Komunikaty PR

Brother został włączony do indeksu FTSE4Good Index Series

2020-08-18  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania press ( 0.06 MB )

Spółka Brother została włączona do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, który monitoruje działania firm pod kątem reprezentowanych standardów i prowadzonych aktywności na rzecz ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego.

W ramach działań proekologicznych w marcu 2018 roku firma opracowała Brother Group Environmental Vision 2050 – który w swoich założeniach obejmuje redukcję emisji CO2 nawet o 30% do 2030 r. w ramach łańcucha dostaw, recykling zasobów oraz ochronę różnorodności biologicznej.

„Dostrzegamy problemy środowiskowe, przed którymi stoimy wszyscy jako ludzie żyjący na Ziemi. Zdajemy sobie sprawę, że zmiana klimatu, wyczerpywanie się zasobów, zanieczyszczenie środowiska i zniszczenie ekosystemu to duże wyzwanie dla społeczeństwa, ale również firm oraz przedsiębiorstw. Dostrzegamy w tym znaczne ryzyko, nie tylko biznesowe, i dlatego jesteśmy zaangażowani w rozwiązywanie tych problemów w długoterminowej perspektywie” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Ponadto, w roku fiskalnym 2019, Grupa podpisała United Nations Global Compact i oznajmiła, że będzie nadal przyczyniać się do zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.

„Dbanie o środowisko naturalne wpisuje się w DNA marki Brother. W 1993 r, powstał pierwszy plan działań na rzecz ochrony przyrody. Należy podkreślić, że troska o naturę jest podstawą wszystkich działań operacyjnych grupy. Bezpieczeństwo i wpływ na środowisko są rozpatrywane przez firmę na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od projektowania, rozwoju projektu, produkcji, użytkowania przez klienta, ponownego wykorzystania i recyklingu. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni z włączenia Brother do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, to dla nasz szczególne wyróżnienie” – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Grupa Brother pozostaje zaangażowana w budowanie długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji ze wszystkimi interesariuszami poprzez rozwijanie swojej działalności, wypełnianie obowiązków społecznych i pozostawanie wiernym motto firmy “At your side”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.