Komunikaty PR

Europa na celowniku polskiego rozwiązania dla e-commerce

2020-08-26  |  01:00
Biuro prasowe

Partnerzy otrzymają wsparcie w zakresie otwarcia i prowadzenia oddziału, w tym wiedzę techniczną i poza techniczną: handlową, administracyjną, organizacyjną czy finansową. Firma wyszkoli też nowych pracowników, by ci jak najlepiej znali możliwości platformy i byli w stanie doradzić swoim przyszłym klientom. Dzięki temu marki mogą w pełni wykorzystać potencjał polskiego narzędzia.

 

Decyzja o rozszerzeniu działalności na wybrane kraje związana jest z dynamicznym rozwojem branży mar-tech na wspomnianych rynkach. Dodatkowo wielu aktualnych klientów ExpertSender działa właśnie w tych krajach, w związku czym pojawia się coraz większa potrzeba wspierania ich lokalnie.

 

W Polsce od kilku lat można zaobserwować silny rozrost systemów franczyzowych lub sieci partnerskich, jednak dość rzadko polskie firmy rozwijają je granicą tak jak robimy to my. Zależy nam, żeby z platformy ExpertSender mogło skorzystać jak najwięcej marek na całym świecie, a także aby miały wsparcie na każdym etapie korzystania z oferowanego przez nas rozwiązania. Dlatego chcemy zadbać, żeby franczyzobiorcy byli ekspertami, którzy doskonale znają rynek  e-commerce i będą w stanie w pełni wykorzystać potencjał naszego narzędzia - mówi Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender

 

W Europie obecnie jest potencjał 500 mln klientów, którzy robią zakupy online[1]. Czechy i Rumunia, są najszybciej, o około 30 procent rok do roku, rozwijającymi się rynkami w Europie. Choć kraje bałkańskie czy Polska także mają duży, około 18 procentowy, potencjał wzrostu. Z kolei regionami, gdzie wzrost rok do roku nie jest tak duży są Europa Zachodnia i Południowa. Wynika to, z faktu, że w krajach takich jak Hiszpania, Włochy czy Francja e-handel już teraz osiągnął imponujące rozmiary. W ostatnim z wymienionych państw w 2019 przychody z tego typu działalności wyniosły blisko 48 mld USD.

 

Wybór franczyzy to coraz popularniejsza forma działania. Własny biznes obarczony jest większym ryzykiem niż korzystanie ze sprawdzonego rozwiązania. To też dużo bardziej przewidywalne warunki działalności. ExpertSender to polskie przedsiębiorstwo, które dostarcza zautomatyzowane rozwiązanie marketingowe, umożliwiające działanie w wielu kanałach takich jak: e-mail, SMS, powiadomienia typu push w aplikacjach mobilnych, czy powiadomienia typu pop-up oraz push na stronach internetowych, chatboty oraz media społecznościowe. Firma zaczęła działać ponad 12 lat temu na rynku amerykańskim. Dopiero po kilku latach i zdobyciu silnej pozycji w branży nowych technologii dla marketingu (mar-tech) zarząd zdecydował się na ekspansję do innych krajów. W pierwszej kolejności przyszedł czas na Polskę, a także: Rosję, Chiny, Brazylię, Francję i Hiszpanię.

 

Rosja była dla nas kluczowym krajem, gdzie zauważyliśmy potencjał rozwoju. Dziś mamy tam duży udział w rynku e-mailingu i jesteśmy drugim, najczęściej używanym dostawcą platformy do wysyłki maili.  - dodaje Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender

 

Dziś firma obsługuje ponad 1000 marek na całym świecie, a w 2019 roku przychód ze sprzedaży przyniósł 15.2 mln zł.

 


[1] https://www.prestashop.com/pl/blog/europejskie-tendencje-handlu-elektronicznym-2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii. Biuro prasowe
2024-05-14 | 16:00

Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.

14 maja 2024: ODENSE, DANIA: Duńskie firmy: producent robotów współpracujących (cobotów) Universal Robots oraz Mobile Industrial Robots (MiR), dostawca autonomicznych
IT i technologie iSpot & Cortland razem dla Was
2024-05-14 | 12:00

iSpot & Cortland razem dla Was

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller – łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby razem
IT i technologie TCL zostaje oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski
2024-05-14 | 09:30

TCL zostaje oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski

TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i marka nr 1 na świecie produkująca telewizory 98-calowe, z dumą została oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Przed nami prawdziwe,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Infrastruktura

Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

Przemysł

Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.