Komunikaty PR

CREATIVE TECHNOLOGY KORZYSTA Z PLATFORMY KAIROS

2021-03-30  |  15:00
Biuro prasowe

Creative Technology (CT), firma wchodząca w skład grupy NEP Worldwide Network, zainwestowało w KAIROS firmy Panasonic – rewolucyjną platformę IT/IP do produkcji video, która zrewolucjonizuje pracę w branży.

Wiele lat pracowaliśmy nad rozwojem strategii IP, ale dopiero teraz znaleźliśmy platformę umożliwiającą nam przejście z pasma SDI do trasowania IP, wyjaśnia Sid Lobb, kierownik działu Integrated Networks & Vision w Creative Technology. Dzięki platformie KAIROS możemy realizować nasze plany. KAIROS umożliwia nam łączenie i przełączanie sygnałów video, a także dystrybuowanie ich w formacie i rozdzielczości, jakich potrzebują nasi klienci. Jest nam niezmiernie miło, że możemy kontynuować współpracę z firmą Panasonic i wspierać rozwój platformy KAIROS.

KAIROS to niezależna pod względem rozdzielczości i formatów platforma oparta na otwartej architekturze oprogramowania, która wykorzystuje procesor / procesor graficzny i wyróżnia się niezwykłą wydajnością. Platforma umożliwia nieskompresowane przetwarzanie, nieskompresowany sygnał 4K i jednoczesne wsparcie pasm i sygnałów IP, takich jak ST2110 czy NDI, a wszystko to przy bardzo niskim opóźnieniu szybkości przetwarzania ograniczonym do pojedynczej klatki.

CT to wiodący dostawca sprzętu audiowizualnego w branży nadawczej, sportowej i środowisku korporacyjnym, a także uznany partner technologiczny firmy Panasonic Broadcast & ProAV i oddziałów Visual System. Poza wykorzystywaniem platformy KAIROS do produkcji video firma CT zmieniła swoje obiekty w centra szkoleniowe dla operatorów chcących zgłębić potencjał systemu KAIROS.

Fakt, że wiodący dostawca technologiczny korzysta z platformy KAIROS, świadczy o tym, że system może zrewolucjonizować całą branżę, podkreśla Andre Meterian, dyrektor działu Professional Video Systems w Panasonic Business. KAIROS znacząco poprawia jakość i efektywność produkcji video na żywo i usług streamingu video – co jest kluczowe dla nadawców i producentów zajmujących się transmisją wydarzeń – a dodatkowo wyznacza standard nowej generacji platform do produkcji video.

Więcej informacji na temat platformy KAIROS można znaleźć na stronie: https://business.panasonic.co.uk/professional-camera/itip-centric-video-platform/KAIROS.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.