Carlsberg wdraża rozwiązanie IFS do zarządzania serwisem w terenie
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Carlsberg, będący jedną z największych grup browarów na świecie, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Field Service Management™ (FSM) w swoim dziale serwisu w Europie. W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wdrożone w ośrodkach w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.
Aby zapewnić ciągły rozwój swojego działu serwisowego, świadczącego usługi instalacji, naprawy i obsługi technicznej klientom w branży hotelarskiej, Carlsberg potrzebował centralnego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie (FSM), które objęłoby wszystkie procesy biznesowe, a jednocześnie udostępniło otwartą platformę z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak internet rzeczy (IoT).
Po szczegółowej analizie Carlsberg wybrał rozwiązanie IFS FSM w formie zarządzanej usługi chmurowej, obejmującej serwis w terenie i zakłady naprawcze. W początkowej fazie z rozwiązania będą korzystać technicy serwisowi i personel zaplecza w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.
„Ze względu na rozwój naszej działalności serwisowej oraz rozszerzanie oferty wydajność operacyjna i przejrzystość procesów mają dla nas kluczowe znaczenie” — powiedział Per Ahlmann Andersen, dyrektor ds. globalnych rozwiązań biznesowych w firmie Carlsberg. „IFS zaprezentował nam zaawansowane rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, które zapewni pełną kontrolę nad naszymi zasobami, zarówno w ośrodkach klientów, jak i w naszych zakładach naprawczych i magazynach. Kolejnym niezbędnym warunkiem była dla nas możliwość skalowania i rozszerzania platformy w miarę wzrostu naszych wymagań, tak aby mogła obejmować nowe regiony lub obsługiwać technologie takie jak IoT. IFS okazał się niezawodnym partnerem technologicznym niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi nas przyszłość”.
Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że do grona naszych klientów dołączyła firma Carlsberg. Ponieważ coraz więcej firm, których działalność polega na dostarczaniu produktów, wykorzystuje serwis jako sposób na generowanie nowych strumieni przychodów, zaawansowane platformy korporacyjne, będące w stanie modelować, realizować i śledzić te przedsięwzięcia, nabierają ogromnego znaczenia. Decydując się na wdrożenie rozwiązania IFS FSM, Carlsberg wybrał wiodącą na rynku platformę, która jest w stanie rozwijać się razem z przedsiębiorstwem. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna dla obu stron. To wielka szansa dla obu firm”.
Rozwiązanie IFS Field Service Management zostanie wdrożone w chmurze IFS Managed Cloud przez ProV — globalną firmę świadczącą usługi informatyczne będącą partnerem IFS na poziomie Silver.
Więcej informacji na temat oferty IFS dla przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/industries/service/.
Informacje o firmie Carlsberg
Carlsberg to jedna z największych na świecie grup browarów. Jesteśmy browarem globalnym mającym w swoim portfelu marki lokalne o silnej pozycji na rynku. Obejmuje on ponad 140 marek, w tym piwa tradycyjne, rzemieślnicze i specjalne, a także piwa bezalkoholowe. Do naszych marek tradycyjnych należą międzynarodowe marki Carlsberg i Tuborg oraz znane marki lokalne, takie jak Ringnes w Norwegii, Lvivske na Ukrainie i Wusu w Chinach. Nasze największe marki rzemieślnicze i specjalne to wyszukana francuska marka 1664 Blanc i belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Rosyjska Baltika 0 to nasza największa marka piwa bezalkoholowego.www.carlsberg.com
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.