Adyen łączy siły z Prada Group - luksusowe usługi płatnicze
Adyen łączy siły z Prada Group, aby dostarczać klientom luksusowe usługi płatnicze
Partnerstwo Prada Group i Adyen ma na celu bezproblemową integrację płatności za zakupy dokonywane w wielu kanałach sprzedaży.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła partnerstwo z Prada Group. Jego celem jest unowocześnienie rozwiązań płatniczych w sklepach i wprowadzenie w życie strategii omnichannel. Dzięki wykorzystaniu jednej platformy technologii finansowych Adyen we wszystkich kanałach sprzedaży detalicznej, Prada Group może kreować i dostarczać swoim klientom wyjątkowe i spójne doświadczenia, wyróżniające się na konkurencyjnym rynku dóbr luksusowych.
Możliwość wyboru sposobu płatności oraz łatwość jej dokonania są kluczowymi elementami podróży zakupowej. Wyniki badania Retail Report 2024 firmy Adyen dowodzą, że 55 proc. kupujących odejdzie od kasy lub porzuci koszyk w sklepie online, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w taki sposób, w jaki chcą. Z kolei prawie jedna trzecia respondentów (27 proc.) potwierdziła, że nie nosi już przy sobie klasycznego fizycznego portfela.
Współpraca Prada Group z firmą Adyen ma zapewnić bezproblemową realizację transakcji, wykorzystując funkcję Tap to Pay on iPhone*. Na początek rozwiązanie będzie dostępne w sklepach w USA i Mediolanie, a w najbliższej przyszłości także w innych punktach sprzedaży. Technologia Tap to Pay on iPhone umożliwia spółce Prada Group akceptowanie wszystkich form płatności zbliżeniowych – w tym zbliżeniowych kart kredytowych i debetowych, Apple Pay i innych portfeli cyfrowych – bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń czy terminali płatniczych. W efekcie klienci Prada Group nie muszą stać w kolejkach do kasy, a zamiast tego mogą dokonać zakupu bezpośrednio u sprzedawcy w sklepie.
– Pracujemy nad tym, aby połączyć sprzedaż ze wszystkich kanałów w ramach jednej platformy. Musimy sprawić, aby transakcje przebiegały płynnie. Wierzymy, że Adyen to właściwy partner, który pomoże efektywnie gromadzić dane dotyczące płatności i zarządzać nimi – mówi Cristiano Agostini, Chief Information Officer w Prada Group.
Adyen pomaga Prada Group przenieść jej infrastrukturę płatniczą na jedną, omnichannelową platformę. Teraz, za każdym razem, gdy Prada Group wchodzi w interakcję z klientem, może maksymalizować wykorzystanie danych transakcyjnych ze wszystkich kanałów. Oznacza to, że Prada Group, mając dostęp do zintegrowanych danych swoich klientów, może dostosować interakcję – niezależnie od tego, czy ma to miejsce w Internecie, w sklepie, czy na każdym innym punktu styku pomiędzy marką a klientem.
– Współpracujemy z Prada Group, aby zapewnić klientom luksusowe doświadczenia od początku do końca szyte na miarę. W przypadku marek luksusowych kontakt międzyludzki w sklepie musi zapadać w pamięć. Technologia, choć całkowicie niewidoczna dla ludzkiego oka, pozwala na znaczne usprawnienie zakupów, co dla Prada Group jest kluczowe – mówi Roelant Prins, Chief Commercial Officer w Adyen.
Adyen może poszczycić się długą historią współpracy z Prada Group, która rozpoczęła się od handlu elektronicznego i rozszerzyła się na rozwiązania dla punktów sprzedaży. Obecnie Adyen wspiera dążenie Grupy do oferowania spójnego doświadczenia omnichannel i ujednolicenia wszystkich komponentów płatności we wszystkich kanałach i każdym punkcie kontaktu z klientem.
Aby dowiedzieć się więcej na temat partnerstwa Adyen i Prada, kliknij w link do case study.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Facebook, Uber, H&M, eBay i Microsoft.
*Integracja Adyen Tap to Pay on iPhone jest obecnie dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii, Japonii, we Włoszech i Francji. Więcej informacji na stronie internetowej Adyen.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.