Cooler Master GA241 — budżetowy monitor dla graczy już w sprzedaży
Cooler Master oferuje nie tylko rozwiązania chłodzące i peryferia dla entuzjastów. W portfolio tego producenta od niedawna znaleźć można także monitor GA241, który powinien okazać się atrakcyjnym rozwiązaniem dla oszczędnych graczy.
Cooler Master GA241 to gamingowy monitor z 23,8-calowym panelem VA, który wyróżnia się częstotliwością odświeżania 100 Hz. Użytkownicy mogą liczyć więc na płynniejszą rozgrywkę niż w przypadku wielu innych ekranów z tego segmentu. W połączeniu z technologią Adaptive Sync monitor jest w stanie zapewnić animacje bez rwania czy zacinania się obrazu, zapewniając jeszcze lepsze wrażenia z gier.
Model GA241 wyświetla obraz o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli w proporcjach 16:9. Producent podaje, że ekran cechuje się kontrastem 4000:1, jasnością do 250 nitów i pokryciem gamy kolorów sRGB w 95%. Wart uwagi jest także deklarowany czas reakcji na poziomie 1 ms, który może okazać się istotny dla wielu graczy zmagających się w najbardziej dynamicznych grach online.
Ponadto monitor wyróżnia się funkcjami mającymi na celu ograniczenie zmęczenia oczu. GA241 posiada tryb niskiego poziomu niebieskiego światła oraz tryb eliminujący migotanie. Co więcej, produkt wyposażono w wiele różnych trybów wyświetlania obrazu, dzięki którym użytkownik może dostosować styl wyświetlania swoich potrzeb (np. do gier, oglądania filmów lub pracy).
Warto zwrócić uwagę na elegancki design monitora. Całość ma bardzo wąską ramkę dookoła ekranu oraz prostą, funkcjonalną podstawkę, dzięki której wyświetlacz można ustawić pod kątem od -5° do +20°. Na wyposażeniu znajdziemy jeden port VGA, jeden port HDMI 1.4 oraz jedno gniazdo mini-jack 3,5 mm. Cooler Master GA241 to urządzenie typu plug-and-play, co oznacza, że można go szybko podłączyć do komputera i łatwo skonfigurować potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.
Monitor Cooler Master GA241 jest dostępny w polskich sklepach w cenie od 499 zł.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.