Acer wjeżdża do Polski z marką Xplova
bn sales
ul. Mickiewicza 17/6
10-508 Olsztyn Olsztyn
kontakt|bn-sales.pl| |kontakt|bn-sales.pl
603 742 641
www.bn-sales.pl
Acer, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie, tym razem wchodzi na polski rynek sportowy. Oferta marki Xplova skierowana jest do kolarzy, a za dystrybucję odpowiada firma bn sales.
Marka Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnego sprzętu dla kolarzy. Jej flagowymi produktami są komputery rowerowe, interaktywne trenażery oraz aplikacje do realizacji inteligentnych treningów zarówno w trasie, jak i stacjonarnie.
Produkty Xplova są obecnie sprzedawane w 24 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Afryce oraz Azji. Polska będzie dla firmy pierwszym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Z kolei pierwszym produktem, który trafi do polskich sklepów, będzie trenażer NOZA S. Jak zapowiada jednak producent, na ten rok zaplanowano jeszcze kolejne premiery, m.in. nowego modelu komputera rowerowego.
W 2015 r. właścicielem marki Xplova został Acer, jeden z liderów światowego rynku IT. Informatyczny gigant już od wielu lat obecny jest w branży sportowej, m.in. w Formule 1. W latach 2003-2012 Acer był sponsorem zespołu Ferrari, a obecnie jest partnerem technologicznym Alfy Romeo.
Za wprowadzenie Xplova do Polski i działania marketingowe odpowiada Bloomnet Interactive. Dystrybucją produktów zajmuje się należąca do agencji marka bn sales.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.