DataArt otwiera nową filię w Dubaju
DataArt, globalna firma doradztwa technologicznego, mająca dwa biura w Polsce – we Wrocławiu i Lublinie, ogłosiła powstanie nowej filii w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na jej czele stanął Igor Kozhurenko.
Nowa filia będzie wspierać rozwijający się biznes DataArt na terenie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Biuro w Dubaju będzie oferowało klientom pełny zakres usług, począwszy od sprzedaży do strategicznego doradztwa technologicznego, jak również zarządzania projektem i bieżącym wsparciem.
Igor Kozhurenko został mianowany Dyrektorem Zarządzającym DataArt na Bliskim Wschodzie. Posiadając ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju, dostarczania, sprzedaży i zarządzania oprogramowaniem, Igor koncentruje się na kompleksowym dostarczaniu innowacyjnych technologii, które pomogą klientowi sprostać złożonym wyzwaniom biznesowym i technicznym.
- Postrzegam Zjednoczone Emiraty Arabskie jako centralny punkt globalnej innowacji technologicznej i jestem podekscytowany możliwością wykorzystania naszej wiedzy w tym regionie. W ciągu ostatniej dekady, Dubaj został uznany za wyjątkowy ośrodek dla międzynarodowego biznesu - powiedział Igor Kozhurenko. Zauważył również, że filia w Dubaju pozwoli DataArt oferować swoje usługi klientom szczególnie w zakresie transformacji cyfrowej, sztucznej inteligencji oraz rozwiązań w chmurze.
- Obecność na lokalnym rynku jest dla nas bardzo ważna, aby osiągnąć nasz długofalowy cel, jakim jest osiągnięcie statusu najlepszego partnera technologicznego dla firm z Bliskiego Wschodu – powiedział Igor Kozhurenko.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.