Komunikaty PR

„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepów

2021-03-23  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Ruszył nowy ogólnopolski program lojalnościowy, jakiego jeszcze nie było. Umożliwiła to M/platform, cyfrowa platforma usług wspierająca lokalne sklepy tradycyjne, dotychczas znana głównie z atrakcyjnych ofert promocyjnych M/promo+. Do wachlarza usług dołączył teraz program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej hop&shop. Intuicyjne rozwiązanie technologiczne skierowane jest do właścicieli lokalnych punktów handlowych korzystających z M/platform oraz ich klientów. Aplikacja pozwala sklepom „za rogiem” skuteczniej konkurować o uwagę konsumenta, poszerzać swoją ofertę, a tym samym zwiększać zyski, zaś ich lokalnym klientom daje między innymi możliwość zbierania punktów za codzienne zakupy i ich wymiany na atrakcyjne zniżki oraz kupony promocyjne. 

W kwietniu ubiegłego roku w ramach M/platform uruchomiono aplikację e-Mka Twoje Zakupy, która była odpowiedzią na obostrzenia w handlu związane z pierwszą falą pandemii i rosnącymi wymogami bezpiecznej obsługi sprzedaży. Aplikacja pozwoliła detalistom na uruchomienie nowej usługi – składania zamówień w lokalnych sklepach drogą online. Na przestrzeni ubiegłego roku, aplikacja zyskiwała coraz to nowe funkcjonalności, a w minionym tygodniu przeszła rebranding i teraz jest dostępna pod nazwą hop&shop, wzbogacona o nowy program lojalnościowy. Stanowi uzupełnienie oferty M/platform, wspierającej lokalny handel tradycyjny. Do nowoczesnych i przyjaznych narzędzi technologicznych, ułatwiających współpracę na linii detalista-producent dołączyła aplikacja, dzięki której zarówno detaliści, jak i producenci zyskują nowy kanał bezpośredniego dotarcia do klienta.

Program lojalnościowy hop&shop ma charakter ogólnopolski, a punkty będzie można zbierać na terenie całego kraju w zdecydowanej większości tradycyjnych sklepów współpracujących z M/platform. Detalista może w prosty sposób aktywować swój sklep w programie, pobierając aplikację, akceptując regulamin i wybierając przelicznik punktowy dla klienta. Całość opiera się na intuicyjnym rozwiązaniu, które stawia na wygodę korzystania. Od detalistów nie wymaga skomplikowanych przygotowań, kosztownej infrastruktury ani dużego nakładu pracy przy obsłudze programu. Konsumentom pozwala na proste skanowanie wirtualnej karty dostępnej w aplikacji bez konieczności posiadania karty plastikowej. Mogą oni liczyć na atrakcyjne nagrody między innymi w postaci kuponów rabatowych możliwych do zdobycia już w pierwszym miesiącu uczestnictwa w programie. Detalista zyskuje natomiast nowy kanał promocji swojego punktu handlowego i atrakcyjny pakiet korzyści dla swoich lojalnych klientów.

Zależało nam na stworzeniu prostego i atrakcyjnego narzędzia zarówno dla detalistów, jak i klientów lokalnych sklepów. Chcemy zachęcać konsumentów do częstszych i większych zakupów w segmencie handlu tradycyjnego. Stawiamy też na wzrost konkurencyjności drobnych, rodzinnych firm, które te sklepy prowadzą. Jest to prawdopodobnie jedyne na naszym rynku rozwiązanie, które umożliwia im realizację programu lojalnościowego na równie atrakcyjnych zasadach, jak w dużych sieciach, ale bez kosztownych inwestycji. Natomiast mechanizm programu został zaplanowany tak, aby klienci i właściciele tradycyjnych placówek handlowych czerpali maksimum korzyści. Teraz zakupy w lokalnych sklepach kończą się nagrodami – powiedział Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platformy Usług, operatora M/platform.

W ramach funkcji dostępnych w aplikacji hop&shop znajdują się również informacje o sklepie i jego oznaczenie na mapie, prezentacja promocji M/promo+ dostępnych w poszczególnych placówkach, historia zakupów i e-paragon, obsługa zamówień z odbiorem własnym lub dostawą do domu oraz listy zakupowe, które mogą być udostępniane rodzinie lub znajomym.

Z danych M/platform wynika, że każdy sklep przystępujący do programu hop&shop jest w stanie pozyskać w pierwszych tygodniach blisko 200 użytkowników, którzy identyfikują się kartą podczas realizacji zakupów, zbierają punkty i wymieniają je na nagrody, a co za tym idzie, częściej i więcej kupują w swoim lokalnym sklepie. Średni rachunek z kartą lojalnościową w 2021 roku był o 66,5% wyższy niż bez karty. Badania wskazują też, że klienci posiadający kartę nabywają więcej różnorodnych produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ochrona środowiska

Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce

Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.

Konsument

Systemy żywnościowe będą się zmieniać w kierunku bardziej zrównoważonym. Transformacja czeka nie tylko rolników

Europejski Zielony Ład budzi wiele kontrowersji i sprzeciwów, w szczególności w Polsce. Jak przyznaje ekspert zespołu Team Europe powołanego do wyjaśniania polityk Unii Europejskiej, choć w strategii „Od pola do stołu” można poprawić pewne elementy, to jest ona konieczna, by ratować kurczące się zasoby naturalne w Europie. Polska jest dużym producentem rolnym UE i zarazem krajem mocno zagrożonym suszą, więc transformacja systemów żywnościowych jest dla nas szczególnie istotna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.