Komunikaty PR

i-PRO dodaje do swojej oferty kamer średniej klasy wysoką rozdzielczość

2022-04-29  |  10:00
Biuro prasowe

i-PRO EMEA wprowadza do swojej standardowej oferty 34 nowe modele kamer o wysokiej rozdzielczości. Nowe kamery o rozdzielczości 4K, 6MP i 5MP są dostępne w wersjach do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, a także jako kamery typu bullet i kopułkowe. Wyposażone w najnowocześniejsze obiektywy i przetworniki, nowe standardowe kamery wysokiej rozdzielczości zapewniają niespotykany dotąd poziom jakości obrazu w zastosowaniach analitycznych o najwyższej precyzji. Tym samym i-PRO pokazuje, że nieustannie wprowadza innowacje i potrafi dostosować się do potrzeb rynku.

 

Wszystkie nowe kamery mają wbudowany procesor sztucznej inteligencji, który umożliwia uruchomienie nawet trzech różnych aplikacji sztucznej inteligencji opartych na głębokim uczeniu się (Deep Learning AI) bezpośrednio w samej kamerze. Nowa linia jest także kompatybilna z wtyczką i-PRO Active Guard (wcześniej nazywaną Multi-AI), opracowaną w celu łatwego i intuicyjnego zarządzania alarmami AI z poziomu sprzętu. Zgodnie z przyjętą przez i-PRO strategią otwartej sztucznej inteligencji, zestaw SDK (Software Developer Kit) umożliwia łatwą integrację aplikacji innych producentów, zapewniając dostęp do szerokiej gamy procesów automatyzacji i aplikacji.

 

Kamery wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji są łatwe w użyciu do celów analitycznych, bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu i ponoszenia dodatkowych kosztów. Przetwarzanie analityczne w trybie Edge zmniejsza obciążenie sieci, a zarządzanie danymi wizyjnymi jest łatwo obsługiwane przez system zarządzania video i-PRO, a także aplikacje innych wiodących producentów VMS.

 

To rozszerzenie naszej popularnej, standardowej oferty kamer po raz pierwszy wprowadza wysokiej jakości rozdzielczość i precyzyjną analitykę na rynek powszechnego użytku, podkreśla Gerard Figols, Prezes i-PRO EMEA. Stale poszerzamy naszą ofertę produktów, aby sprostać wymaganiom klientów. Zobowiązaliśmy się też ostatnio do utrzymania cen oraz wprowadzenia usługi szybkiej dostawy, aby zapewnić dostępność produktów w obliczu rosnącej inflacji i niedoborów części w przemyśle. Wszystko to podkreśla postępy, jakie czynimy, aby zrealizować naszą misję bycia zaufanym partnerem nowej generacji dla branży zabezpieczeń. Kluczową strategią i-PRO jest wprowadzenie sztucznej inteligencji na rynek jako standardu i zapewnienie jej korzyści również dla innych niż zabezpieczenia sektorów – bez żadnych dodatkowych kosztów.

 

Pierwsze modele z nowej linii kamer serii S będą dostępne od końca kwietnia, a kolejne modele będą wprowadzane przez całe lato.

 

Więcej informacji na temat najnowszej serii można znaleźć na stronie internetowej i-PRO.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.