Futuresalt Entertainment partnerem Huawei
Studio gier mobilnych Futuresalt Entertainment oraz Huawei, drugi największy producent smartfonów na świecie rozpoczęli współpracę. W ramach projektu gry producenta będą dostępne w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery.
W pierwszym etapie współpracy Futuresalt Entertainment opublikuje swoje gry, m.in. Matches Cup, w sklepie AppGallery. Producent liczy tym samym na możliwość dotarcia do szerokiej grupy użytkowników urządzeń mobilnych Huawei, co ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży produktów studia. Gry Futuresalt Entertainment będą wspierane przez promocję wewnątrz AppGallery skierowaną do wszystkich krajów, w których operuje sklep oraz w innych kanałach dotarcia marki.
– Cieszymy się z rozpoczętej współpracy z globalnym graczem jakim jest Huawei. Wiemy, że to partner, który wyznaje podobne wartości, dzięki czemu możliwy będzie dalszy rozwój współpracy. Liczymy, że obie strony zyskają na tym partnerstwie. Mamy jednak nadzieję, że największą korzyść czerpać będą nasi gracze, a nasze gry dotrą do wszystkich zakątków świata – powiedział Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt Entertainment.
– Bardzo dynamicznie rozszerzamy ofertę sklepu z aplikacjami AppGallery, a coraz mocniejsze propozycje gamingowe stają się naszym wyróżnikiem. Cieszymy się, że Futuresalt Entertainment wzmocni nasze portfolio gier, które staje się dostępne dla ponad 390 milionów użytkowników AppGallery na całym świecie, w tym półtora miliona w Polsce – powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu Huawei w Polsce.
Pierwsza gra studia Futuresalt Entertainment Matches Cup jest już dostępna w AppGallery, a w ciągu najbliższych tygodni pojawią się kolejne.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.