Komunikaty PR

Brother rozszerza swoje portfolio o zestaw do drukowania oznaczeń na kable

2021-01-20  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.05 MB )

Firma Brother wprowadza do swojej oferty nowy produkt – zestaw przeznaczony do znakowania przewodów
i infrastruktury sieciowej, w skład którego wchodzi drukarka etykiet PT-E550WNIVP. W ramach uzupełnienia oferty Brother wprowadził również nowe taśmy samolaminujące.

Przenośna drukarka etykiet posiada czytelny, podświetlany wyświetlacz LCD, a przy tym dedykowane klawisze do intuicyjnego tworzenia oznaczeń na kable, panele krosownicze i płyty czołowe. PT-E550WNIVP została wyposażona w funkcję drukowania kodów kreskowych oraz szeregowania. Dodatkowo urządzenie umożliwia zapisanie często używanych etykiet w pamięci, co umożliwia szybki wydruk, gdy są one potrzebne.

Bezprzewodowa drukarka etykiet PT-E550WNIVP wykorzystuje specjalistyczne taśmy z serii Pro - elastyczne etykiety identyfikacyjne oraz samolaminujące, które są odporne na zniszczenia. Urządzenie tworzy trwałe oznaczenia, które pomagają użytkownikom spełniać normy identyfikacji ANSI TIA-606-C lub ISO/IEC 14763-2 – jest to standardowy typ etykiety używany do identyfikacji kabli transmisji danych.

Ta w pełni mobilna i łatwa w użyciu drukarka etykiet PT-E550WNIVP jest szybka, niezawodna oraz trwała. Warto również zauważyć, że taśmy samolaminujące Brother mają dodatkowy, trwały laminat nakładany na tekst na etykiecie w momencie jej drukowania, w przeciwieństwie do oznaczeń konkurencji, co umożliwia inżynierom infrastruktury sieciowej stosowanie naklejek o szerokości 24 mm na grubszych przewodach CAT6A, zapewniając jednocześnie ochronę przed ścieraniem – komentuje Robert Zając, Pre-Sales Specialist z firmy Brother.

PT-E550WNIVP jest kompatybilna z systemami Windows i macOS oraz smartfonami za pomocą aplikacji Brother iLink&Label. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko łączyć się z projektami Fluke Networks Linkware™ Live w chmurze i przesyłać wymagane identyfikatory kabli do drukarki w celu szybkiego etykietowania. Drukarka oznaczeń PT-E550WNIVP może również połączyć się z aplikacją Brother Mobile Cable Label Tool, umożliwiając użytkownikom tworzenie i drukowanie etykiet ze swojego smartfonu w dowolnym miejscu i czasie.

Zestaw zawiera: drukarkę etykiet PT-E550WNIVP, akumulator litowo-jonowy, zasilacz sieciowy, kasetę z taśmą samolaminującą 24 mm czarne znaki na białym tle do oznaczania kabli, kasetę z taśmą z mocnym klejem 9 mm czarne znaki na białym tle do znakowania paneli krosowniczych i sprzętu, kabel USB oraz dokumentację.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.