Komunikaty PR

Firma Epson przedstawia SC-F10000: drukarkę sublimacyjną do zastosowań przemysło

2020-07-10  |  10:10
Biuro prasowe

Solidna drukarka SureColor SC-F10000 oferuje producentom tekstyliów szybką, niezawodną i powtarzalną jakość 

Firma Epson przedstawia swoją pierwszą 76-calową drukarkę wielkoformatową. SureColor SC-F10000 to zaawansowane urządzenie sublimacyjne opracowane z myślą o rynku produkcji tekstyliów, gdzie wysoka wydajność, szybkość i niezawodność mają kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Liczne zastosowania obejmują: modę, odzież sportową, artykuły wyposażenia wnętrz, artykuły promocyjne i soft signage.

„Klienci wykorzystujący w swojej pracy termosublimację oczekują szybkiej realizacji, stabilnej wydajności, wysokiej jakości i niezawodności. Mając na uwadze te wymagania, opracowaliśmy drukarkę sublimacyjną do zastosowań przemysłowych, która naszym zdaniem wyznacza nowe standardy. Drukarka SC-F10000 oferuje najwyższą wydajność spośród wszystkich drukarek LFP firmy Epson i jest wyposażona w cztery nowe głowice drukujące PrecisionCore Micro TFP oraz rozwiązanie umożliwiające wymianę pojemników z atramentem bez zatrzymywania urządzenia, co pozwala na ciągłość działalności biznesowej. Nasze dziedzictwo opiera się na innowacjach - także ta premiera to jeden z momentów, w których podnosimy poprzeczkę wydajności w dziedzinie sublimacji” – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP w Epson.

Cechy SC-F10000, które w oczywisty sposób przynoszą korzyści przedsiębiorstwom, to:

  • Szybki wydruk2 nawet do 255 m2/h
  • Nowe głowice drukujące
  • PrecisionCore MicroTFP
  • Technologia Precision Dot firmy Epson (połączenie trzech specjalistycznych technologii sublimacyjnych: Halftone, LUT i Micro Weave)
  • Proste ustawianie nośników (dźwignia ładowania nośników z przodu i z tyłu)
  • Technologia automatycznego dostosowania obejmująca zintegrowaną kamerę RGB
  • Nowa suszarka (mniejsze przebijanie tuszu na drugą stronę nośnika i eliminacja zagnieceń)
  • Zaawansowany system automatycznego napinania (Ad-ATC) do dokładnego i stabilnego podawania nośników
  • Pojemny system zasilania w atrament (z 10-litrowymi lub 3-litrowymi pojemnikami z atramentem, które można wymieniać bez wyłączania urządzenia)
  • Możliwość wymiany części przez operatora
  • Łatwość obsługi układu atramentu (Łatwy montaż, położenie na poziomie podłoża, czujnik zużytych pojemników)
  • Dokładny system podawania papieru
  • Intuicyjny w obsłudze
  • 9-calowy ekran dotykowy

Aby jeszcze bardziej zwiększyć spójność i niezawodność, nie wspominając już o spokoju użytkownika, firma Epson produkuje wszystkie części do urządzenia SC-F10000, w tym głowice drukujące, atrament, oprogramowanie sprzętowe i użytkowe.

Drukarka SC-F10000 będzie dostępna w sprzedaży od września 2020.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.