Brother rozbudowuje ofertę o 4 monochromatyczne lasery z serii TonerBenefit
Firma Brother wprowadziła do portfolio cztery kompaktowe i wydajne monochromatyczne drukarki laserowe z serii TonerBenefit – HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW. Urządzenia pozwalają na ekonomiczny i szybki wydruk dokumentów, dzięki czemu codzienna praca administracyjna oraz biurowa może stać się jeszcze bardziej efektywna. Nowe modele z serii Toner Benefit wyróżniają się cichą pracą oraz posiadają pojemny podajnik papieru, a także tacę wyjściową, co pozwala na zlecenie druku dużej ilości materiałów w tym samym czasie – zarówno w domu, jak i w biurze.
HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN i MFC-B7810DW umożliwiają wydruk 34 stron na minutę, a w przypadku druku dwustronnego do 16 stron na minutę. Wszystkie urządzenia mają wbudowany podajnik papieru na 250 arkuszy. Dodatkowo w zestawie z urządzeniami dostępny jest toner o wydajności do 2 000 stron, co umożliwia utrzymanie kosztów drukowania na niskim poziomie. Wszystkie modele pozwalają na łączność za pomocą Fast Ethernet i USB oraz bezprzewodową (WiFi 5GHz) – z wyjątkiem MFC-B7800DN.
Kompaktowa drukarka HL-B2180DW posiada panel sterowania z 1-wierszowym ekranem LCD. Dodatkowo została wyposażona w 128 MB pamięci wewnętrznej. Urządzenia wielofunkcyjne DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW umożliwiają intuicyjne drukowanie, skanowanie oraz kopiowanie. Te modele mają wbudowany panel sterowania z 2-wierszowym ekranem LCD oraz 256 MB pamięci wewnętrznej. MFC-B7800DN i MFC-B7810DW zostały wyposażone również w faks i pozwalają na skanowanie do 22,5 obrazów na minutę.
Najnowsze urządzenia z serii TonerBenefit posiadają funkcje bezpieczeństwa zgodne z najnowszymi normami w celu zapewnienia mocnej ochrony przetwarzanym danym. Dodatkowo w urządzeniach zastosowano trójwarstwowe zabezpieczenie na poziomie urządzenia, sieci i dokumentu.
Modele HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.