Adam Bialic dołączył do ZTE
- Z radością dołączam do rodziny ZTE! Jako pasjonat technologii doceniam obecne tu nieskończone zasoby innowacyjności i kreatywności, które przekładają się na portfolio wyjątkowych urządzeń. Z ogromnym entuzjazmem będę budować trwałe relacje z konsumentami, dzieląc się wiedzą i pasją do naszych produktów. Wspólnie wzmocnimy pozycję rynkową marek ZTE, nubia i Redmagic – powiedział Adam Bialic, Marketing Manager.
Adam Bialic może pochwalić się ponad 12-letnim doświadczeniem w branży technologii mobilnych. Zaczynał od pracy w związanych z nią tematycznie mediach, gdzie oprócz zadań typowo dziennikarskich, współtworzył projekty komercyjne dla takich marek jak m.in. LG Electronics, Orange oraz Play. Jako menedżer ds. marketingu i PR w Polsce w TCL Communication był odpowiedzialny za całość działań promocyjnych dla marek TCL Mobile, Alcatel Mobile i BlackBerry Mobile. Specjalizuje się w marketingu produktów technologicznych i zarządzaniu relacjami z mediami. Do zespołu ZTE wnosi świeże pomysły na promocje marek należących do producenta.
Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce
Autenti debiutuje na Microsoft Azure Marketplace
MSI prezentuje nowe płyty główne X870(E) zaprojektowane z myślą o nowej generacj
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.