Komunikaty PR

Adyen łączy siły z Prada Group - luksusowe usługi płatnicze

2024-06-05  |  09:00
Biuro prasowe

Adyen łączy siły z Prada Group, aby dostarczać klientom luksusowe usługi płatnicze

Partnerstwo Prada Group i Adyen ma na celu bezproblemową integrację płatności za zakupy dokonywane w wielu kanałach sprzedaży.

Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła partnerstwo z Prada Group. Jego celem jest unowocześnienie rozwiązań płatniczych w sklepach i wprowadzenie w życie strategii omnichannel. Dzięki wykorzystaniu jednej platformy technologii finansowych Adyen we wszystkich kanałach sprzedaży detalicznej, Prada Group może kreować i dostarczać swoim klientom wyjątkowe i spójne doświadczenia, wyróżniające się na konkurencyjnym rynku dóbr luksusowych.

Możliwość wyboru sposobu płatności oraz łatwość jej dokonania są kluczowymi elementami podróży zakupowej. Wyniki badania Retail Report 2024 firmy Adyen dowodzą, że 55 proc. kupujących odejdzie od kasy lub porzuci koszyk w sklepie online, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w taki sposób, w jaki chcą. Z kolei prawie jedna trzecia respondentów (27 proc.) potwierdziła, że ​​nie nosi już przy sobie klasycznego fizycznego portfela.

Współpraca Prada Group z firmą Adyen ma zapewnić bezproblemową realizację transakcji, wykorzystując funkcję Tap to Pay on iPhone*. Na początek rozwiązanie będzie dostępne w sklepach w USA i Mediolanie, a w najbliższej przyszłości także w innych punktach sprzedaży. Technologia Tap to Pay on iPhone umożliwia spółce Prada Group akceptowanie wszystkich form płatności zbliżeniowych – w tym zbliżeniowych kart kredytowych i debetowych, Apple Pay i innych portfeli cyfrowych – bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń czy terminali płatniczych. W efekcie klienci Prada Group nie muszą stać w kolejkach do kasy, a zamiast tego mogą dokonać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy w sklepie.

Pracujemy nad tym, aby połączyć sprzedaż ze wszystkich kanałów w ramach jednej platformy. Musimy sprawić, aby transakcje przebiegały płynnie. Wierzymy, że Adyen to właściwy partner, który pomoże efektywnie gromadzić dane dotyczące płatności i zarządzać nimi – mówi Cristiano Agostini, Chief Information Officer w Prada Group.

Adyen pomaga Prada Group przenieść jej infrastrukturę płatniczą na jedną, omnichannelową platformę. Teraz, za każdym razem, gdy Prada Group wchodzi w interakcję z klientem, może maksymalizować wykorzystanie danych transakcyjnych ze wszystkich kanałów. Oznacza to, że Prada Group, mając dostęp do zintegrowanych danych swoich klientów, może dostosować interakcję – niezależnie od tego, czy ma to miejsce w Internecie, w sklepie, czy na każdym innym punktu styku pomiędzy marką a klientem.

Współpracujemy z Prada Group, aby zapewnić klientom luksusowe doświadczenia od początku do końca szyte na miarę. W przypadku marek luksusowych kontakt międzyludzki w sklepie musi zapadać w pamięć. Technologia, choć całkowicie niewidoczna dla ludzkiego oka, pozwala na znaczne usprawnienie zakupów, co dla Prada Group jest kluczowe mówi Roelant Prins, Chief Commercial Officer w Adyen.

Adyen może poszczycić się długą historią współpracy z Prada Group, która rozpoczęła się od handlu elektronicznego i rozszerzyła się na  rozwiązania dla punktów sprzedaży. Obecnie Adyen wspiera dążenie Grupy do oferowania spójnego doświadczenia omnichannel i ujednolicenia wszystkich komponentów płatności we wszystkich kanałach i każdym punkcie kontaktu z klientem.

Aby dowiedzieć się więcej na temat partnerstwa Adyen i Prada, kliknij w link do case study.

 

O Adyen

Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.

 

*Integracja Adyen Tap to Pay on iPhone jest obecnie dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii, Japonii, we Włoszech i Francji. Więcej informacji na stronie internetowej Adyen.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce Biuro prasowe
2024-10-01 | 10:00

Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce

Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w
IT i technologie Autenti debiutuje na Microsoft Azure Marketplace
2024-10-01 | 01:00

Autenti debiutuje na Microsoft Azure Marketplace

Autenti, czołowy europejski dostawca usług związanych z podpisem elektronicznym, tożsamością cyfrową i e-Doręczeniami z dumą ogłasza kolejne partnerstwo z Microsoft, wprowadzając firmę
IT i technologie MSI prezentuje nowe płyty główne X870(E) zaprojektowane z myślą o nowej generacj
2024-09-30 | 15:00

MSI prezentuje nowe płyty główne X870(E) zaprojektowane z myślą o nowej generacj

MSI wprowadza do oferty płyty główne X870E i X870 zaprojektowane, aby w pełni wykorzystać potencjał procesorów AMD Ryzen™ 9000. W ofercie znajdują się cztery modele: MEG

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Światowy system żywnościowy może się załamać w ciągu kilkudziesięciu lat. Potrzebne są innowacje i bardziej zrównoważone metody produkcji

Ukryte koszty związane z negatywnym wpływem światowego systemu żywnościowego na środowisko i zdrowie publiczne wynoszą ok. 15 mld dol. rocznie – pokazał niedawny raport Food System Economic Commission (FSEC). Naukowcy wskazują w nim, że obecne modele produkcji i dystrybucji żywności przyczyniają się m.in. do zmian klimatu, utraty bioróżnorodności, nierówności społecznych i częstszego występowania chorób cywilizacyjnych. Przewiduje się, że wskutek wzrostu populacji te modele załamią się w ciągu najbliższych kilkudziesięciu lat. Według ONZ do 2050 roku liczba mieszkańców Ziemi sięgnie już ok. 10 mld, a prognozy World Resources Institute wskazują, że to pociągnie za sobą aż 56-proc. lukę w produkcji żywności. Żeby wyżywić planetę – a przy tym ograniczyć wpływ na klimat – konieczne będzie przejście na bardziej zrównoważone systemy żywnościowe i innowacyjne metody wytwarzania pożywienia.

Telekomunikacja

Miasta stawiają na cyfryzację i inteligentne rozwiązania. To zwiększa ich atrakcyjność dla mieszkańców i inwestorów

Smart city to dziś nie tylko implementowanie w miastach nowoczesnych technologii, ale też dostosowywanie systemów do potrzeb mieszkańców. W inteligentnych miastach życie ma być wygodniejsze, tańsze i bardziej zielone. Ten trend widać również w polskich miastach, które stawiają na smart rozwiązania do zarządzania m.in. infrastrukturą komunikacyjną, wodociągową czy oświetleniową. O korzyściach płynących z takich inwestycji eksperci rozmawiali podczas Kongresu Zdrowe Miasta.

DlaWas.info

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.