Komunikaty PR

Draw Distance podpisało umowę z Professional Publishing SPL, S.L.!

2020-08-13  |  09:00
Biuro prasowe

Draw Distance, niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych
tytułów z gatunku action-adventure, podpisał umowę z hiszpańskim wydawcą Professional
Publishing SPL, S.L. Jej efektem jest nawiązanie współpracy wydawniczej, w wyniku której BadLand
Publishing wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire:
The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz Shadows of New York, autorstwa Draw Distance.
Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie, powstanie w wersji
na platformy PS4, Nintendo Switch i PC.


- Umowa wydawnicza z Professional Publishing SPL, S.L. z Hiszpanii otwiera przed nami nowe
możliwości. Nasza współpraca zakłada wydanie ekskluzywnej wersji gier z naszego portfolio: Vampire:
The Masquerade – Coteries of New York i Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, opartych
na licencji Paradox Interactive, na terytorium Europy i Singapuru. W ramach wydania fani otrzymają
podstawowe wersje gry na nośnikach fizycznych, drukowany artbook wypełniony szkicami
koncepcyjnymi, które powstały w procesie produkcji, oraz soundtracki na winylu. Będzie to nie lada
gratka kolekcjonerska dla fanów serii. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej promocji uda nam się
znacznie poszerzyć grono graczy – dodaje.


Zgodnie z zapisami umowy, premiera wydania pudełkowego odbędzie się najpóźniej pięć miesięcy po
przekazaniu gry do wydawcy. Do tego czasu powstanie 2000 zestawów na platformę PlayStation 4 oraz
4000 na platformę Nintendo Switch. Liczba wydań na PC nie została ograniczona limitami. Draw
Distance zagwarantowało sobie stały udział w zyskach ze sprzedaży produktów objętych umową.
Najpóźniej tydzień przed premierą ekskluzywnych wydań spółka otrzyma także jednorazowe
wynagrodzenie w wysokości 15.000 euro.


Premiera Shadows of New York zapowiedziana została na trzeci kwartał br. Koterie z sukcesem
zadebiutowały na PC w grudniu 2019, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych
konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych
bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz
marketing. Obecnie tytuł posiada 70 proc. pozytywnych opinii.


W drugim kwartale br. DrawDistance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.
To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do
czerwca spółka osiągnęło niespełna 0,4 mln zł zysku netto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.