Doskonały obraz szerokokątny i szczegółowe zbliżenia — nowa kamera od Axis
Axis Communications właśnie wprowadziło na rynek nową kamerę AXIS P3715-PLVE Network Camera, która dzięki zastosowaniu dwóch przetworników obrazu dostarcza znakomite szerokokątne widoki ogólne oraz szczegółowe zbliżenia — przez całą dobę, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Urządzenie idealnie sprawdzi się na korytarzach i w holach szkolnych, umożliwiając monitorowanie dwóch różnych widoków za pomocą jednego urządzenia.
Nowa wielokierunkowa kamera kopułkowa o wyjątkowej dwuczłonowej konstrukcji jest niedroga w instalacji i umożliwia elastyczne ustawianie obu zmiennoogniskowych głowic. Każdą głowicą można sterować osobno, tak aby prowadzić obserwację w dwóch kierunkach jednocześnie. Można także ustawić obie głowice obok siebie, aby uzyskać zarówno widok szerokokątny, jak i zbliżenie tego samego obiektu.
Technologie Axis Lightfinder i Axis Forensic WDR pozwalają uzyskać realistyczne kolory oraz wysoki poziom szczegółowości w trudnych warunkach lub przy słabym oświetleniu. Dodatkowo, dzięki 360-stopniowemu promiennikowi podczerwieni z niezależnie sterowanymi diodami LED oraz automatycznemu filtrowi odcinającemu promieniowanie IR, kamera zapewnia znakomitą jakość obrazu zarówno w dzień, jak i w nocy.
Najważniejsze cechy:
• Kamera wielokierunkowa o rozdzielczości 2*2 MP z jednym adresem IP
• Funkcje panoramowania, przechylenia i obrotu
• 360-stopniowy promiennik podczerwieni z niezależnie sterowanymi diodami LED
• Technologie Axis Lightfinder i Forensic WDR
• Technologia Zipstream z obsługą formatu H.264
Dzięki funkcjom zdalnego zoomu i ustawiania ostrości kamera AXIS P3715-PLVE umożliwia szybką i precyzyjną instalację. Ponadto technologia Zipstream z obsługą formatu H.264 znacznie zmniejsza zapotrzebowanie na przepustowość i pamięć masową bez pogarszania jakości obrazu.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.