Detalion Games przyśpiesza prace nad grą Chernobyl: 1986
Detalion Games, notowany na NewConnect producent gier z Grupy PlayWay, intensyfikuje działania związane z produkcją Chernobyl: 1986. Spółka podpisała właśnie umowę ze studiem DEV4PLAY, które wesprze spółkę w pracach nad grą. Premiera tytułu zaplanowana jest na 2022 rok.
Chernobyl: 1986 to gra bazująca na prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsce w ukraińskiej elektrowni. Zadaniem gracza będzie zapanowanie nad skutkami eksplozji reaktora jądrowego i niedopuszczenie do kolejnego wybuchu.
- Współpraca z DEV4PLAY w zakresie produkcji Chernobyl: 1986 znacznie przyśpieszy termin jego premiery. Decyzja o zleceniu części prac pozwoli nam na równoległe realizowanie innych, zaplanowanych tytułów – komentuje Aleksandra Cwalina, prezes Detalion Games.
Na ostatniej prostej przed premierą jest flagowy projekt Detalion Games - Nemezis: Mysterious Journey III. Ze względu na rozpoczęcie rozmów z potencjalnym partnerem biznesowym, który zainteresowany jest rozwojem tej gry, spółka podjęła decyzję o przesunięciu premiery gry do czasu zakończenia negocjacji. Zaangażowanie nowego partnera może mieć istotny wpływ na sprzedaż gry, ze względu na jego szeroką sieć kontaktów.
- Przesunięcie premiery to przemyślana decyzja, która może pozytywnie wpłynąć na wyniki finansowe spółki. Dodatkowy czas, który zyskaliśmy, wykorzystujemy na prace związane z dokładnym przetestowaniem gry. Zależy nam na jak najlepszej jakości naszej flagowej produkcji – dodaje Aleksandra Cwalina.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.