Aegon uruchamia usługę mojeID
Usługa mojeID umożliwia zdalny dostęp do usług oferowanych nie tylko przez dostawców komercyjnych, ale również administrację publiczną. Jest to nowoczesne narzędzie za pomocą którego konsument może bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Dane są sprawdzane przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował tożsamość klienta. Rolę tę pełnią obecnie banki. Usługa KIR spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych wrażliwych. Jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Korzystanie z mojeID przyspiesza i upraszcza wiele procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem.
– W ciągu ostatniego roku obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój usług zdalnych oraz cyfryzacji procesów w całej gospodarce. Rozwiązania umożliwiające zdalny dostęp klienta do usług oferowanych online muszą zapewniać mu najwyższą jakość i wygodę oraz wysokie standardy bezpieczeństwa. mojeID, spełniając te wymagania, wychodzi naprzeciw potrzebom naszych partnerów biznesowych i odpowiada oczekiwaniom ich klientów. Cieszymy się, że Aegon dołączył do szerokiej już grupy dostawców usług online, którzy udostępnili swoim klientom możliwość potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, wiceprezes Zarządu KIR.
Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. to spółka należąca do międzynarodowej Grupy kapitałowej, jednej z czołowych firm na świecie oferujących ubezpieczenia na życie, programy emerytalne i usługi z zakresu zarządzania aktywami. Obecnie prowadzi ona swoją działalność w 20 krajach na całym świecie. Na polskim rynku funkcjonuje od ponad 15 lat. Firma w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi stawia na długotrwałe relacje oparte na odpowiedzialności.
– Jako towarzystwo ubezpieczeniowe w swojej działalności korzystamy jedynie ze sprawdzonych i bezpiecznych rozwiązań cyfrowych. mojeID idealnie wpisuje się w oczekiwania i wymagania naszych klientów i partnerów. Usługa w znaczący sposób przyspiesza i usprawnia proces rejestracji do portalu Mój Aegon, na którym klienci mogą obecnie zdalnie złożyć wniosek i zawrzeć umowę ubezpieczenia w naszym towarzystwie. Docelowo, Mój Aegon projektowany jest jako wszechstronna platforma do kontaktu i obsługi klienta, a także archiwizacji dokumentów – mówi Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.
Usługa mojeID została uruchomiona w czerwcu 2019 r. Od tego czasu stale powiększa się lista dostawców usług, którzy umożliwiają swoim klientom potwierdzanie tożsamość online. Rozwiązanie jest już wykorzystywane w takich sektorach gospodarki, jak: ubezpieczenia, ochrona zdrowia, energetyka, telekomunikacja. Korzystając z tej usługi można załatwić wiele spraw, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi czy poprzez kuriera. Pełna informacja o dostawcach usług i dostawcach tożsamości znajduje się na stronie www.mojeid.pl.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.