Bezpieczne otoczenie z lampami UV-C Sterilon od Lena Lighting
Jesień to czas szybszego rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii oraz zwiększonej liczby zachorowań, dlatego tak ważne jest zadbanie o zdrowe otoczenie. Zapewnienie czystości mikrobiologicznej powietrza i powierzchni mebli czy urządzeń to jeden z najskuteczniejszych sposobów ochrony. Lampy UV-C Sterilon od Lena Lighting eliminują niemal 100% wirusów, bakterii i grzybów.
Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła podejście do kwestii związanych z ochroną zdrowia. Dziś dbałość o higienę zarówno w przestrzeniach domowych, jak i publicznych, nie ogranicza się wyłącznie do dezynfekcji powierzchni. Równie istotne jest oczyszczanie powietrza, w którym znajduje się wiele groźnych patogenów, rozprzestrzeniających się w niezwykle szybkim tempie.
W miejscach o dużym natężeniu ruchu oraz zwiększonym przepływie niebezpiecznych wirusów i bakterii, takich jak szpitale, szkoły czy biura, coraz częściej inwestuje się w rozwiązania wspierające higienę i czystość mikrobiologiczną. Jak pokazują badania przeprowadzone z wykorzystaniem innowacyjnych lamp UV-C Sterilon od Lena Lighting, odpowiednie działania prewencyjne ograniczają ryzyko infekcji niemal w 100%.
Lampy Sterilon działają przepływowo - dezynfekują powietrze, zasysając je do wnętrza urządzenia, gdzie jest ono odpowiednio naświetlane i oczyszczane, a następnie uwalniane z powrotem do otoczenia.
Specjalistyczna konstrukcja Sterilon zapobiega wydostawaniu się światła UV-C na zewnątrz, co umożliwia jej bezpieczne działanie także w obecności ludzi. Dzięki temu lampę można ustawić również w przestrzeniach prywatnych: zarówno w miejscach przebywania dorosłych, jak i w pokoju najmłodszych domowników, bez obaw o wystąpienie jakichkolwiek działań niepożądanych.
Teraz lampy Sterilon są dostępne w ramach jesiennej promocji – można zakupić je do 30% taniej, zapewniając bezpieczeństwo sobie i swoim najbliższym, nie tylko przed nadchodzącą zimą. Szczegóły akcji: https://sterilon.pl

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.