Komunikaty PR

IPG Health rozszerza się na Europę Wschodnią

2022-01-28  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

IPG Health poinformowało o swojej ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, która będzie realizowana przez nową agencję afiliowaną, IPG Health Spark Warsaw. IPG Health Spark Warsaw skoncentruje się głównie na obsłudze klientów farmaceutycznych grupy IPG. Z biura w Warszawie sieć będzie również świadczyć usługi na terenie krajów bałtyckich.

Agencją IPG Health Spark Warsaw zarządza Mariusz Otowski, a w portfolio jej klientów znajdują się także m.in. Sandoz i Novartis. IPG Health Spark Warsaw oferuje szeroki zakres usług, m.in. kreację, strategię, branding, medical writing i konsulting medyczny, a także wsparcie digitalowe. Agencja obsługuje klientów w obszarach diabetologii, astmy, chorób krwi, onkologii, reumatyzmu i artretyzmu, immunologii, chorób układu krążenia, stwardnienia rozsianego oraz szczepionek. Specjalny zespół technologiczny w IPG Health Spark Warsaw wspiera klientów w ramach platformy Veeva (Salesforce). Jest on przy tym częścią globalnego zespołu IPG Health dla platformy Veeva.

Mariusz Otowski, na przestrzeni 25 lat swojej kariery, pełnił funkcje kierownicze w międzynarodowych agencjach sieciowych. W samych w strukturach IPG jest obecny od 12 lat. Pracował dla wielu globalnych klientów, m.in. Coca-Cola, L'Oréal, Mastercard, Orange, Renault oraz firm farmaceutycznych, m.in. Sanofi. Do sieci dołączył z CRAFT Warsaw, a obecnie poprowadzi pierwszą w ramach IPG wyspecjalizowaną agencję z obszaru healthcare.

„Jesteśmy podekscytowani nowym partnerstwem w Warszawie i perspektywą szerokiej współpracy z Sanofi. Mariusz i jego zespół wzmacniają naszą ofertę również dla wszystkich innych klientów IPG Health. Tak udane połączenie kompetencji i wiedzy eksperckiej nie ma sobie równych w całym regionie, a ekspansja sieci na Europę Wschodnią nie mogła rozpocząć się w lepszym czasie” – mówi Jörg Hempelmann, Prezes, IPG Health Europe.

„Od dwóch lat analizujemy potrzeby marketingu z obszarów healthcare i komunikacji do HCP w Europie Wschodniej, by móc dla naszych klientów stworzyć jak najatrakcyjniejszą ofertę. Klienci poszukują zaufanego partnera z szerokim zakresem kompetencji, który zrozumie potrzeby lokalnego rynku i będzie w stanie świadczyć usługi szybko, efektywnie kosztowo i na najwyższym poziomie. Efektem naszej pracy jest IPG Health Spark Warsaw – pierwsza i największa w regionie agencja sieciowa w ramach IPG, która specjalizuje się w obszarach komunikacji skierowanej do lekarzy i farmaceutów. Przynależność do globalnej sieci pozwala zapewnić naszym klientom szerokie portfolio usług, które w optymalnym zakresie odpowie na ich potrzeby biznesowe” – podkreśla Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata Biuro prasowe
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.