Gioteck - Brytyjczycy powracają na polski rynek
Brytyjska firma Gioteck, po tymczasowej nieobecności, powraca do polskich sklepów. Za dystrybucję będzie odpowiadała teraz firma Enan. Na początek w ofertach pojawią się przewodowe i bezprzewodowe pady oraz headsety.
Gioteck to brytyjska firma, której trzon działalności stanowią projektowanie i produkcja sprzętu dla graczy. Obecna niegdyś na polskim rynku marka powraca i planuje sukcesywnie rozszerzać portfolio produktów oraz sieć sklepów, w których będą dostępne jej akcesoria. Na początek w ofercie znalazły się kontrolery z serii VX-4.
Pady Gioteck VX-4 są przeznaczone dla konsol Sony PlayStation 4 oraz PC. Producent oferuje wersje zarówno przewodowe, jak i bezprzewodowe, komunikujące się z wykorzystaniem technologii Bluetooth. Każdy z nich ma oferować wysoką ergonomię, co z kolei ma się przełożyć na komfort podczas długich rozgrywek. Pady wyposażone w spusty, D-Pady i antypoślizgowe, gumowe drążki mają zapewniać pełną kontrolę w każdej sytuacji.
Do Polski jako pierwszy dotrze headset Gioteck TX-30, który zostanie wyposażony w przetworniki o średnicy 40 mm, technologię eliminacji echa i wyściełane alcantarą nauszniki.
W wyjściowym pakiecie pojawi się także przewodowy kontroler WX-4 dla Nintendo Switch. W kolejnych miesiącach Gioteck planuje rozbudowę zarówno sieci sklepów, jak i portfolio dostępnych w Polsce akcesoriów. Wspomniane wyżej już pojawiają się w ofertach. Za pady Gioteck VX-4 trzeba zapłacić około 100 zł za modele przewodowe i niecałe 200 zł za bezprzewodowe. Ceny headsetu TX-30 wynoszą około 120 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Doświadczenia Ukrainy są cenną lekcją dla polskich medyków. Pomagają się przygotować na potencjalny konflikt
– Ukraińskie doświadczenia z frontu są cenną lekcją dla wojskowych służb medycznych w Polsce, która zmienia podejście do zabezpieczenia medycznego na wypadek ewentualnego konfliktu – mówi gen. broni prof. dr hab. n. med. Grzegorz Gielerak, dyrektor WIM – PIB. Jak podkreśla, wiele się mówi o konieczności zwiększania wydatków na zakupy broni i sprzętu wojskowego, a wciąż stosunkowo mało uwagi poświęca się budowaniu bezpieczeństwa medycznego.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Konsument
Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników
Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.