Komunikaty PR

Draw Distance podpisało umowę z Professional Publishing SPL, S.L.!

2020-08-13  |  09:00
Biuro prasowe

Draw Distance, niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych
tytułów z gatunku action-adventure, podpisał umowę z hiszpańskim wydawcą Professional
Publishing SPL, S.L. Jej efektem jest nawiązanie współpracy wydawniczej, w wyniku której BadLand
Publishing wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire:
The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz Shadows of New York, autorstwa Draw Distance.
Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie, powstanie w wersji
na platformy PS4, Nintendo Switch i PC.


- Umowa wydawnicza z Professional Publishing SPL, S.L. z Hiszpanii otwiera przed nami nowe
możliwości. Nasza współpraca zakłada wydanie ekskluzywnej wersji gier z naszego portfolio: Vampire:
The Masquerade – Coteries of New York i Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, opartych
na licencji Paradox Interactive, na terytorium Europy i Singapuru. W ramach wydania fani otrzymają
podstawowe wersje gry na nośnikach fizycznych, drukowany artbook wypełniony szkicami
koncepcyjnymi, które powstały w procesie produkcji, oraz soundtracki na winylu. Będzie to nie lada
gratka kolekcjonerska dla fanów serii. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej promocji uda nam się
znacznie poszerzyć grono graczy – dodaje.


Zgodnie z zapisami umowy, premiera wydania pudełkowego odbędzie się najpóźniej pięć miesięcy po
przekazaniu gry do wydawcy. Do tego czasu powstanie 2000 zestawów na platformę PlayStation 4 oraz
4000 na platformę Nintendo Switch. Liczba wydań na PC nie została ograniczona limitami. Draw
Distance zagwarantowało sobie stały udział w zyskach ze sprzedaży produktów objętych umową.
Najpóźniej tydzień przed premierą ekskluzywnych wydań spółka otrzyma także jednorazowe
wynagrodzenie w wysokości 15.000 euro.


Premiera Shadows of New York zapowiedziana została na trzeci kwartał br. Koterie z sukcesem
zadebiutowały na PC w grudniu 2019, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych
konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych
bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz
marketing. Obecnie tytuł posiada 70 proc. pozytywnych opinii.


W drugim kwartale br. DrawDistance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.
To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do
czerwca spółka osiągnęło niespełna 0,4 mln zł zysku netto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-03-29 | 11:00

Niezdrowe praktyki mobilnych aplikacji zdrowotnych. Czy dbają o nasze dane?

Informacje o kolejnych wyciekach danych medycznych elektryzują opinię publiczną. Warto w tym kontekście wspomnieć o innym,  potencjalnym scenariuszu niebezpiecznych incydentów.  Aplikacje monitorujące zdrowie i dobrostan to
IT i technologie Zalman CNPS13X Black — cichy i gustowny cooler dla wymagających użytkowników
2024-03-28 | 15:00

Zalman CNPS13X Black — cichy i gustowny cooler dla wymagających użytkowników

Standardowe zestawy chłodzenia dodawane do procesorów zazwyczaj nie spełniają wymagań graczy i użytkowników wymagających lepszej kultury pracy. Na szczęście porządny, a przy
IT i technologie Trendy w technologii wizualnej, których nie sposób przeoczyć
2024-03-28 | 15:00

Trendy w technologii wizualnej, których nie sposób przeoczyć

Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.