Computerworld Top 200: Grupa SER po raz kolejny liderem ECM w Polsce
Czasopismo Computerworld opublikowało swój coroczny ranking „Top 200*”, w którym ocenia polski rynek informatyczny w różnych kategoriach. W tegorocznym rankingu Grupa SER nie tylko zajęła wysokie miejsca w 21 kategoriach, lecz także po raz kolejny została uznana za największego dostawcę rozwiązań ECM w Polsce.
Computerworld, czołowy polski magazyn informatyczny, w swoim rankingu Top 200* co roku analizuje dane ekonomiczne i siłę rynkową prawie 400 dostawców rozwiązań IT na polskim rynku. Pomaga tym samym menedżerom ds. IT i ich firmom znaleźć odpowiednich dostawców oprogramowania. Tegoroczna analiza pokazała, że w ciągu ostatniego roku całkowite przychody polskiego rynku informatycznego wzrosły o solidne 4,6%, a największy wzrost miał miejsce wśród rozwiązań dla bankowości, handlu detalicznego i administracji publicznej.
Dla Grupy SER w Polsce rok 2019 był również bardzo udany. Oprócz uzyskania pozycji lidera na rynku ECM, zdobyła też nowych klientów wśród znanych polskich firm. Wśród nowych klientów są dwa z największych polskich banków, co świadczy o kompetencjach oraz zaufaniu do firmy ze strony sektora bankowego i finansowego.
Grupa SER na szczycie
Grupa SER jest nie tylko największym dostawcą rozwiązań ECM w Polsce. Jej oferta SaaS podskoczyła w rankingu o cztery miejsca do 10. (z 14. w 2019 r.). Marcin Somla, dyrektor Grupy SER w Polsce, bardzo się cieszy z wysokich wyników: „Jesteśmy bardzo dumni z zajęcia wysokich miejsc w rankingu. Ostatnio mieliśmy w Polsce do czynienia ze zwiększeniem popytu na rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacjami i automatyzacji procesów. Nasze pozycje w rankingu potwierdzają rosnące znaczenie projektów SaaS oraz chmury dla naszych klientów, którzy podczas cyfrowej transformacji potrzebują zwinnych rozwiązań z elastycznymi opcjami wdrożenia. Wielką zaletą jest dla nich fakt, że platforma Doxis4 może być dostarczona w infrastrukturze lokalnej, w chmurze lub jako instalacja hybrydowa”.
Grupa SER zajęła wysokie pozycje w wielu kluczowych kategoriach rankingu:
1. miejsce — Dostawca rozwiązań ECM w Polsce
6. miejsce — Dostawca rozwiązań dla sektora edukacji
9. miejsce — Dostawca rozwiązań dla sektora przemysłu, produkcji i budownictwa
10. miejsce — Dostawca rozwiązań dla przedsiębiorstw i dużych korporacji
10. miejsce — Dostawca rozwiązań w chmurze
11. miejsce — Dostawca rozwiązań dla sektora opieki zdrowotnej
12. miejsce — Dostawca rozwiązań dla sektora handlu detalicznego
13. miejsce — Dostawca usług informatycznych (usługi specjalistyczne)
14. miejsce — Najbardziej rentowna spółka informatyczna w Polsce (mierzone wg zysku netto)
W ogólnym rankingu IT, obejmującym prawie 400 firm, Grupa SER zajęła 44. miejsce.
SER Group poszerza swoją działalność w Polsce
„Jesteśmy liderem polskiego rynku ECM od 2017 roku. Uważamy, że jest to wynikiem naszej ciężkiej pracy, osiągnięć oraz bliskich relacji z naszymi polskimi klientami. Cały czas konsekwentnie się rozwijaliśmy i rozszerzyliśmy zarówno nasz zespół, jak i sieć partnerów w Polsce. Zdobyliśmy też wielu nowych klientów. Obecnie mamy doskonałe warunki do tego, aby nadal wspierać naszych klientów w stawieniu czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem informacją, z którymi mają do czynienia w 2020 roku” — wyjaśnia Morad Rhlid, dyrektor zarządzający SER Solutions International.
Pandemia COVID-19 pokazała, jak ogromne znaczenie dla zachowania ciągłości biznesowej mają rozwiązania do współpracy i zarządzania dokumentami oraz procesy realizowane całkowicie cyfrowo. Firmy i ich pracownicy są w stanie niezawodnie pracować i oferować swoim klientom oczekiwany przez nich poziom obsługi tylko wtedy, gdy mają dostęp do odpowiednich informacji w dowolnym miejscu i czasie. Doxis4 Grupy SER w ramach jednej platformy udostępnia firmom ogromną liczbę rozwiązań, za pomocą których mogą zarządzać informacjami i procesami w całym przedsiębiorstwie.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.