Komunikaty PR

Intermarché Drive w blisko co 4 sklepie sieci

2020-10-22  |  13:10
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwijanie usługi zakupów click&collect w sieci supermarketów spożywczych. Od niedawna Intermarché Drive jest dostępne w blisko 50 lokalizacjach, dzięki czemu z rozwiązania mogą korzystać klienci prawie co czwartego sklepu sieci w całej Polsce.

W odpowiedzi na zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive. Klienci Intermarché mogą korzystać z udogodnienia w kolejnych dziesięciu supermarketach. W ostatnim czasie rozwiązanie zostało wprowadzone w Szprotawie, Grudziądzu, Knurowie, Piekarach Śląskich, Zduńskiej Woli, Swarzędzu, Skierniewicach, Ozorkowie, Wieliczce oraz Bielawie. Obecnie usługa jest dostępna w 48 supermarketach, czyli w blisko co czwartym sklepie sieci Intermarché.

Rosnąca popularność rynku e-commerce motywuje nas do stałego rozwijania sieci i poszukiwania coraz to lepszych rozwiązań. Zgodnie z planami Grupa Muszkieterów wdraża usługę Intermarché Drive do kolejnych sklepów. Tylko w tym roku oferta została wprowadzona dodatkowo w 40 miastach. Co ważne, udogodnienie spełnia oczekiwania klientów, a także cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli supermarketów, którzy chętnie wdrażają usługę w prowadzonych placówkach handlowych, dzięki czemu mogą wypracować większe obroty mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Intermarché Drive pozwala klientom zamawiać artykuły przez stronę internetową oraz odbierać je w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się na parkingu przed supermarketem. Obsługa sklepu pakuje zakupione online produkty i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Paczka z zamówieniem może być gotowa do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Produkty można odebrać w ciągu 24 godzin. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.