Komunikaty PR

IPG Health rozszerza się na Europę Wschodnią

2022-01-28  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

IPG Health poinformowało o swojej ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, która będzie realizowana przez nową agencję afiliowaną, IPG Health Spark Warsaw. IPG Health Spark Warsaw skoncentruje się głównie na obsłudze klientów farmaceutycznych grupy IPG. Z biura w Warszawie sieć będzie również świadczyć usługi na terenie krajów bałtyckich.

Agencją IPG Health Spark Warsaw zarządza Mariusz Otowski, a w portfolio jej klientów znajdują się także m.in. Sandoz i Novartis. IPG Health Spark Warsaw oferuje szeroki zakres usług, m.in. kreację, strategię, branding, medical writing i konsulting medyczny, a także wsparcie digitalowe. Agencja obsługuje klientów w obszarach diabetologii, astmy, chorób krwi, onkologii, reumatyzmu i artretyzmu, immunologii, chorób układu krążenia, stwardnienia rozsianego oraz szczepionek. Specjalny zespół technologiczny w IPG Health Spark Warsaw wspiera klientów w ramach platformy Veeva (Salesforce). Jest on przy tym częścią globalnego zespołu IPG Health dla platformy Veeva.

Mariusz Otowski, na przestrzeni 25 lat swojej kariery, pełnił funkcje kierownicze w międzynarodowych agencjach sieciowych. W samych w strukturach IPG jest obecny od 12 lat. Pracował dla wielu globalnych klientów, m.in. Coca-Cola, L'Oréal, Mastercard, Orange, Renault oraz firm farmaceutycznych, m.in. Sanofi. Do sieci dołączył z CRAFT Warsaw, a obecnie poprowadzi pierwszą w ramach IPG wyspecjalizowaną agencję z obszaru healthcare.

„Jesteśmy podekscytowani nowym partnerstwem w Warszawie i perspektywą szerokiej współpracy z Sanofi. Mariusz i jego zespół wzmacniają naszą ofertę również dla wszystkich innych klientów IPG Health. Tak udane połączenie kompetencji i wiedzy eksperckiej nie ma sobie równych w całym regionie, a ekspansja sieci na Europę Wschodnią nie mogła rozpocząć się w lepszym czasie” – mówi Jörg Hempelmann, Prezes, IPG Health Europe.

„Od dwóch lat analizujemy potrzeby marketingu z obszarów healthcare i komunikacji do HCP w Europie Wschodniej, by móc dla naszych klientów stworzyć jak najatrakcyjniejszą ofertę. Klienci poszukują zaufanego partnera z szerokim zakresem kompetencji, który zrozumie potrzeby lokalnego rynku i będzie w stanie świadczyć usługi szybko, efektywnie kosztowo i na najwyższym poziomie. Efektem naszej pracy jest IPG Health Spark Warsaw – pierwsza i największa w regionie agencja sieciowa w ramach IPG, która specjalizuje się w obszarach komunikacji skierowanej do lekarzy i farmaceutów. Przynależność do globalnej sieci pozwala zapewnić naszym klientom szerokie portfolio usług, które w optymalnym zakresie odpowie na ich potrzeby biznesowe” – podkreśla Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie Biuro prasowe
2025-06-17 | 17:00

W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie

Stwardnienie zanikowe boczne (ALS) to ciężka i szybko postępująca choroba, z którą pacjenci żyją średnio od 3 do 5 lat. Diagnostyka jest istną odyseją, trwającą nawet
Zdrowie Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
2025-06-16 | 03:00

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Nowy raport agencji doradczej PRCN pokazuje, że Polacy są bardzo ostrożni w kwestii udostępniania danych zdrowotnych na potrzeby rozwoju sektora ochrony zdrowia i nauk
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.