Komunikaty PR

i-PRO dodaje do swojej oferty kamer średniej klasy wysoką rozdzielczość

2022-04-29  |  10:00
Biuro prasowe

i-PRO EMEA wprowadza do swojej standardowej oferty 34 nowe modele kamer o wysokiej rozdzielczości. Nowe kamery o rozdzielczości 4K, 6MP i 5MP są dostępne w wersjach do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, a także jako kamery typu bullet i kopułkowe. Wyposażone w najnowocześniejsze obiektywy i przetworniki, nowe standardowe kamery wysokiej rozdzielczości zapewniają niespotykany dotąd poziom jakości obrazu w zastosowaniach analitycznych o najwyższej precyzji. Tym samym i-PRO pokazuje, że nieustannie wprowadza innowacje i potrafi dostosować się do potrzeb rynku.

 

Wszystkie nowe kamery mają wbudowany procesor sztucznej inteligencji, który umożliwia uruchomienie nawet trzech różnych aplikacji sztucznej inteligencji opartych na głębokim uczeniu się (Deep Learning AI) bezpośrednio w samej kamerze. Nowa linia jest także kompatybilna z wtyczką i-PRO Active Guard (wcześniej nazywaną Multi-AI), opracowaną w celu łatwego i intuicyjnego zarządzania alarmami AI z poziomu sprzętu. Zgodnie z przyjętą przez i-PRO strategią otwartej sztucznej inteligencji, zestaw SDK (Software Developer Kit) umożliwia łatwą integrację aplikacji innych producentów, zapewniając dostęp do szerokiej gamy procesów automatyzacji i aplikacji.

 

Kamery wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji są łatwe w użyciu do celów analitycznych, bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu i ponoszenia dodatkowych kosztów. Przetwarzanie analityczne w trybie Edge zmniejsza obciążenie sieci, a zarządzanie danymi wizyjnymi jest łatwo obsługiwane przez system zarządzania video i-PRO, a także aplikacje innych wiodących producentów VMS.

 

To rozszerzenie naszej popularnej, standardowej oferty kamer po raz pierwszy wprowadza wysokiej jakości rozdzielczość i precyzyjną analitykę na rynek powszechnego użytku, podkreśla Gerard Figols, Prezes i-PRO EMEA. Stale poszerzamy naszą ofertę produktów, aby sprostać wymaganiom klientów. Zobowiązaliśmy się też ostatnio do utrzymania cen oraz wprowadzenia usługi szybkiej dostawy, aby zapewnić dostępność produktów w obliczu rosnącej inflacji i niedoborów części w przemyśle. Wszystko to podkreśla postępy, jakie czynimy, aby zrealizować naszą misję bycia zaufanym partnerem nowej generacji dla branży zabezpieczeń. Kluczową strategią i-PRO jest wprowadzenie sztucznej inteligencji na rynek jako standardu i zapewnienie jej korzyści również dla innych niż zabezpieczenia sektorów – bez żadnych dodatkowych kosztów.

 

Pierwsze modele z nowej linii kamer serii S będą dostępne od końca kwietnia, a kolejne modele będą wprowadzane przez całe lato.

 

Więcej informacji na temat najnowszej serii można znaleźć na stronie internetowej i-PRO.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.