Komunikaty PR

Brother został włączony do indeksu FTSE4Good Index Series

2020-08-18  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania press ( 0.06 MB )

Spółka Brother została włączona do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, który monitoruje działania firm pod kątem reprezentowanych standardów i prowadzonych aktywności na rzecz ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego.

W ramach działań proekologicznych w marcu 2018 roku firma opracowała Brother Group Environmental Vision 2050 – który w swoich założeniach obejmuje redukcję emisji CO2 nawet o 30% do 2030 r. w ramach łańcucha dostaw, recykling zasobów oraz ochronę różnorodności biologicznej.

„Dostrzegamy problemy środowiskowe, przed którymi stoimy wszyscy jako ludzie żyjący na Ziemi. Zdajemy sobie sprawę, że zmiana klimatu, wyczerpywanie się zasobów, zanieczyszczenie środowiska i zniszczenie ekosystemu to duże wyzwanie dla społeczeństwa, ale również firm oraz przedsiębiorstw. Dostrzegamy w tym znaczne ryzyko, nie tylko biznesowe, i dlatego jesteśmy zaangażowani w rozwiązywanie tych problemów w długoterminowej perspektywie” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Ponadto, w roku fiskalnym 2019, Grupa podpisała United Nations Global Compact i oznajmiła, że będzie nadal przyczyniać się do zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.

„Dbanie o środowisko naturalne wpisuje się w DNA marki Brother. W 1993 r, powstał pierwszy plan działań na rzecz ochrony przyrody. Należy podkreślić, że troska o naturę jest podstawą wszystkich działań operacyjnych grupy. Bezpieczeństwo i wpływ na środowisko są rozpatrywane przez firmę na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od projektowania, rozwoju projektu, produkcji, użytkowania przez klienta, ponownego wykorzystania i recyklingu. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni z włączenia Brother do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, to dla nasz szczególne wyróżnienie” – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Grupa Brother pozostaje zaangażowana w budowanie długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji ze wszystkimi interesariuszami poprzez rozwijanie swojej działalności, wypełnianie obowiązków społecznych i pozostawanie wiernym motto firmy “At your side”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.