Komunikaty PR

CES 2021: Dlaczego Samsung stawia na personalizację?

2021-01-26  |  01:00
Biuro prasowe

Wydarzenia 2020 roku całkowicie zmieniły branżę AGD na całym świecie. Z dnia na dzień nasze domy stały się także biurami, restauracjami czy siłowniami, a my sami zaczęliśmy znacznie częściej korzystać z posiadanych w domach urządzeń. Przez cały ubiegły rok Samsung wsłuchiwał się w opinie użytkowników, aby zrozumieć, w jaki sposób zmiany te wpłynęły na ich oczekiwania w stosunku do urządzeń AGD. Dogłębna analiza uzyskanych informacji stała się punktem wyjściowym głównej strategii marki na rok 2021. Ta strategia to personalizacja.

– Konsumenci więcej czasu spędzają dziś w domu. W związku z powyższym oczekują poprawy jakości ich codziennego życia dzięki możliwym do spersonalizowania funkcjom w urządzeniach domowych – mówi JaeSeung Lee, President and Head w Samsung Electronics’ Digital Appliances Division. – Doskonała, niezawodna wydajność jest dziś czymś zupełnie oczywistym. Wyznacznikiem wyższego standardu smart home staje się to, w jakim stopniu sprzęty można dopasować do różnych stylów życia.

Design sprzętów domowych oparty na personalizacji

Możliwość personalizacji już dziś stanowi wyróżnik urządzeń Samsung. Kierując się wyjątkową filozofią projektowania Samsung sprawia, że urządzenia AGD zaspokajają indywidualne i zróżnicowane potrzeby użytkowników.

Doskonałym przykładem urzeczywistnienia tej skupionej na personalizacji i stylu życia filozofii są lodówki Bespoke. Te flagowe lodówki Samsung, które wprowadzono do sprzedaży w Korei w roku 2019, są dziś dostępne na wielu światowych rynkach. Urządzenia oferowane są w różnych typach modułów (1-drzwiowe, 2-drzwiowe, z dolnym zamrażalnikiem) wraz z panelami, które można spersonalizować, wybierając różne kolory i wykończenia. Tym samym oferta Bespoke wykracza poza branżowe normy – pozwala użytkownikom dostosować lodówkę do stylu kuchni, a nie odwrotnie.

Aż dwie trzecie sprzedanych w Korei lodówek stanowiły modele z linii Bespoke, co świadczy o ogromnym przełomie i udowadnia, że użytkownicy, w szczególności ci z Millenial Mindset, poszukują urządzeń zaspokajających ich indywidualne potrzeby związane ze stylem życia. We wszystkich krajach, w których się pojawiły, lodówki Bespoke zrewolucjonizowały rynek AGD.

Początek ery „Domu Bespoke”, czyli design na zamówienie

W wizji przyszłości Samsung koncepcja personalizacji urządzeń domowych i dopasowania ich do stylu życia użytkowników, nie ogranicza się do lodówek. Firma nieustannie pracuje nad możliwością dodawania elementów, które obejmie personalizacja, do szerokiego wachlarza sprzętów – od tak podstawowych, jak właśnie lodówki po relatywnie nowe kategorie, takie jak oczyszczacze powietrza czy wyjątkowa szafa odświeżającą AirDresser, która pozwala lepiej zadbać o odzież i uzyskać efekt pralni bez wychodzenia z domu.

Wizja ta wychodzi również poza sam design. Wzbogacanie AGD o nowe możliwości i łączność, oferowane przez AI, będzie miało kluczowe znaczenie dla tworzenia bardziej wszechstronnych i spersonalizowanych rozwiązań, które całkowicie odmienią nasze doświadczenia związane z użytkowaniem sprzętów. Pralki, które same przekazują informacje o cyklach suszarkom, lodówki, które wiedzą, kiedy zepsuje się mleko, czy oczyszczacze, które automatycznie się włączają, gdy jakość powietrza ulega pogorszeniu – to tylko kilka przykładów na to, jak Samsung wykorzystuje swoją pozycję lidera w dziedzinie łączności i inteligentnych rozwiązań, aby postawić użytkownika w samym centrum działania swoich technologii.

Poza udoskonalaniem oprogramowania w urządzeniach, takich jak ciesząca się ogromną popularnością multimedialna lodówka Family Hub™, Samsung równie wytrwale usprawnia swój ekosystem SmartThings. Wzbogaca go o usługi pozwalające użytkownikom wprowadzać osobiste preferencje i zarządzać urządzeniami tak, by cieszyć się lepiej dostosowanymi doświadczeniami.

Podczas targów CES 2021 idea bardziej spersonalizowanego podejścia do designu AGD znajdzie się w samym centrum uwagi. Firma Samsung nie tylko uczci wprowadzenie Bespoke na rynek amerykański, prezentując zupełnie nowy model 4-Door Flex, ale także podzieli się ekscytującymi informacjami o nowych sposobach nawiązywania współpracy urządzeń z użytkownikami, a także pomiędzy sobą. Wszystko po to, aby usprawnić codzienne funkcjonowanie niezależnie od stylu życia.

 

– Nasza wizja przyszłości sprzętów domowych Bespoke nie opiera się na samym designie. Równie ważna jest wydajność, higiena i zrównoważony rozwój ­– ­dodaje Lee. – W Samsung ogromnie cieszymy się z tego, że podczas tegorocznych targów CES będziemy mogli zaprezentować ten nowy sposób myślenia o AGD. Przed nami kolejny rok innowacji, które na pierwszym miejscu stawiają potrzeby użytkowników.

 

W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE Biuro prasowe
2024-05-16 | 10:30

PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie
IT i technologie Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
2024-05-16 | 10:00

Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA

16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz
IT i technologie Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy
2024-05-16 | 09:51

Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy

Niedawna ankieta przeprowadzona wśród 600 specjalistów IT ujawniła, że małe i średnie firmy (sektor MŚP) są bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzyści z niej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.