Cyfrowe rozwiązania spełniające potrzeby nowoczesnej firmy
Firma A1 Croatia rozpoczęła współpracę z Liferay w grudniu 2009 roku w momencie, kiedy potrzeby biznesowe przekroczyły możliwości dotychczasowej platformy internetowej. Poprzednie rozwiązania okazały się być przestarzałe, konstrukcja zbyt monolityczna, a firma potrzebowała czegoś bardziej elastycznego i dopasowanego do swoich potrzeb.
Telekomunikacja na najwyższym poziomie
A1 Croatia jest częścią A1 Telekom Austria Group - wiodącego dostawcy usług cyfrowych i rozwiązań komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa A1 Telekom Austria działa w siedmiu krajach
i świadczy usługi dla około 24 milionów klientów. Firma A1 Croatia zatrudnia około 2000 osób i codziennie dba o potrzeby 2 milionów konsumentów.
A1 (dawniej Vipnet) od zawsze stara się dotrzymywać kroku nowoczesnym technologiom. Głównym celem firmy jest ciągłe tworzenie nowych modułów, automatyzacja procesów oraz dbanie o jak najlepsze doświadczenie użytkowników. Responsive web design, zintegrowany system wsparcia konsumenta na stronie internetowej, funkcja personalizacji oraz w pełni zautomatyzowany portal wprowadzający nowych pracowników, to tylko niektóre z rozwiązań wdrożonych przez współpracę A1 z Liferay.
A1 używa Liferay DXP jako podstawowej platformy do świadczenia usług online dla klientów, a także platformy do generowania potencjalnych klientów, portalu samoobsługowego i centrum informacji. Wdrożenie Liferay DXP umożliwiło skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych usług, zapewniło elastyczność w tworzeniu treści i układów stron docelowych do komunikacji oraz „bezbolesne” opracowywanie nowych funkcjonalności.
Spełnianie cyfrowych potrzeb
W 2009 roku firma A1 zdecydowała, że platforma, z której wówczas korzystała nie spełnia większości potrzeb biznesowych. Dlatego, w poszukiwaniu bardziej elastycznego rozwiązania, rozpoczęła współpracę z Liferay tworząc nowoczesne platformy wspierające różne funkcje firmy:
- A1.hr (główny portal internetowy firmy A1 Chorwacja)
- Tomato.com.hr (portal internetowy marki Tomato)
- moj.a1.hr (portal samoobsługowy A1)
- moj.tomato.com.hr (portal samoobsługowy marki Tomato)
- planetsport.a1.hr (portal kanałów telewizyjnych Planetsport)
- onboarding.a1.hr (portal onboardingowy dla pracowników)
- portal samoobsługowy w biznesie
- platformę intranetową
Rozwiązania Liferay zaspokoiły najważniejsze potrzeby biznesowe firmy A1 Croatia. Budowanie marki
i dostarczanie podstawowych informacji o firmie i jej usługach, sprzedaż online, system wdrażania nowych pracowników, informowanie obecnych pracowników o wszystkich istotnych sprawach w firmie
za pośrednictwem portalu intranetowego. Dzięki temu firma rozwinęła się, stając się wiodącym dostawcą usług cyfrowo-komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.
DXP 7.1
Digital Experience Platform (DXP) to nowa kategoria oprogramowania dla przedsiębiorstw, która wychodzi naprzeciw potrzebom firm przechodzących cyfrową transformację, a ostatecznym celem jest zapewnienie lepszej jakości obsługi klienta. Rozwiązania DXP mogą stanowić pojedynczy produkt, ale często stanowią zestaw produktów, które współpracują ze sobą. DXP zapewnia strukturę dla firm do cyfryzacji operacji biznesowych i gromadzenia praktycznych informacji o klientach, zapewniając im najlepsze doświadczenie. Stabilny i niezawodny portal, szybkie wyszukiwanie, łatwe i niezawodne formularze dla potencjalnych klientów, opcje czatu i czatów wideo do szybkiej interakcji z klientami, wszystkie informacje dotyczące pomocy dostępne na stronach internetowych sprawiają, że współpraca A1 Croatia z Liferay’em przynosi najlepsze rezultaty.
O Liferay
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu. Platforma Liferay ma charakter „open source”, co czyni ją niezawodną, innowacyjną i bezpieczną. Staramy się pozytywnie oddziaływać na świat za pośrednictwem biznesu i technologii. Z usług Liferay korzysta setki organizacji w sektorze usług finansowych, opieki zdrowotnej, administracji, ubezpieczeń, handlu, przemysłu i wielu innych branżach. Już po raz dziewiąty z rzędu Liferay został liderem platform Digital Experience w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2019. Zapraszamy na: www.liferay.com.
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.