Inwestycja, jakiej jeszcze nie było - Condohotel Sol Marina już w sprzedaży
Dekpol Deweloper wzbogacił swoją ofertę o 130 pokoi condohotelowych w ramach prestiżowego kompleksu Sol Marina w Gdańsku. Równolegle z trwającymi pracami budowlanymi I etapu inwestycji, powstaje reprezentacyjny budynek, którego elewacja w kształcie rozpostartego na 11 kondygnacjach żagla góruje nad otaczającą go zabudową. Wewnątrz, oprócz pokoi hotelowych, będzie również komfortowo wyposażona strefa relaksu i czynnego wypoczynku. Deweloper będzie prowadził sprzedaż lokali w oparciu o sprawdzony i niezwykle korzystny model biznesowy. Ceny kompletnie wyposażonych i luksusowo wykończonych lokali zaczynają się od ok. 16,6 tys. zł netto za metr kwadratowy powierzchni.
Dekpol Deweloper w ramach prestiżowego kompleksu Sol Marina wprowadził do sprzedaży 130 pokoi o powierzchniach od 22 do 32 m2. Każdy z oferowanych lokali zostanie w pełni wykończony i wyposażony z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów. Unikalny klimat aranżacji wnętrz będzie stanowił wyjątkowe nawiązanie do lokalnej architektury. Przynależące do apartamentów przestronne balkony zagwarantują niepowtarzalny widok na marinę oraz okoliczną dziką przyrodę malowniczego nabrzeża Martwej Wisły i Wyspy Sobieszewskiej.
Wszystkie pokoje sprzedawane w ramach condohotelu Sol Marina oferowane są w oparciu o sprawdzony i bardzo efektywny model biznesowy. Uwzględnia on wiele korzyści dla inwestorów, m.in. zakup lokalu z odrębną własnością, umowę dzierżawy na okres 15 lat, podział przychodów w stosunku 50/50 z usług noclegowych z minimalnym czynszem w wysokości 5%*. Dodatkowo nabywcy pokoi hotelowych mogą liczyć zgodnie z umową na utrzymywanie obiektu podczas okresu dzierżawy oraz mają możliwość skorzystania z 14-dniowego pobytu właścicielskiego. Ceny pokoi hotelowych zaczynają się od 16,6 tys. zł netto za m2 powierzchni. Obiektem zarządzać będzie profesjonalny oraz doświadczony podmiot odpowiedzialny za funkcjonowanie hoteli i apartamentów sieci Grano.
Od lat zajmujemy się budową hoteli. Wiemy, jak powinny być zaprojektowane i wyposażone. Świadome i dokładne zaplanowanie inwestycji sprawia, że wszystkie zrealizowane przez nas obiekty cechują się najwyższą jakością wykonania oraz dużą wartością inwestycyjną. Co więcej, dzięki doświadczeniu spółek operatorskich wiemy, jak prowadzić hotele, które przynoszą stałe zyski dla inwestorów, nawet w obecnych czasach. Nasz unikalny model biznesowy został zastosowany m.in. w takich inwestycjach jak: Hotel Number One oraz Hotel Grano, gdzie cały czas doskonale się sprawdza – mówi Sebastian Barandziak, Prezes Zarządu Dekpol Deweloper.
Lokale powstaną w dominującym na terenie całej inwestycji 11-kondygancyjnym budynku, w którym poza pokojami hotelowymi przygotowana będzie komfortowa strefa rekreacyjna z basenem oferującym unikatowy widok na marinę. Zaplanowano również wiele atrakcyjnych udogodnień, pozwalających gościom na odpoczynek w wyjątkowych warunkach, m.in.: lobby z recepcją, restaurację, gabinety SPA, salę fitness i centrum konferencyjno-biznesowe. Dzięki tak bogatej infrastrukturze kompleks będzie stanowił idealne miejsce zarówno dla osób przyjeżdżających w celach biznesowych, jak i dla gości szukających przestrzeni do udanego wypoczynku. Oddanie obiektu hotelowego do użytkowania planowane jest na I kwartał 2023 roku.
– Nasza prestiżowa inwestycja Sol Marina adresowana jest zarówno do pasjonatów żeglarstwa oraz sportów wodnych, jak i do osób poszukujących całorocznego apartamentu w atrakcyjnej turystycznie okolicy. Ofertę sprzedaży poszerzamy o część hotelową, będącą uzupełnieniem luksusowego kompleksu z prywatną mariną. Szereg wyjątkowych funkcjonalności zapewniających m.in. odnowę biologiczną i relaks z pewnością zachęci do przyjazdu i umili pobyt przyszłym gościom. Profesjonalna oferta biznesowa umożliwi organizację spotkań i eventów w wyjątkowym otoczeniu, pozwalającym na aktywne spędzanie wolnego czasu – mówi Dariusz Radtke Dyrektor ds. marketingu i PR Dekpol S.A.
Złożona z 3 etapów inwestycja Sol Marina przewiduje powstanie łącznie ponad 400 apartamentów oraz pokoi hotelowych. Aktualnie, w ramach budowanego od 2019 roku etapu I, powstają 92 luksusowe lokale o powierzchniach od 30 do 85 m2, których oddanie do użytku planowane jest już na II kwartał br.
Olbrzymim atutem całego kompleksu jest jego unikatowa lokalizacja. Sol Marina powstaje w nadmorskiej części Gdańska, tuż nad brzegiem ujścia Martwej Wisły do Bałtyku i zaledwie 500 metrów od Wyspy Sobieszewskiej. Takie położenie pozwoli na relaksujący wypoczynek w otoczeniu niepowtarzalnych krajobrazów. Na tym wyjątkowym obszarze znajdują się aż dwa rezerwaty – Ptasi Raj i Mewia Łacha, dzięki którym osoby przebywające w Sol Marinie będą mogły odciąć się od miejskiego zgiełku i wyciszyć przy kojącym szumie lasów i wód. Inwestycja posiada także doskonałe połączenie komunikacyjne z najważniejszymi kierunkami turystycznymi, co będzie stanowiło duże udogodnienie dla wszystkich planujących częste odwiedziny w mieście. Od centrum Gdańska kompleks oddalony jest zaledwie o 14 kilometrów.
Projekt Sol Marina kryje w sobie olbrzymi potencjał. Inwestycja stanowi ostoję spokoju i dzikiej przyrody, uzupełnioną o całą gamę wysokiej klasy udogodnień, dzięki czemu tworzy idealne miejsce na podróże zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych. To wręcz wymarzona lokalizacja dla pasjonatów żeglarstwa i sportów motorowych. Unikalne połączenie prywatnej mariny z luksusowymi apartamentami i bogatą infrastrukturą sprawia, że Sol Marina stanowi wyjątkowe przedsięwzięcie w skali naszego kraju, ale wyróżnia się również na tle innych ekskluzywnych tego typu obiektów na świecie – mówi Mateusz Kusznierewicz, Ambasador inwestycji Sol Marina.
Projekt architektoniczny kompleksu został opracowany przy współpracy z biurami LSA oraz K&M Design i BO Projekty. Niepowtarzalne wnętrza zaprojektowane zostały przez pracownię Ideograf Pauliny Czurak. Funkcję generalnego wykonawcy pełni Dekpol Budownictwo.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.