Adam Bialic dołączył do ZTE
- Z radością dołączam do rodziny ZTE! Jako pasjonat technologii doceniam obecne tu nieskończone zasoby innowacyjności i kreatywności, które przekładają się na portfolio wyjątkowych urządzeń. Z ogromnym entuzjazmem będę budować trwałe relacje z konsumentami, dzieląc się wiedzą i pasją do naszych produktów. Wspólnie wzmocnimy pozycję rynkową marek ZTE, nubia i Redmagic – powiedział Adam Bialic, Marketing Manager.
Adam Bialic może pochwalić się ponad 12-letnim doświadczeniem w branży technologii mobilnych. Zaczynał od pracy w związanych z nią tematycznie mediach, gdzie oprócz zadań typowo dziennikarskich, współtworzył projekty komercyjne dla takich marek jak m.in. LG Electronics, Orange oraz Play. Jako menedżer ds. marketingu i PR w Polsce w TCL Communication był odpowiedzialny za całość działań promocyjnych dla marek TCL Mobile, Alcatel Mobile i BlackBerry Mobile. Specjalizuje się w marketingu produktów technologicznych i zarządzaniu relacjami z mediami. Do zespołu ZTE wnosi świeże pomysły na promocje marek należących do producenta.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.