Adyen łączy siły z Prada Group - luksusowe usługi płatnicze
Adyen łączy siły z Prada Group, aby dostarczać klientom luksusowe usługi płatnicze
Partnerstwo Prada Group i Adyen ma na celu bezproblemową integrację płatności za zakupy dokonywane w wielu kanałach sprzedaży.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła partnerstwo z Prada Group. Jego celem jest unowocześnienie rozwiązań płatniczych w sklepach i wprowadzenie w życie strategii omnichannel. Dzięki wykorzystaniu jednej platformy technologii finansowych Adyen we wszystkich kanałach sprzedaży detalicznej, Prada Group może kreować i dostarczać swoim klientom wyjątkowe i spójne doświadczenia, wyróżniające się na konkurencyjnym rynku dóbr luksusowych.
Możliwość wyboru sposobu płatności oraz łatwość jej dokonania są kluczowymi elementami podróży zakupowej. Wyniki badania Retail Report 2024 firmy Adyen dowodzą, że 55 proc. kupujących odejdzie od kasy lub porzuci koszyk w sklepie online, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w taki sposób, w jaki chcą. Z kolei prawie jedna trzecia respondentów (27 proc.) potwierdziła, że nie nosi już przy sobie klasycznego fizycznego portfela.
Współpraca Prada Group z firmą Adyen ma zapewnić bezproblemową realizację transakcji, wykorzystując funkcję Tap to Pay on iPhone*. Na początek rozwiązanie będzie dostępne w sklepach w USA i Mediolanie, a w najbliższej przyszłości także w innych punktach sprzedaży. Technologia Tap to Pay on iPhone umożliwia spółce Prada Group akceptowanie wszystkich form płatności zbliżeniowych – w tym zbliżeniowych kart kredytowych i debetowych, Apple Pay i innych portfeli cyfrowych – bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń czy terminali płatniczych. W efekcie klienci Prada Group nie muszą stać w kolejkach do kasy, a zamiast tego mogą dokonać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy w sklepie.
– Pracujemy nad tym, aby połączyć sprzedaż ze wszystkich kanałów w ramach jednej platformy. Musimy sprawić, aby transakcje przebiegały płynnie. Wierzymy, że Adyen to właściwy partner, który pomoże efektywnie gromadzić dane dotyczące płatności i zarządzać nimi – mówi Cristiano Agostini, Chief Information Officer w Prada Group.
Adyen pomaga Prada Group przenieść jej infrastrukturę płatniczą na jedną, omnichannelową platformę. Teraz, za każdym razem, gdy Prada Group wchodzi w interakcję z klientem, może maksymalizować wykorzystanie danych transakcyjnych ze wszystkich kanałów. Oznacza to, że Prada Group, mając dostęp do zintegrowanych danych swoich klientów, może dostosować interakcję – niezależnie od tego, czy ma to miejsce w Internecie, w sklepie, czy na każdym innym punktu styku pomiędzy marką a klientem.
– Współpracujemy z Prada Group, aby zapewnić klientom luksusowe doświadczenia od początku do końca szyte na miarę. W przypadku marek luksusowych kontakt międzyludzki w sklepie musi zapadać w pamięć. Technologia, choć całkowicie niewidoczna dla ludzkiego oka, pozwala na znaczne usprawnienie zakupów, co dla Prada Group jest kluczowe – mówi Roelant Prins, Chief Commercial Officer w Adyen.
Adyen może poszczycić się długą historią współpracy z Prada Group, która rozpoczęła się od handlu elektronicznego i rozszerzyła się na rozwiązania dla punktów sprzedaży. Obecnie Adyen wspiera dążenie Grupy do oferowania spójnego doświadczenia omnichannel i ujednolicenia wszystkich komponentów płatności we wszystkich kanałach i każdym punkcie kontaktu z klientem.
Aby dowiedzieć się więcej na temat partnerstwa Adyen i Prada, kliknij w link do case study.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.
*Integracja Adyen Tap to Pay on iPhone jest obecnie dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii, Japonii, we Włoszech i Francji. Więcej informacji na stronie internetowej Adyen.
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.