Cyfryzacja bez ryzyka – potrzeby i wyzwania MŚP
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
Technologie zmieniają biznes, a rewolucja ta nie omija także mniejszych i średnich firm. Dla wielu przedsiębiorców wdrażanie cyfrowych rozwiązań oznacza koszty, bez jasno określonych zysków. Aby pokazać możliwości i efekty cyfryzacji, dla firm z sektora MŚP organizowana jest druga edycja spotkań w całej Polsce. Eksperci omówią rolę digitalizacji, planowane zmiany prawne, a także przeanalizują studia przypadków. Organizatorem cyklu jest Symfonia, a Partnerem głównym Fundacja Digital Poland.
Celem spotkań jest wsparcie firm w efektywnej cyfryzacji procesów biznesowych, a w efekcie przygotowanie ich do zmian oraz wyposażenie w narzędzia do budowania ich przewagi konkurencyjnej.
Przedsiębiorcy MŚP szukają przede wszystkim sposobów na zwiększanie zysków, między innymi poprzez optymalizację kosztów prowadzonej działalności. Potrzebują dodatkowej wiedzy, aby podjąć konkretne, uporządkowane kroki w kierunku cyfryzacji, w której widzą szansę na rozwój. Chcą przykładów korzyści z zastosowania narzędzi cyfrowych, a także oczekują, że inwestycja będzie w zasięgu ich możliwości finansowych. – mówi Bogdan Zatorski, kierownik do spraw analiz biznesowych i wymagań prawnych w Symfonii.
Uczestnicy spotkań dowiedzą się, jak pokonać typowe wyzwania cyfryzacji, takie jak opór przed zmianami czy brak kompetencji technologicznych. Eksperci przedstawią sposoby, by zabezpieczyć dane w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych oraz wykorzystać cyfryzację do poprawy obsługi klienta i zwiększenia jego lojalności. Omówione zostaną sposoby zarządzania kosztami cyfryzacji i maksymalizowania zwrotów z inwestycji oraz przykłady udanych transformacji cyfrowych.
W programie spotkań, organizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Sosnowcu, Sopocie, Łodzi, Zielonej Górze i Szczecinie znalazły się takie tematy jak:
- Strategia transformacji cyfrowej wewnątrz firmy – przewodnik po cyfryzacji z przykładami firm, które przeszły przez ten proces z sukcesem, a także analiza nieudanych przypadków, celem zdobycia świadomość wyzwań.
- Technologia w cyfryzacji – jakie technologie najskuteczniej wspierają proces cyfryzacji.
- Wdrożenie cyfryzacji w małej i dużej firmie – zwrot z inwestycji w rozwiązaniach cyfrowych.
- Cyberbezpieczeństwo – jego rola w dzisiejszym prowadzeniu firmy.
Spotkania dla przedsiębiorców z sektora MŚP są bezpłatne, po wcześniejszej rejestracji. Szczegółowa agenda i możliwość zapisania się znajdują się na stronie https://symfonia.pl/blog/sniadania-cyfryzacja/

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.