Fujitsu liderem w zakresie transformacji miejsca pracy
Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Fujitsu zostało uznane liderem w zakresie zarządzania usługami miejsca pracy w Europie w 2021 r. w ramach zestawienia Magic Quadrant Gartnera w kategorii „Ability To Execute”. Tytuł ten został przyznany marce już piąty rok z rzędu.
Już piąty rok z rzędu marka Fujitsu zostaje uznana za lidera na europejskim rynku w raporcie Magic Quadrant – Managed Workplace Service w kategorii „Ability To Execute”. Gartner podkreśla znaczenie rozwiązań, których celem jest transformacja miejsca pracy, wskazując, że zadaniem liderów jest dostarczanie usług i narzędzi, których tworzenie poprzedzone jest doskonałym zrozumieniem wymagań, przed którymi stoją firmy. W raporcie wskazano również, że liderzy umiejętnie dostarczają usługi, mają jasną wizję kierunku, w którym zmierza rynek oraz aktywnie budują swoje kompetencje, tym samym umacniając swoją wybitną pozycję.
- Fakt uznania marki Fujitsu liderem w zakresie transformacji miejsca pracy jest uhonorowaniem globalnego portfolio rozwiązań Fujitsu Work Life Shift, gdzie proponujemy naszym klientom narzędzia odpowiadające na potrzeby rynku pracy. Przyznanie takiego wyróżnienia jest dla nas potwierdzeniem obrania właściwego kursu, gdzie koncentrujemy się na efektywności pracowników i wysokim komforcie ich pracy – mówi Michał Grzegorzewski, Head of Solution Architects and Services Delivery w Fujitsu Poland.
Wspomniany Fujitsu Work Life Shift opiera się na trzech głównych założeniach: inteligentnej pracy, biura bez granic i zmiany kultury. Każdy z wymienionych filarów ma za zadanie przyświecać nowym rozwiązaniom wprowadzanym w inteligentnych, nowoczesnych i scyfryzowanych miejscach pracy.
W pierwszym założeniu – inteligentnej pracy – wśród najważniejszych z wykorzystywanych technologii warto zwrócić uwagę na sztuczną inteligencję i automatyzację zadań. Ich celem jest odciążenie pracowników od monotonnych, powtarzalnych czynności, na rzecz kreatywnych zadań. Zadaniem rozwiązań tworzonych z myślą o tym filarze jest zwiększenie produktywności i efektywności pracowników.
Biuro bez granic obejmuje rozwiązania, które zachęcają do poszerzania współpracy między pracownikami lub zespołami, wspierają ich w wykonywaniu kreatywnych zadań, jak również umożliwiają większą mobilność stanowisk pracy. Zadaniem technologii wykorzystywanych w obrębie tego filaru jest tworzenie takich rozwiązań, które pomogą pracownikom zachować stałą efektywność pracy zarówno w biurze, jak i poza nim, co jest szczególnie istotne zwłaszcza obecnie podczas kryzysu wywołanego pandemią.
W obrębie trzeciego filaru – zmiany kultury – można wyróżnić wszystkie te technologie, które podnoszą komfort pracy, gwarantują pracownikom dobre warunki pracy i bezpieczeństwo.
Wartość proponowana przez markę Fujitsu jest doceniana nie tylko przez klientów, ale także została dostrzeżona przez kierownictwo ds. Infrastruktury i Operacji w brytyjskiej organizacji rządowej. W Gartner Peer Insights wspomniano: - Fujitsu bardzo aktywnie wspierało firmy w czasie kryzysu wywołanego pandemią, zmieniając typowe procesy w taki sposób, by dostosować je do modelu pracy zdalnej.
Potwierdzeniem tych wniosków jest także fakt, że Fujitsu w perspektywie ostatniego roku wprowadziło nowe i rozszerzone narzędzia do automatyzacji, jak np. SelfOSS, tym samym ograniczając konieczność bezpośredniego kontaktu.
- Duże znaczenie ma dla nas także wzmacnianie powiązań pomiędzy inwestycjami w nowe technologie, innowacyjne rozwiązania a wartością biznesową. W Fujitsu dbamy, by oferowane przez nas systemy i rozwiązania idealnie odpowiadały na potrzeby biznesowe naszych klientów. Dostosowujemy nasze portfolio do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynkowych oraz biznesowych, tym samym zapewniając najwyższy poziom komfortu pracy, jak i optymalizacji kosztów – dodaje Michał Grzegorzewski.
W swoim najnowszym raporcie Gartner ocenił 17 dostawców usług w Europie, których oferta obejmuje zarówno tradycyjny outsourcing, jak i nowe usługi cyfrowego miejsca pracy.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.