40 lat wydajności: prezentacja technologii Patriot na targach CES 2025
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Patriot Memory świętuje 40 lat działalności, pozostając liderem technologii pamięci komputerowej dzięki nieustannej innowacyjności i niezachwianemu zaangażowaniu w dostarczanie produktów o najwyższej wydajności.
Podczas targów CES 2025 Patriot zaprezentuje swoje najnowsze przełomowe produkty, w tym pamięci RAM Xtreme 5 CKD Non-RGB, Xtreme 5 40th Anniversary RGB oraz iLuxe Stick C dla urządzeń Apple. Te nowoczesne rozwiązania są ucieleśnieniem dziedzictwa Patriot w dziedzinie zaawansowanej technologii, jednocześnie przesuwając granice możliwości pamięci i nośników danych i umacniając pozycję firmy jako lidera na globalnym rynku.
Aby uczcić ten wyjątkowy jubileusz, edycja pamięci Viper Xtreme 5 40th Anniversary RGB łączy oszałamiające efekty świetlne z niezrównaną wydajnością, oferując zarówno wyjątkową estetykę technologiczną, jak i najlepsze doświadczenie PC. Pamięć Viper Xtreme 5 CKD DRAM zapewnia wyjątkowe prędkości użytkownikom poszukującym maksymalnej wydajności, spełniając oczekiwania graczy i zaawansowanych entuzjastów komputerowych, a iLuxe Stick C zaprojektowany specjalnie dla iPhone’a i iPada oferuje bezproblemowe i inteligentne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych, zapewniając efektywne przechowywanie multimediów oraz automatyczne zabezpieczenie danych.
Dołącz do Patriot Memory na CES 2025, gdzie zaprezentujemy cztery dekady innowacji i wydajności. Odkryj przyszłość pamięci i rozwiązań do magazynowania danych od 7 do 10 stycznia 2025 roku w Bellagio Hotel & Casino (3600 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV 89109). Poznaj najnowsze osiągnięcia marek Patriot i Viper Gaming.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.