20 najlepszych polskich zdjęć wybranych w konkursie Huawei Next-Image
Huawei wyłonił 20 zwycięzców polskiego etapu konkursu dla fanów fotografii mobilnej – Next-Image Awards 2020. Wśród wyróżnionych prac, zdjęcie „Sea of the blue light”, zgłoszone w kategorii Blisko daleko, zostało uznane za najlepsze. Do konkursu Next-Image Awards 2020 Polacy zgłosili łącznie 11 tysięcy prac.
Wszystkie wyróżnione zdjęcia można obejrzeć na stronie konkursu Huawei Next-Image Awards 2020: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_41382/. W kolejnym, globalnym etapie konkursu, który odbędzie się we wrześniu, 20 najlepszych polskich zdjęć powalczy z pracami autorów z całego świata. Finalnie, zostanie wybranych trzech zwycięzców, którzy otrzymają tytuł Fotografa Roku, nagrodę Grand Prize w wysokości 10 000 dolarów, a także najnowszy, fotograficzny smartfon Huawei P40 Pro. Nagrodzonych zostanie także 15 najlepszych prac ze wszystkich kategorii, a każdy laureat otrzyma 1 000 dolarów oraz smartfon Huawei P40 Pro. Dodatkowo jury wyróżni jeszcze 55 autorów prac, którzy otrzymają smartfon Huawei P40 Pro. Konkurs zostanie rozstrzygnięty we wrześniu.
Uczestnicy konkursu Next-Image Awards 2020 mogli zgłaszać swoje prace w pięciu kategoriach: Blisko daleko, Dobranoc, Witaj, życie!, Twarze i Opowieść. Tegoroczna edycja konkursu fotograficznego organizowanego przez Huawei cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród Polaków. Swoje prace zgłosiło ponad 11 tysięcy pasjonatów fotografii mobilnej. W tym roku najlepsza okazała się praca w kategorii Blisko daleko, a jej autor, posługujący się na stronie Społeczności Huawei pseudonimem S_e_j_l_o_r, otrzyma laptop Huawei MateBook 13 2020. Wszystkich 20 laureatów z Polski Huawei nagrodzi bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.