Brother rozbudowuje serie P-touch o 3 nowe profesjonalne drukarki etykiet
Firma Brother wprowadziła do portfolio 3 mobilne drukarki oznaczeń z serii P-touch. Urządzenia powstały z myślą o elektrykach i profesjonalistach sieciowych. Modele PT-E310BTVP, PT-E560BTVP i PT-E560BTSP to profesjonalne mobilne drukarki etykiet, które świetnie sprawdzą się przy druku wyraźnych i trwałych oznaczeń kabli, przewodów, przełączników i gniazd napięcia.
Wszystkie modele posiadają duży, podświetlany wyświetlacz graficzny. Brother PT-E310BTVP umożliwia wydruk etykiet o szerokości do 18 mm, a prędkość drukowania wynosi do 20 mm/s. Urządzenia PT-E560BTVP i PT-E560BTSP drukują trwałe etykiety o szerokości do 24 mm z prędkością do 30 mm/s.
Wszystkie urządzenia mają wbudowanych 6 przycisków do intuicyjnego zlecania druku etykiet. Modele PT-E560BTVP i PT-E560BTSP posiadają 6 dodatkowych przycisków, które mogą usprawnić pracę.
Nowe drukarki z serii P-touch pozwalają na wydruk etykiet zawierających kody kreskowe, QR i logotypy. Urządzenia posiadają zintegrowany interfejs Bluetooth, który zapewnia elastyczność przy drukowaniu etykiet z komputera lub smartfona za pomocą aplikacji Brother Pro Label Tool i bezpłatnego oprogramowania do edycji etykiet. Najnowsze urządzenia w portfolio Brother są kompatybilne z taśmami Brother Pro Tapes, które zostały specjalnie zaprojektowane do etykietowania przemysłowego i zapewniają odporność na wodę, ścieranie, chemikalia i ekstremalne temperatury. Nowe modele z serii P-touch mają wbudowany przemysłowy obcinak, aby zmniejszyć ilość odpadów. Dodatkowo model PT-E560BTSP zawiera w zestawie 4 specjalistyczne taśmy, które pomagają zachować zgodność z przepisami dotyczącymi okablowania.
Najnowsze modele z serii P-touch są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.