Aplikacja Kiwi.com, do wyszukiwania tanich lotów, właśnie kończy 10 lat
Aplikacja mobilna Kiwi.com, wiodąca firma traveltech, w swoją 10 rocznicę istnienia podsumowuje pierwszą dekadę działalności i umożliwienia milionom użytkowników taniego podróżowaniu po świecie. W ciągu 10 lat od jej uruchomienia 15 777 905 osób skorzystało z aplikacji, aby znaleźć kolejny cel podróży. Rekord największej liczby rezerwacji dokonanych w 2022 r. należy do użytkownika, który dokonał 27 rezerwacji, łącznie przemierzając ponad 51 600 kilometrów - to tak, jakby okrążył kulę ziemską 1,5 razy!
Obecnie aplikacja mobilna Kiwi.com jest jedną z najczęściej używanych aplikacji podróżniczych w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2022 roku większość użytkowników pochodziła ze Stanów Zjednoczonych Ameryki, Wielkiej Brytanii i Ukrainy. W pierwszej dziesiątce znalazły się także Polska, Rumunia i Hiszpania. W 2022 roku aplikacja miała 4 444 414 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie.
Tylko w zeszłym roku w aplikacji dokonano 44 milionów wyszukiwań i dokonano 917 000 rezerwacji. Użytkownicy najczęściej korzystali z opcji wyszukiwania “Gdziekolwiek”, umożliwiającej znalezienie najtańszych biletów lotniczych. Wśród najczęściej wyszukiwanych miast znalazły się Barcelona i Paryż, a wśród krajów Włochy, Hiszpania i Polska. Rekord największej liczby rezerwacji w 2022 r. należy do użytkownika, który dokonał 27 rezerwacji, łącznie pokonując 51 600 kilometrów, to tak, jakby okrążył kulę ziemską 1,5 razy!
„Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym klientom, którzy lubią naszą aplikację i przekazują nam opinie, aby zawsze poprawiać wydajność i użyteczność, zarówno w wersji na Androida, jak i iOS. Cieszymy się, że nasi użytkownicy korzystają z aplikacji, aby czerpać inspirację do swoich kolejnych przygód podróżniczych. W ubiegłym roku najczęściej wyszukiwanym celem podróży było „gdziekolwiek” – to funkcja, która przydaje się, gdy szukamy podróży w ramach określonego budżetu, w dowolne miejsce. Tylko w zeszłym roku w aplikacji dokonano prawie 44 milionów wyszukiwań lotów i prawie miliona rezerwacji. Cieszymy się, że podróżujący doceniają bezproblemową i bezstresową podróż, którą oferujemy. Nasza aplikacja oferuje bezkresne możliwości, sprawiając, że podróżowanie jest dostępne dla każdego, co tym bardziej zobowiązuje nas do realizacji celu, jakim jest stanie się aplikacją pierwszego wyboru zawsze, gdy ludzie chcą podróżować.” – powiedziała Eliška Řezníček Dočkalová, dyrektor ds. obsługi klienta w Kiwi.com.
Aplikacja Kiwi.com jest równie popularna wśród użytkowników zarówno systemów iOS i Android. Ostatnio aplikacja Kiwi.com została wyróżniona jako jedna z ulubionych aplikacji tygodnia dla użytkowników App Store w Rumunii. Średni czas potrzebny użytkownikom na dokonanie rezerwacji za pośrednictwem aplikacji Kiwi.com w 2022 r. wyniósł 3,5 minuty.
Aplikacja podróżna Kiwi.com jest dostępna bezpłatnie w App Store i Play Store.
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach, zatrudniająca ponad 1200 osób na całym świecie. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując 2 miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.