Anna Hofman z awansem w Luxoft Poland
Anna Hofman w październiku objęła stanowisko Global Lead of Mobility Hub Organization w firmie Luxoft Poland. Dotychczas pracowała jako Regional Head of Internal Mobility na Europę Zachodnią oraz regiony Azji i Pacyfiku. Dzięki awansowi będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dwóch organizacji skupionych na wewnętrznej rekrutacji pracowników na całym świecie.
Nowa Global Lead of Mobility Hub Organization jest związana z firmą od blisko ośmiu lat. Rozpoczęła karierę w Luxoft Poland w 2015 roku na stanowisku IT Recrutirer. Od 2016 roku pracuje w dziale Internal Mobility, którego zadaniem jest koordynacja i zarządzanie wewnętrznymi rekrutacjami. Od kwietnia 2021 roku Hofman pełniła rolę Regional Head of Internal Mobility na Europę Zachodnią oraz regiony Azji i Pacyfiku.
Anna Hofman na nowym stanowisku będzie kierować działem Mobility Hub Organization. Jej zadaniem będzie zarządzanie i wpieranie globalnych inicjatyw prowadzonych przez Luxoft w ramach Career Hub i Internal Mobility. Te dwie organizacje skupiają się na przeprowadzaniu wewnętrznych zmian kadrowych w strukturze firmy. Rotacja wewnętrzna pracowników ma na celu jak najlepsze wykorzystywanie potencjału osób w zespołach i umożliwianiu im ciągłego rozwoju zgodnego z ich kompetencjami i zainteresowaniami.
– Dzięki doświadczeniu, które zdobyłam na poprzednim stanowisku nabyłam niezbędne kompetencje, by teraz zarządzać zespołem odpowiedzialnym za zmiany kadrowe w oddziałach na całym świecie. Jestem dumna, że reprezentuję Luxoft, ponieważ bliska jest mi filozofia firmy wspierającej swoich pracowników w znalezieniu optymalnego stanowiska, między innymi poprzez umożliwienie im wewnętrznych rekrutacji. – podkreśla Anna Hofman, Global Lead of Mobility Hub Organization.
Hofman pracuje w branży HR od ponad dziesięciu lat. Do tej pory była związana z firmami takimi jak Serco Global Services, Comarch czy Maersk Line. Jest absolwentką Ekonomii o specjalności Zarządzanie i Doradztwo Personalne w kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.