Komunikaty PR

Cyfrowe rozwiązania spełniające potrzeby nowoczesnej firmy

2020-08-26  |  11:00

Firma A1 Croatia rozpoczęła współpracę z Liferay w grudniu 2009 roku w momencie, kiedy potrzeby biznesowe przekroczyły możliwości dotychczasowej platformy internetowej. Poprzednie rozwiązania okazały się być przestarzałe, konstrukcja zbyt monolityczna, a firma potrzebowała czegoś bardziej elastycznego i dopasowanego do swoich potrzeb.

Telekomunikacja na najwyższym poziomie

A1 Croatia jest częścią A1 Telekom Austria Group - wiodącego dostawcy usług cyfrowych i rozwiązań komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa A1 Telekom Austria działa w siedmiu krajach
i świadczy usługi dla około 24 milionów klientów. Firma A1 Croatia zatrudnia około 2000 osób i codziennie dba o potrzeby 2 milionów konsumentów.

A1 (dawniej Vipnet) od zawsze stara się dotrzymywać kroku nowoczesnym technologiom. Głównym celem firmy jest ciągłe tworzenie nowych modułów, automatyzacja procesów oraz dbanie o jak najlepsze doświadczenie użytkowników. Responsive web design, zintegrowany system wsparcia konsumenta na stronie internetowej, funkcja personalizacji oraz w pełni zautomatyzowany portal wprowadzający nowych pracowników, to tylko niektóre z rozwiązań wdrożonych przez współpracę A1 z Liferay.

A1 używa Liferay DXP jako podstawowej platformy do świadczenia usług online dla klientów, a także platformy do generowania potencjalnych klientów, portalu samoobsługowego i centrum informacji. Wdrożenie Liferay DXP umożliwiło skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych usług, zapewniło elastyczność w tworzeniu treści i układów stron docelowych do komunikacji oraz „bezbolesne” opracowywanie nowych funkcjonalności.

Spełnianie cyfrowych potrzeb

W 2009 roku firma A1 zdecydowała, że platforma, z której wówczas korzystała nie spełnia większości potrzeb biznesowych. Dlatego, w poszukiwaniu bardziej elastycznego rozwiązania, rozpoczęła współpracę z Liferay tworząc nowoczesne platformy wspierające różne funkcje firmy:

  • A1.hr (główny portal internetowy firmy A1 Chorwacja)
  • Tomato.com.hr (portal internetowy marki Tomato)
  • moj.a1.hr (portal samoobsługowy A1)
  • moj.tomato.com.hr (portal samoobsługowy marki Tomato)
  • planetsport.a1.hr (portal kanałów telewizyjnych Planetsport)
  • onboarding.a1.hr (portal onboardingowy dla pracowników)
  • portal samoobsługowy w biznesie
  • platformę intranetową

Rozwiązania Liferay zaspokoiły najważniejsze potrzeby biznesowe firmy A1 Croatia. Budowanie marki
i dostarczanie podstawowych informacji o firmie i jej usługach, sprzedaż online, system wdrażania nowych pracowników, informowanie obecnych pracowników o wszystkich istotnych sprawach w firmie
za pośrednictwem portalu intranetowego. Dzięki temu firma rozwinęła się, stając się wiodącym dostawcą usług cyfrowo-komunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

DXP 7.1

Digital Experience Platform (DXP) to nowa kategoria oprogramowania dla przedsiębiorstw, która wychodzi naprzeciw potrzebom firm przechodzących cyfrową transformację, a ostatecznym celem jest zapewnienie lepszej jakości obsługi klienta. Rozwiązania DXP mogą stanowić pojedynczy produkt, ale często stanowią zestaw produktów, które współpracują ze sobą. DXP zapewnia strukturę dla firm do cyfryzacji operacji biznesowych i gromadzenia praktycznych informacji o klientach, zapewniając im najlepsze doświadczenie. Stabilny i niezawodny portal, szybkie wyszukiwanie, łatwe i niezawodne formularze dla potencjalnych klientów, opcje czatu i czatów wideo do szybkiej interakcji z klientami, wszystkie informacje dotyczące pomocy dostępne na stronach internetowych sprawiają, że współpraca A1 Croatia z Liferay’em przynosi najlepsze rezultaty.

O Liferay

Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga przedsiębiorstwom kreować doświadczenia cyfrowe poprzez komputery, urządzenia mobilne i inne punkty kontaktu. Platforma Liferay ma charakter „open source”, co czyni ją niezawodną, innowacyjną i bezpieczną. Staramy się pozytywnie oddziaływać na świat za pośrednictwem biznesu i technologii. Z usług Liferay korzysta setki organizacji w sektorze usług finansowych, opieki zdrowotnej, administracji, ubezpieczeń, handlu, przemysłu i wielu innych branżach. Już po raz dziewiąty z rzędu Liferay został liderem platform Digital Experience w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2019. Zapraszamy na: www.liferay.com.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.