Komunikaty PR

Cooler Master GA241 — budżetowy monitor dla graczy już w sprzedaży

2023-07-12  |  09:00
Biuro prasowe

Cooler Master oferuje nie tylko rozwiązania chłodzące i peryferia dla entuzjastów. W portfolio tego producenta od niedawna znaleźć można także monitor GA241, który powinien okazać się atrakcyjnym rozwiązaniem dla oszczędnych graczy.

Cooler Master GA241 to gamingowy monitor z 23,8-calowym panelem VA, który wyróżnia się częstotliwością odświeżania 100 Hz. Użytkownicy mogą liczyć więc na płynniejszą rozgrywkę niż w przypadku wielu innych ekranów z tego segmentu. W połączeniu z technologią Adaptive Sync monitor jest w stanie zapewnić animacje bez rwania czy zacinania się obrazu, zapewniając jeszcze lepsze wrażenia z gier.

 

Model GA241 wyświetla obraz o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli w proporcjach 16:9. Producent podaje, że ekran cechuje się kontrastem 4000:1, jasnością do 250 nitów i pokryciem gamy kolorów sRGB w 95%. Wart uwagi jest także deklarowany czas reakcji na poziomie 1 ms, który może okazać się istotny dla wielu graczy zmagających się w najbardziej dynamicznych grach online.

Ponadto monitor wyróżnia się funkcjami mającymi na celu ograniczenie zmęczenia oczu. GA241 posiada tryb niskiego poziomu niebieskiego światła oraz tryb eliminujący migotanie. Co więcej, produkt wyposażono w wiele różnych trybów wyświetlania obrazu, dzięki którym użytkownik może dostosować styl wyświetlania swoich potrzeb (np. do gier, oglądania filmów lub pracy).

 

Warto zwrócić uwagę na elegancki design monitora. Całość ma bardzo wąską ramkę dookoła ekranu oraz prostą, funkcjonalną podstawkę, dzięki której wyświetlacz można ustawić pod kątem od -5° do +20°. Na wyposażeniu znajdziemy jeden port VGA, jeden port HDMI 1.4 oraz jedno gniazdo mini-jack 3,5 mm. Cooler Master GA241 to urządzenie typu plug-and-play, co oznacza, że można go szybko podłączyć do komputera i łatwo skonfigurować potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.

Monitor Cooler Master GA241 jest dostępny w polskich sklepach w cenie od 499 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.