Dassault Systèmes i Xometry nawiązują partnerstwo
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Dassault Systèmes i Xometry ogłosiły współpracę, mającą na celu zapewnienie klientom płynnego, zintegrowanego sposobu produkcji części, który przyspiesza prace nad produktami od fazy koncepcji po proces produkcyjny. Inżynierowie używający aplikacji SOLIDWORKS i CATIA firmy Dassault Systèmes zyskają automatyczny i natychmiastowy dostęp do ofert cenowych Xometry na MAKE Marketplace dla części produkcyjnych, bez opuszczania środowiska projektowego. Informacja o partnerstwie została ogłoszona podczas 3DEXPERIENCE World 2020 odbywającym się w Nashville, Tennessee.
Inżynierowie mogą teraz odgrywać większą rolę w obszarze od projektowania do produkcji części, koncentrując się na kształcie prototypu, a także na koszcie jego wytworzenia. Podczas gdy pozyskiwanie cen produkcji od dostawców usług wymagało kilkunastu kliknięć w interfejsie internetowym, teraz odbywa się to natychmiastowo dzięki obsłudze jednym kliknięciem zintegrowanej z SOLIDWORKS i CATIA. Inżynierowie mogą przeglądać oferty cenowe Xometry na ekranie w kontekście ich projektu i klikać, aby go wyprodukować, zachowując jednocześnie opcję otrzymywania natychmiastowych ofert lub manualnego kwotowania od innych dostawców MAKE Marketplace.
„Uruchomiliśmy MAKE Marketplace w 2018 roku, aby ułatwić klientom projektowanie i produkcję. Nasza współpraca z Xometry idzie o krok dalej”- powiedział Sébastien Massart, dyrektor ds. strategii korporacyjnej, Dassault Systèmes. „Klienci mogą zamówić wysokiej jakości produkcję przyrostową lub części do obróbki CNC jednym kliknięciem w odpowiedniej cenie, dzięki umożliwieniu przez Xometry natychmiastowej wyceny. To wszystko jest częścią naszej wizji wprowadzania kolejnych usprawnień od projektu do produkcji.”
Dzięki tej współpracy Xometry staje się pierwszym „głównym partnerem” MAKE Marketplace firmy Dassault Systèmes. Ta nowa kategoria uznaje wykwalifikowanych usługodawców posiadających certyfikaty jakości klasy przemysłowej oraz możliwości produkcyjne odpowiadające wymagającym potrzebom, oraz zapewniających wysoki poziom satysfakcji. Dassault Systèmes planuje dodać kolejnych „głównych partnerów” do ekosystemu 3DEXPERIENCE Marketplace.
Inżynierowie potrzebują odpowiednich narzędzi, aby skutecznie wykonywać swoje zadania, a to obejmuje pracę z responsywnym, zaufanym partnerem produkcyjnym”, powiedział Randy Altschuler, CEO, Xometry. „Jako lider w druku 3D i produkcji na żądanie obsługujemy wielu klientów w MAKE Marketplace od momentu jego uruchomienia. Dzięki naszej bliskiej współpracy z Dassault Systèmes możemy bezpośrednio nawiązywać kontakty z klientami i zobowiązać się do przedstawienia wyceny każdego zapytania klienta. Wszystko po to, by umożliwić szybszą produkcję.”
Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony
Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?
Znaczniki RFID w produkcji opakowań i etykiet - coś, co pokochają klienci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.