Draw Distance podpisało umowę z Professional Publishing SPL, S.L.!

Draw Distance, niezależny producent gier wideo, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych
tytułów z gatunku action-adventure, podpisał umowę z hiszpańskim wydawcą Professional
Publishing SPL, S.L. Jej efektem jest nawiązanie współpracy wydawniczej, w wyniku której BadLand
Publishing wprowadzi do sprzedaży ekskluzywną edycję pudełkową dwóch części z serii Vampire:
The Masquerade, czyli Coteries of New York oraz Shadows of New York, autorstwa Draw Distance.
Fizyczne wydanie tytułów, wzbogacone o dodatkowe elementy kolekcjonerskie, powstanie w wersji
na platformy PS4, Nintendo Switch i PC.
- Umowa wydawnicza z Professional Publishing SPL, S.L. z Hiszpanii otwiera przed nami nowe
możliwości. Nasza współpraca zakłada wydanie ekskluzywnej wersji gier z naszego portfolio: Vampire:
The Masquerade – Coteries of New York i Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, opartych
na licencji Paradox Interactive, na terytorium Europy i Singapuru. W ramach wydania fani otrzymają
podstawowe wersje gry na nośnikach fizycznych, drukowany artbook wypełniony szkicami
koncepcyjnymi, które powstały w procesie produkcji, oraz soundtracki na winylu. Będzie to nie lada
gratka kolekcjonerska dla fanów serii. Jesteśmy przekonani, że dzięki takiej promocji uda nam się
znacznie poszerzyć grono graczy – dodaje.
Zgodnie z zapisami umowy, premiera wydania pudełkowego odbędzie się najpóźniej pięć miesięcy po
przekazaniu gry do wydawcy. Do tego czasu powstanie 2000 zestawów na platformę PlayStation 4 oraz
4000 na platformę Nintendo Switch. Liczba wydań na PC nie została ograniczona limitami. Draw
Distance zagwarantowało sobie stały udział w zyskach ze sprzedaży produktów objętych umową.
Najpóźniej tydzień przed premierą ekskluzywnych wydań spółka otrzyma także jednorazowe
wynagrodzenie w wysokości 15.000 euro.
Premiera Shadows of New York zapowiedziana została na trzeci kwartał br. Koterie z sukcesem
zadebiutowały na PC w grudniu 2019, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych
konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych
bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz
marketing. Obecnie tytuł posiada 70 proc. pozytywnych opinii.
W drugim kwartale br. DrawDistance wypracowało ponad 1,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.
To dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od marca do
czerwca spółka osiągnęło niespełna 0,4 mln zł zysku netto.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.