Cooler Master stawia na grywalizację i wprowadza nową markę - Master XP
Master XP to nowa marka, której misją jest stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez połączenie grywalizacji z kluczowymi obszarami - komunikacją i rozrywką. Tym samym marka z DNA Cooler Master zaproponuje nowe sposoby angażowania użytkowników dla nowoczesnych firm.
Master XP (eng. eXPerience - doświadczenie) to nowa marka firmy Cooler Master. Ma ona połączyć świat grywalizacji ze strategicznymi obszarami zainteresowania - rozrywką i komunikacją. W ten sposób firma chce wykorzystać swoje doświadczenia w obszarze gamingu, by pomóc innym markom dotrzeć do generacji Z urodzonej w latach 1997 - 2010 i zrealizować swoją misję. A jest nią stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez wykorzystanie gamifikacji.
Kluczowe ma być tutaj połączenie innowacji, tożsamości marki i wciągających doświadczeń. A te będą bazować na mechanice gier, ożywiając w ten sposób najbardziej niezapomniane wydarzenia ze świata wirtualnej rozrywki. To wszystko ma doprowadzić do materializacji wizji Master XP - stworzenia transgranicznego, immersyjnego kanału komunikacji, angażującego poprzez zabawę i wciągające wrażenia z gier.
Master XP aktywnie współpracuje z partnerami nad formułowaniem i budowaniem nowych standardów branżowych. Poprzez tworzenie nowych doświadczeń eksperci Master XP chcą aktywować marki, biznes i klientów, którzy mają stać na pierwszym miejscu. Oferta Master XP obejmuje również wsparcie marketingowe w pełnym zakresie - od online do offline wraz z pomocą w integracji nowych koncepcji i technologii.
Ta właśnie kompleksowość ma stanowić siłę nowej marki Master XP. Niestandardowe, bardziej angażujące i ekscytujące podejście, które obejmuje tworzenie wciągających wrażeń, integrację gier, technologii i brandów oraz komunikację z nowymi pokoleniami to tylko część propozycji wartości. Do niej dochodzi pełne wsparcie poparte doświadczeniem marki Cooler Master.
Twórcy mówią sami o sobie: “Jesteśmy wizjonerami, którzy opierając się na doświadczeniach potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników.”
Wraz z Master XP producent zaprezentował jej tożsamość wizualną i logo. Postawiono na nowoczesną czcionkę o stałej szerokości, która ma podkreślać “energiczną i zabawną” koncepcję brandu. Fiolet w cokole litery X to z kolei nawiązanie do korzeni - przynależność do rodziny Cooler Master. Logo kojarzące się z grami ma z kolei zapewnić elastyczność w użytkowaniu i rozpoznawalność w mediach.
Jak podkreślają Bhavna Tewari i Rocco Lin odpowiedzialni za rozwój marki: “Identyfikacja wizualna dostosowana do naszych podstawowych wartości określa sposób, w jaki prowadzimy biznes. Wierzymy, że bycie zabawnym, czerpanie radości, energia, otwarty umysł, ciekawość i rywalizacja są równie ważną częścią tożsamości marki.”
Wraz z identyfikacją wizualną w ręce klientów, którzy szukają partnera do poszerzenia swojej działalności o technologię i zabawę, oddano stronę internetową Master XP. Jak powiedział Matteo Stracciari, dyrektor generalny Master XP, ma ona wzmacniać misję i ogólne wrażenia z całej nowej marki.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.