Bitdefender w AB S.A.
Firma Marken Systemy Antywirusowe, jedyny przedstawiciel w Polsce firmy Bitdefender, podpisała umowę dystrybucyjną z AB S.A.
- Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z największym polskim dystrybutorem IT, dzięki któremu będziemy mogli dotrzeć z produktami Bitdefendera do większego grona resellerów oraz klientów końcowych. O wyborze tego partnera zdecydowała jego pozycja rynkowa, szeroka baza odbiorców oraz wysokie kompetencje pracowników - mówi Marek Markowski, CEO Marken Systemy Antywirusowe.
W portfolio AB S.A. znajdą się systemy bezpieczeństwa IT adresowane dla użytkowników domowych: Bitdefender Total Security, Bitdefender Internet Security, Bitdefender Antywirus Plus, Bitdefender Family Pack, Bitdefender Antywirus for Mac, Bitdefender Mobile Security for Android, Bitdefender Mobile Security for iOS. Produkty będą oferowana w modelu licencji ESD, która umożliwa automatyczną dostawę po zamówieniu. W najbliższym czasie AB S.A. rozpocznie akcję promocyjną dla resellerów dotyczącą oprogramowania Bitdefender Total Security.
Bitdefender działa od 2001 roku i zajmuje się tworzeniem oprogramowania antywirusowego dla urządzeń z systemami Linux, Windows, Mac OS, iOS oraz Android. Z produktów Bitdefendera korzysta ponad 500 milionów użytkowników na całym świecie. Oprogramowanie posiada świadectwa wszystkich głównych ośrodków certyfikujących antywirusy: CheckMark, Av-Comparatives, Virus Bulletin, AV – Test, PC Mag, PC World. Oficjalnym przedstawicielem Bitdefendera w Polsce jest od 2012 roku Marken Systemy Antywirusowe.
Źródło: marken.com.pl; bitdefender.pl
Biznes chętnie sięga po technologię RFID
Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.