DataArt otwiera nową filię w Dubaju
DataArt, globalna firma doradztwa technologicznego, mająca dwa biura w Polsce – we Wrocławiu i Lublinie, ogłosiła powstanie nowej filii w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na jej czele stanął Igor Kozhurenko.
Nowa filia będzie wspierać rozwijający się biznes DataArt na terenie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Biuro w Dubaju będzie oferowało klientom pełny zakres usług, począwszy od sprzedaży do strategicznego doradztwa technologicznego, jak również zarządzania projektem i bieżącym wsparciem.
Igor Kozhurenko został mianowany Dyrektorem Zarządzającym DataArt na Bliskim Wschodzie. Posiadając ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju, dostarczania, sprzedaży i zarządzania oprogramowaniem, Igor koncentruje się na kompleksowym dostarczaniu innowacyjnych technologii, które pomogą klientowi sprostać złożonym wyzwaniom biznesowym i technicznym.
- Postrzegam Zjednoczone Emiraty Arabskie jako centralny punkt globalnej innowacji technologicznej i jestem podekscytowany możliwością wykorzystania naszej wiedzy w tym regionie. W ciągu ostatniej dekady, Dubaj został uznany za wyjątkowy ośrodek dla międzynarodowego biznesu - powiedział Igor Kozhurenko. Zauważył również, że filia w Dubaju pozwoli DataArt oferować swoje usługi klientom szczególnie w zakresie transformacji cyfrowej, sztucznej inteligencji oraz rozwiązań w chmurze.
- Obecność na lokalnym rynku jest dla nas bardzo ważna, aby osiągnąć nasz długofalowy cel, jakim jest osiągnięcie statusu najlepszego partnera technologicznego dla firm z Bliskiego Wschodu – powiedział Igor Kozhurenko.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.