Komunikaty PR

Grupa SER rozszerza swoje portfolio customer i managed SERvices

2020-08-31  |  12:45
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Coraz więcej klientów wybiera rozszerzone usługi lub pełną obsługę korporacyjnej platformy Doxis4 do zarządzania treścią — w chmurze, w środowisku lokalnym lub w ramach połączenia obu tych środowisk. W odpowiedzi na potrzeby klientów, grupa SER rozszerzyła swoją ofertę managed SERvices. Nowa oferta pomaga użytkownikom wybrać usługi dotyczące systemu, wsparcia i mentoringu.

Złożone infrastruktury informatyczne, rosnące oczekiwania dotyczące przestrzeni, funkcjonalności, bezpieczeństwa i wydajności pamięci masowej oraz ograniczone zasoby IT będące pod coraz większą presją — wpływają na to, że managed services cieszą się bezprecedensowym wzrostem popularności.

Ten trend da się również zauważyć wśród klientów firmy SER. Coraz więcej z nich zleca SER Group dostarczenie, utrzymywanie i administrację swojego korporacyjnego rozwiązania Doxis4 do zarządzania treścią. Klienci korzystają z jej wieloletniego doświadczenia w tym zakresie.

Niedawno SER Group znacznie rozszerzyło swoją ofertę managed SERvices, wprowadzając do niej elastyczne usługi w zakresie systemu, wsparcia i mentoringu. Usługi te zapewniają klientom kompleksową pomoc w obsłudze rozwiązania Doxis4, która pozwala ich pracownikom skupić się na innych zadaniach informatycznych.

Nasi klienci mogą się skoncentrować na swojej podstawowej działalności i zmniejszyć obciążenie wewnętrznego działu IT, a my dbamy o to, by platforma Doxis4 prawidłowo działała przez całą dobę. Jesteśmy z naszymi klientami na dobre i na złe, zwłaszcza teraz, podczas kryzysu COVID-19, kiedy wszyscy chcą wprowadzać pracę zdalną i utrzymać ciągłość biznesową  — mówi Philipp Gunzer, wiceprezes działu usług zarządzanych i usług dla klientów. – Pomagamy administratorom systemów naszych klientów we wszystkim od monitoringu Doxis4 dopasowanego do potrzeb klienta aż do pełnej obsługi, która obejmuje wsparcie i hosting dla ich środowiska. Dzięki temu nasi klienci mogą się skupić na zarządzaniu swoimi strategicznymi wyzwaniami — dodaje Gunzer, który pracował nad rozszerzeniem oferty SER od początku tego roku.

Klienci firmy SER mogą w sposób indywidualny i elastyczny wybierać usługi z nowego katalogu managed SERvises

Firma SER oferuje klientom obsługę „all-inclusive”, obejmującą zarządzanie rozwiązaniami Doxis4, przeprowadzanie kontroli, instalację aktualizacji i raportowanie do klienta. Oferta wsparcia SER może obejmować wszystko, od indywidualnie zdefiniowanych regularnych kontroli kondycji systemu poprzez rozszerzone godziny wsparcia (np. w weekendy), aż do wsparcia 24 godziny na dobę.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne dla naszych międzynarodowych klientów pracujących w różnych strefach czasowych jest całodobowe wsparcie. Czas reakcji jest równie elastyczny jak czasy obsługi. Klienci firmy SER mogą w zależności od potrzeb decydować, jak szybko dostaną odpowiedź na swoje zgłoszenie. Każdy nasz klient ma gwarantowany czas reakcji wynoszący nie więcej niż osiem godzin. Może on być skrócony do dwóch godzin lub nawet mniej — wyjaśnia Henning Grobe, nowy menedżer ds. obsługi produktów.

Eksperci ds. Doxis4 z Grupy SER będą nadal świadczyć również usługi mentoringu, aby przekazywać administratorom klientów wiedzę potrzebną do samodzielnego zarządzania tymi systemami.

Umowa zawierana przez klientów z firmą obejmuje szczegółowe informacje o zakresie wybranych usług dotyczących systemu, wsparcia i mentoringu. Model wyceny managed SERvices jest elastyczny i przejrzysty — zarówno usługi, jak i ceny są w nim jasno zdefiniowane. Planowanie kosztów jest więc niezwykle proste.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.