DataArt otwiera nową filię w Dubaju
DataArt, globalna firma doradztwa technologicznego, mająca dwa biura w Polsce – we Wrocławiu i Lublinie, ogłosiła powstanie nowej filii w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na jej czele stanął Igor Kozhurenko.
Nowa filia będzie wspierać rozwijający się biznes DataArt na terenie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Biuro w Dubaju będzie oferowało klientom pełny zakres usług, począwszy od sprzedaży do strategicznego doradztwa technologicznego, jak również zarządzania projektem i bieżącym wsparciem.
Igor Kozhurenko został mianowany Dyrektorem Zarządzającym DataArt na Bliskim Wschodzie. Posiadając ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju, dostarczania, sprzedaży i zarządzania oprogramowaniem, Igor koncentruje się na kompleksowym dostarczaniu innowacyjnych technologii, które pomogą klientowi sprostać złożonym wyzwaniom biznesowym i technicznym.
- Postrzegam Zjednoczone Emiraty Arabskie jako centralny punkt globalnej innowacji technologicznej i jestem podekscytowany możliwością wykorzystania naszej wiedzy w tym regionie. W ciągu ostatniej dekady, Dubaj został uznany za wyjątkowy ośrodek dla międzynarodowego biznesu - powiedział Igor Kozhurenko. Zauważył również, że filia w Dubaju pozwoli DataArt oferować swoje usługi klientom szczególnie w zakresie transformacji cyfrowej, sztucznej inteligencji oraz rozwiązań w chmurze.
- Obecność na lokalnym rynku jest dla nas bardzo ważna, aby osiągnąć nasz długofalowy cel, jakim jest osiągnięcie statusu najlepszego partnera technologicznego dla firm z Bliskiego Wschodu – powiedział Igor Kozhurenko.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.