Komunikaty PR

Intermarché rozwija sieć otwierając kolejny sklep

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Już od 21 października mieszkańcy Strzelec Opolskich mogą zrobić zakupy w nowym sklepie sieci Intermarché. Dzięki nowoczesnemu konceptowi Power, zastosowanemu w supermarkecie, oferta obejmuje szeroki wybór produktów świeżych, bio oraz fit, a otwarcie sklepu oznacza nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetu miasta z podatków oraz akcje społeczne organizowane przez Grupę Muszkieterów. Supermarket zlokalizowany jest przy ul. Stawowej 1 obok istniejącego już sklepu Bricomarché.

W bieżącym roku Grupa Muszkieterów otworzyła już trzy sklepy pod szyldem Intermarché, a 21 października uruchomiła czwartą lokalizację w Strzelcach Opolskich. Podczas wydarzenia otwarcia odwiedzający przez cały dzień mogą wziąć udział w rozmaitych konkursach prowadzonych przez konferansjera oraz otrzymać torby z drobnymi upominkami. Nowo otwarty sklep zatrudnia 32 pracowników, którzy przy 5 kasach będą obsługiwać klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 21:00 oraz w niedziele handlowe od godziny 9:00 do 18:00. Powierzchnia supermarketu liczy ponad 1 300 m2, a parking przygotowany jest na 70 samochodów.

- Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców Strzelec Opolskich i okolic do naszego sklepu. Zaprojektowaliśmy go z myślą o wygodzie klientów i dołożymy wszelkich starań, by dostarczać im produkty z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W asortymencie sklepu nie zabraknie towarów od lokalnych dostawców, a szeroka oferta umożliwi zrobienie niezbędnych zakupów.mówią Matylda i Maciej Pieczyńscy, właściciele sklepu Intermarché w Strzelcach Opolskich, i dodająZ Grupą Muszkieterów jesteśmy związani od ponad 20 lat. Bliska jest nam idea Grupy, bierzemy więc aktywny udział jej działaniu. W przeszłości pełniliśmy funkcje zarządcze w jej strukturach, naszą przyszłość wiążemy natomiast z rozwojem szyldu Intermarché. W naszym sklepie w Strzelcach Opolskich planujemy m.in. rozbudować obszar e-commerce i w 2022 uruchomić usługę Intermarché Drive.

Dzięki konceptowi Power, wyznaczającemu najwyższe standardy obsługi klientów Intermarché, w sklepie znalazły się wydłużone taśmy kasowe ułatwiające pakowanie zakupionych produktów. Odświeżono elewację budynku, a układ sklepu został zaprojektowany tak, by był jak najbardziej intuicyjny. Blisko wejścia znalazła się strefa świeżego ryneczku, a specjalne miejsce zaplanowano także na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową. W asortymencie sklepu znajdują się towary od lokalnych dostawców (m.in. pieczywo, nabiał, produkty garmażeryjne, warzywa i owoce), a do dyspozycji klientów jest również piekarnia, wędzarnia i usługa rozbioru mięsa. Sklep przyjmuje płatności w formie bonów Grupy Muszkieterów oraz Sodexo.

Praktyczne informacje na temat Intermarché w Strzelcach Opolskich:

  • Adres sklepu: ul. Stawowa 1, 47-100 Strzelce Opolskie
  • Data otwarcia: 21.10.2021, godz. 9:00 – 21:00
  • Godziny otwarcia: pon-sb: 7.00-21.00, ndz. handlowa: 9.00-18.00        
  • Liczba pracowników: 32
  • Liczba kas: 5
  • Liczba referencji: 16 tys.
  • Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, bony Grupy Muszkieterów oraz Sodexo

 

Ważną korzyścią z otwarcia każdego nowego supermarketu Intermarché lub Bricomarché są akcje społeczne organizowane dla mieszkańców. Zaangażowanie w tym zakresie jest na stałe wpisane w strategię Grupy Muszkieterów. Opiera się ono na założeniu, że znajomość lokalnych społeczności, wśród których żyją i pracują właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché, pozwala im lepiej poznać i odpowiadać na ich potrzeby. Do najważniejszych działań prospołecznych Grupy Muszkieterów można zaliczyć organizację bezpłatnych badań mammograficznych w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, a także akcje Fundacji Muszkieterów – „Place Zabaw – Muszkieterowie” i „Wakacje z Muszkieterami”.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.), w rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.) czy rankingu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

Dodatkowych informacji udziela:

Eliza Orepiuk-Szymura

Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji

ITM Polska sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5,

Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 61 665 12 09

e-mail: eorepiuk@mousquetaires.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.