Komunikaty PR

Biznesowa liga e-sportów innowacyjnym narzędziem integracji zespołu

2021-02-11  |  13:00

Nowe, wymuszone przez pandemię okoliczności zarządzania zespołem są nie lada wyzwaniem dla wielu managerów – zarówno w korporacjach, jak i w sektorze MŚP. Powszechna praca zdalna ma znaczący wpływ na funkcjonowanie zespołów, relacje między pracownikami oraz ich samopoczucie. Tego typu sytuacje kryzysowe to jednocześnie idealny moment na wdrożenie nowych rozwiązań. Umiejętne angażowanie pracowników we wspólne aktywności pozwala na budowanie tożsamości przedsiębiorstwa, poprawę komunikacji – przynoszącą wymierne efekty współpracę. Istotne jest, by inwestować czas i środki w narzędzia skrojone na miarę potrzeb zespołu i czasu w jakim obecnie funkcjonujemy. Innowacyjnym rozwiązaniem dla wielu aktualnych wyzwań, stojących przed managerami HR, jest Business Esports League.

Jak wynika z badania Hays Poland, pogorszenia stanu zdrowia psychicznego w wyniku pandemii doświadcza 1/3 pracowników[1]. Praca w trybie home-office powoduje u wielu ponadprzeciętny stres, stany lękowe, zaburzenia nastrojów, a także wpływa na rozluźnienie więzi społecznych. Czynniki te mają negatywny wpływ na ich stosunek do pracy, zaangażowanie, w konsekwencji na efektywność pracy i wizerunek pracodawcy. Dlatego dbałość o zdrowie psychiczne pracowników jest korzystne zarówno dla organizacji, jak i ludzi w niej zatrudnionych.

Gry wideo już na stałe weszły do naszego życia i dla wielu pracowników są pasją i ważnym elementem codzienności. Nic dziwnego – gry wideo to wartościowa forma rozrywki. Zwiększają zdolności percepcyjne, rozwijają umiejętność strategicznego myślenia, są okazją do współpracy zespołowej i zdrowej rywalizacji, a dodatkowo pozwalają rozładować stres. Wspólna analiza porażek i radość z triumfów buduje relacje i zwiększa zaufanie między członkami drużyny. To wszystko sprawia, że gry wideo są znakomitym rozwiązaniem teambuildingowym.

Business Esports League (BE League) oferuje firmom innowacyjne, atrakcyjne narzędzie integracji, które bez przeszkód można wykorzystać w czasie pandemii – platformę do rozgrywek ligowych w popularne gry online. W trakcie kwartalnych zmagań drużyny, w skład których wchodzić będzie od pięciu do dziewięciu zawodników, rywalizować będą w FIFA 2021, League of Legends, Counter Strike: Global Offensive, Clash Royale oraz Haxball. Różnorodność oferowanych tytułów pozwoli na realizację odmiennych celów, jest także otwarciem na użytkowników różnych platform: PC-tów, konsol oraz urządzeń mobilnych.

Dzięki grywalizacji, udział w BE League pomoże nawiązywać nowe relacje między pracownikami, budować ducha zespołu i umacniać tożsamość z pracodawcą. Na zakończenie gracze otrzymają certyfikaty uczestnictwa, a najlepsze drużyny spotkają się w rozgrywkach finałowych relacjonowanych na żywo w Internecie. Dla firm uczestnictwo w biznesowej lidze jest także szansą na budowanie marki atrakcyjnego, świadomego pracodawcy i promocji w pozytywnym kontekście nowych technologii. To również narzędzie motywowania pracowników i partnerów biznesowych zgodnie z ich zainteresowaniami i pasją.

BE League to rozwiązanie dla biznesu, stworzone przez pasjonatów gamingu. Wiemy, jakie korzyści przynosi wspólne spędzanie czasu, opracowywanie strategii, odkrywanie swoich mocnych stron i rozwój kompetencji miękkich. Zarówno sama współpraca zespołowa, jak i wizja zwycięstwa w rozgrywkach, budzi w graczach ogromne emocje. Są to elementy równie istotne w kontekście sprawnie funkcjonującego zespołu w firmie – niezależnie, czy jest to międzynarodowa korporacja, czy też mały startup. BE League to innowacyjne narzędzie, które wielu HR managerom ułatwi realizację wyzwań narzuconych organizacji w tym wyjątkowym, trudnym czasie – mówi Łukasz Trybuś, CEO KGH.EC, pomysłodawca Business Esports League.

Organizatorzy BE League zadbali o kompetentną lożę ambasadorów programu. Projekt wspierają e-gamerzy: Fryderyk “Veggie” Kozioł (specjalista od League Of Legends), Robert “Lisek” Liszka (FIFA) i Łukasz “Prawus” Ganczewski (CS:GO) oraz były reprezentant Polski i siatkarski mistrz świata – Krzysztof Ignaczak.

BE League rozgrywana będzie w systemie kwartalnym, w każdym sezonie zespoły rozegrają przynajmniej siedem spotkań. Pierwsza seria spotkań startuje już w połowie marca. Zgłoszenia odbywają się przez platformę www.beleague.pl. Profesjonalna organizacja i opieka nad klientem oraz promocja marek uczestniczących w zmaganiach w mediach społecznościowych BE League idą w parze z przystępnym kosztem uczestnictwa. Platforma oferuje atrakcyjne, dodatkowe benefity dla firm zgłaszających więcej niż jedną drużynę.

O projekcie

Business Esports League (Be League) to trzymiesięczne rozgrywki esportowe przeznaczone dla środowiska biznesowego. Nowoczesna forma wartościowej rozrywki dla pracowników firm z całego kraju oraz innowacyjna platforma promowania marki daje możliwość integracji i współzawodnictwa pracowników w ramach pięciu dyscyplin: Counter Strike: Global Offensive, League of Legends, FIFA 21, HaxBall oraz Clash Royale. Be League wspierają związani z projektem ambasadorzy, m. in.: Fryderyk „Veggie” Kozioł, Robert „Lisek” Liszka i Łukasz „Prawus” Ganczewski, a także siatkarski mistrz świata – Krzysztof Ignaczak. Zapisy do udziału w rozgrywkach trwają do 7 marca 2021 r.

 


[1] Raport Hays, wrzesień 2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack Biuro prasowe
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie
IT i technologie Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
2024-05-08 | 09:50

Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.