanii influencer marketingowych. Dzięki nowej platformie InStars, ze wszystkimi jej benefitami i nowymi funkcjonalnościami, będziemy mogli jeszcze lepiej realizować cele naszych klientów i ich marek. Naszym założeniem na najbliższe dwa lata jest stanie się najbardziej rozpoznawalną przez klientów i influencerów, platformą dla influencerów w Polsce – dodaje na koniec Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom.
Wystartowała właśnie kampania promocyjna InStars. Składają się na nią szeroko zakrojone działania w social mediach i działania PR. InStars ma także nową stronę www.instars.buzz

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.