Komunikaty PR

Cooler Master stawia na grywalizację i wprowadza nową markę - Master XP

2021-02-16  |  16:00
Biuro prasowe

Master XP to nowa marka, której misją jest stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez połączenie grywalizacji z kluczowymi obszarami - komunikacją i rozrywką. Tym samym marka z DNA Cooler Master zaproponuje nowe sposoby angażowania użytkowników dla nowoczesnych firm.

Master XP (eng. eXPerience - doświadczenie) to nowa marka firmy Cooler Master. Ma ona połączyć świat grywalizacji ze strategicznymi obszarami zainteresowania - rozrywką i komunikacją. W ten sposób firma chce wykorzystać swoje doświadczenia w obszarze gamingu, by pomóc innym markom dotrzeć do generacji Z urodzonej w latach 1997 - 2010 i zrealizować swoją misję. A jest nią stworzenie silnej platformy interakcji i zaangażowania młodego pokolenia poprzez wykorzystanie gamifikacji.

Kluczowe ma być tutaj połączenie innowacji, tożsamości marki i wciągających doświadczeń. A te będą bazować na mechanice gier, ożywiając w ten sposób najbardziej niezapomniane wydarzenia ze świata wirtualnej rozrywki. To wszystko ma doprowadzić do materializacji wizji Master XP - stworzenia transgranicznego, immersyjnego kanału komunikacji, angażującego poprzez zabawę i wciągające wrażenia z gier.

Master XP aktywnie współpracuje z partnerami nad formułowaniem i budowaniem nowych standardów branżowych. Poprzez tworzenie nowych doświadczeń eksperci Master XP chcą aktywować marki, biznes i klientów, którzy mają stać na pierwszym miejscu. Oferta Master XP obejmuje również wsparcie marketingowe w pełnym zakresie - od online do offline wraz z pomocą w integracji nowych koncepcji i technologii.

Ta właśnie kompleksowość ma stanowić siłę nowej marki Master XP. Niestandardowe, bardziej angażujące i ekscytujące podejście, które obejmuje tworzenie wciągających wrażeń, integrację gier, technologii i brandów oraz komunikację z nowymi pokoleniami to tylko część propozycji wartości. Do niej dochodzi pełne wsparcie poparte doświadczeniem marki Cooler Master.

Twórcy mówią sami o sobie: “Jesteśmy wizjonerami, którzy opierając się na doświadczeniach potrafią opracować ciekawe koncepcje, a następnie przekształcić je w namacalne arcydzieła. Master XP koncentruje się na specjalnie zaprojektowanych wydarzeniach, aby stworzyć platformę gamingową służącą do pozycjonowania i komunikacji brandów. Wierzymy w tworzenie doświadczeń, które aktywują marki, całe biznesy i użytkowników.”

Wraz z Master XP producent zaprezentował jej tożsamość wizualną i logo. Postawiono na nowoczesną czcionkę o stałej szerokości, która ma podkreślać “energiczną i zabawną” koncepcję brandu. Fiolet w cokole litery X to z kolei nawiązanie do korzeni - przynależność do rodziny Cooler Master. Logo kojarzące się z grami ma z kolei zapewnić elastyczność w użytkowaniu i rozpoznawalność w mediach.

Jak podkreślają Bhavna Tewari i Rocco Lin odpowiedzialni za rozwój marki: “Identyfikacja wizualna dostosowana do naszych podstawowych wartości określa sposób, w jaki prowadzimy biznes. Wierzymy, że bycie zabawnym, czerpanie radości, energia, otwarty umysł, ciekawość i rywalizacja są równie ważną częścią tożsamości marki.”

 

Wraz z identyfikacją wizualną w ręce klientów, którzy szukają partnera do poszerzenia swojej działalności o technologię i zabawę, oddano stronę internetową Master XP. Jak powiedział Matteo Stracciari, dyrektor generalny Master XP, ma ona wzmacniać misję i ogólne wrażenia z całej nowej marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.